Узагальнення і систематизація вивченого про відрізки, ламані, координатні промені, кути, множення натуральних чисел та закони множення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТА. Повторити та узагальнити вивчений матеріал ,перевірити вміння застосовувати набуті знання при розв’язуванні вправ; розвивати логічне мислення, творчі здібності та навички усного рахунку учнів; прищеплювати учням інтерес до вивчення математики .
З одного космічного міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два аеромобілі, Швидкість одного з них дорівнює 720 км/год, а другого – 435 км/год. Яка відстань буде між ними через 3 год після початку руху?
По горизонталі: 1. Прилад для вимірювання величини кута. 2 .Основна геометрична фігура, яку можна накреслити за допомогою лінійки. 3. Фігура, утворена двома променями, що виходять з однієї точки. 4. Кут, який дорівнює половині розгорнутого. 5 . Основна геометрична фігура – вершина кута. 6. Лінія, яка складається з ланок-відрізків. По вертикалі: 7.Частина прямої, обмежена з двох боків. 8.Кут, сторони якого лежать на одній прямій. 9.Кут величиною 60º 10.Частина прямої, що обмежена з одного боку. 11.Кут більший, ніж прямий. 12. Вона є на лінійці, термометрі, спідометрі. КРОСВОРД
Домашнє завдання Підготуватись до контрольної роботи. Виконати типові завдання стор. 99 завдання № 6,7.
Схожі презентації
Категорії