Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма Презентацію підготувала вчитель-логопед Ковальова Н.Д.
Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, зумовлене несформованістю (порушенням) вищих психічних функцій, що проявляються помилками стійкого характеру. Дисграфія – часткове специфічне порушення процесу письма.
Етапи роботи Розвиток фонематичного сприйняття (диференціація фонем): робота по уточненню і закріпленню звуків проводиться з опорою на різні аналізатори (мовнослуховий, мовноруховий, зоровий та ін.). Розвиток мовного аналізу та синтезу: формується уміння визначати кількість, послідовність і місце слів у реченні. Розвиток складового аналізу та синтезу: формується уміння виділяти голосні звуки в слові, засвоюється основне правило складового поділу. Розвиток фонематичного аналізу та синтезу : розвивається уміння виділяти звук на фоні слова, визначати його місце по відношенню до інших звуків. Формування морфологічних і синтаксичних узагальнень: розвиток функцій словозміни і словотворення, робота над морфологічним аналізом слова, робота зі спільнокореневими словами, уточнення структури речень. Формування зорового аналізу та синтезу, зорової пам’яті. Формування просторових уявлень.
Схожі презентації
Категорії