Узагальнення і систематизація вивченого про числівник. Урок-програма радіопередач у 6 класі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зібратися разом – це початок. Триматися разом – це прогрес. Працювати разом – це успіх. Генрі Форд
Програма радіопередач 10.05 Гість у студії 10.10 У гостях у числівника 10.15 Подорож у часі 10.20 Поштова скринька 10.25 Між іншим 10.30 Фізкультхвилинка 10.32 Театр перед мікрофоном 10.35 Народ скаже, як зав`яже 10.40 Найрозумніший 10.45 Навчання вдома
Радіофорд 1.Значуща частина слова, що стоїть перед коренем і служить для творення нових слів або форм слова. 2.Слова, однакові за звучанням, але різні за написан ням. 3.Частина мови, що вказує на ознаку предмета або його приналежність. 4.Частина слова без закінчення. 5.Граматична категорія,за якою змінюються кількісні числівники. 1 2 3 4 5
ПОДОРОЖ У ЧАСІ Запишіть правильно числівники на позначення часу: 12.30 8.45 2.50 23.55 10.15 19.00
Відгадайте загадки 1.Сімсот соколят на одній подушці сплять. 2.Шість ніг,дві голови, один хвіст, четверо очей, два носи. 3.Два брати, обидва Кіндрати, через дорогу живуть, один одного не бачать. 4.П`ять, п`ятнадцять, без двох двадцять, семеро, троє, ще малих двоє. Скільки всіх? 5.У родині п’ять братів. Кожен з них має сестру. Скільки дітей у цій родині? 6.Уяви, що ти капітан корабля. На кораблі 25 матросів, кожному з них по 25 років. Курс на Одесу. Швидкість корабля — 45 кілометрів на годину. Відстань до порту призначення — 200 кілометрів. Скільки років капітану? ВІДПОВІДІ: 1.Соняшник. 2.Вершник на коні. 3.Очі. 4.П`ятдесят. 5.Шість. 6.Стільки ж, скільки і тобі
Народ скаже, як зав`яже І група На сьомому небі. Як собаці п'ята нога. ІІ група Сім п’ятниць на тиждень Як дві краплі води ІІІ група П`яте через десяте Як свої п’ять пальців
Схожі презентації
Категорії