Узагальнення і систематизація вивченого з теми “ Прислівник ”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в тексті; визначати їх розряд за значенням; розвивати мовну грамотність, вміння правильно вживати прислівники в усному й писемному мовленні; виховувати почуття поваги до культурних надбань нації
Проблемне питання: Як ви розумієте вислів Леоніда Булаховського “ Різноманітність прислівників є виразною рисою індивідуальності української мови ”
Правила мотивації для студентів Гарвардського університету 1. Якщо ти зараз заснеш, тобі, звичайно, насниться твоя мрія, але якщо ти зараз повчишся, ти втілиш свою мрію в життя. 2. Коли ви думаєте, що вже запізно, насправді ще рано. 3. Освіта - це не час. Освіта - це зусилля. 4. Це про тих, хто робить усе раніше, це про тих, хто докладає зусилля, це про тих, хто по-справжньому зможе насолодитися своїм успіхом. 5. Не усі можуть досягти успіху в усьому. Але успіх приходить тільки разом із самовдосконаленням і рішучістю.
Розповідь про Миколу Будника Як той класичний швець, що сам ходить без чобіт, майстер Будник ніколи не мав удома своєї власної бандури. Майже кожен його інструмент від самого початку вже був комусь призначений і, народившись, одразу йшов із хати. Лише зрідка котрась із учнівських або старіших бандур затримувалася на кілька тижнів, і тоді ми мали змогу послухати Будника – кобзаря. Вперше мені довелося почути бандуру в його руках, коли хтось приніс до його хати одну з перших робіт майстра Василя Сніжного – копію інструмента, на якому грав Георгій Кирилович Ткаченко, засновник Кобзарського Цеху. Пан Микола підстроїв її трохи, постукав з усіх боків, дослухаючись до деревини, і почав стиха щось награвати. А тоді неголосно, ніби сам до себе, заспівав.
Схожі презентації
Категорії