Аналіз підручника
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Традиційно ознайомлення з поняттям “складена задача” здійснюється в 2-му класі на задачах на знаходження остачі, й ці задачі пропонуються учням майже протягом усієї теми.
а) аналізувати, виділити відоме і невідоме; б) встановлювати зв’язки між даними і шуканим; в) складати план розв’язування; г) перекладати залежності між даними і шуканим, сформульовані в задачі словами, на мову математичних виразів, рівностей, рівнянь; д) виконувати відповідні дії (розв’язувати відповідні рівняння) і знаходити відповідь на запитання задачі; е) перевіряти розв’язання Складені арифметичні задачі відіграють важливу роль у навчанні дітей тих загальних прийомів розумової діяльності, які необхідні для розв’язання будь-якої задачі:
Складені задачі дають можливість продовжити і розширити та поглибити роботу, спрямовану на ознайомлення дітей з різними величинами і залежністю між ними. Група складених задач, пов’язаних з необхідністю застосувати знання зв’язку між такими величинами, як ціна, кількість, вартість, займає важливе місце в підручниках для всіх чотирьох класів
Система задач, з якими учні ознайомлюються у 2 класі. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Задачі на дві дії (поняття про складену задачу). Складені задачі, які містять відношення "більше на". Складені задачі, які містять відношення "менше на". Задачі на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками. Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Задачі на знаходження числа, яке задане подвійним різницевим відношенням. Задачі на знаходження числа, яке на кілька одиниць більше (менше) від суми двох чисел
Схожі презентації
Категорії