Узагальнення й систематизація вивченого про іменник
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми “Іменник” розвивати пізнавальну діяльність, логічне мислення, зв’язне мовлення; на основі використаного дидактичного матеріалу виховувати повагу й шанобливе ставлення до традицій українського народу
І дорога вже не дорога. А строката величезна гадюка, жива і покручена, що за отой лісок, не поспішаючи полізла
Благословилося на світ. Виткнулося заспане сонце, стьобнуло промінням по луках, по степах, по садках, по левадах. І видко: аж-аж-аж гоп до того ліска, куди око дістане, дорогою воли потяглися… І кіньми, і волами, і коровами. І гарба, і воза, і козенята… З кучами з сіном, з соломою… А на возах і кури, і вівця скручена, і теля мекає, і порося верещить…А за возами – гей! Цоб! Цабе! Н-н-но! На ярмарок. І їдуть, і їдуть, і їдуть… І дорога вже не дорога. А строката величезна гадюка, жива і покручена, що за отой лісок, не поспішаючи полізла… І де її голова, хвіст – невідомо … А наш віз вискакує з тої гадюки, торохтить по грудках, шелестить травою…
Визначте рід іменників Батумі, шимпанзе, шосе, радіо, какаду, мадам, бюро, Чикаго, Капрі, Міссурі, лото, метро.
Схожі презентації
Категорії