Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості ліцеїстів у процесі навчання англійської мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості ліцеїстів у процесі навчання англійської мови Акмеологія (від давньогрецької, Це галузь наукового знання, комплекс наукових дисциплін, об’єктом вивчення якої є людинав динаміці самоактуалізації свого творчого потенціалу, саморозвитку, самовдосконалення в різних життєвих сферах у тому числі і в освіті, професійній діяльності тощо. Це наука про шляхи максимальної досконалості в усіх видах індивідуальної діяльності людини, досягнення вершини свого саморозвитку (Top level). acme – вершина, logos - наука)
ФУНДАМЕНТ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ навчальний заклад родина суспільство НАВЧАЛЬНА АТМОСФЕРА РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ЗМІСТ НАВЧАННЯ МЕТА НАВЧАННЯ ВИХОВНА АТМОСФЕРА духовна особистісна соціальна предметна освітня виховна ЗРІЛІСТЬ ЛІЦЕЇСТА ДУХОВНА ОСОБИСТА СОЦІАЛЬНА ОСВІТНЯ АКМЕОЛОГІЧНА ПОЗИЦІЯ ЛІЦЕЇСТА АКМЕОЛОГІЧНА АТМОСФЕРА ВЕРШИНА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТА ЗРІЛОСТІ ВИПУСКНИКА ЛІЦЕЮ
МІЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ СИМВОЛ Не вести дітей за собою, а навчити їх самостійно вести себе по життю. Франсуаза Дольто Обирай у житті найважчий шлях – на ньому у тебе не буде конкурентів. Конфуцій МІЙ ПЕДАГОГІЯНИЙ ДЕВІЗ: МОЄ КРЕДО
Основні ідеї педагогічного досвіду Створення демократичної, доброзичливої, навчально-творчої і чітко спланованої атмосфери на уроках Створення умов успіху для кожної дитини задля розвитку її творчого потенціалу Стимулювання мотивації учнів у здобутті якісної освіти та необхідності гарно навчатися Допомога старшокласникам досягти вершини їх саморозвитку Розвиток мовних та мовленнєвих умінь та навичок володіння англійською з метою самовдосконалення
Акметехнології Технології життєтворчості Національне виховання Проектна технологія Коопероване навчання Інформаційні освітні технології Особистісно-зорієнтоване навчання Родинне виховання Продуктивне навчання Моделюючі технології Проблемно-пошукове навчання Модульно-тьюторська технологія
Як вчитель акмеолог я застосовую наступні методичні принципи Педагогічна діяльність як партнерство, спільна творчість між вчителем та учнем у сфері «суб’єкт – суб’єкт» Виявлення індивідуальних особливостей обдарованих дітей Розвиток, насамперед, особистості Мотивація ліцеїстів до самореалізації в суспільстві, розвиток лідерських якостей Запровадження навчальних програм, які відкривають простір для творчості Індивідуальна психологічна допомога
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МОЄЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ вести ліцеїстів до вершини розвитку їх особистостей (SELF TOP-LEVEL) створити плідну, творчу, демократичну атмосферу на уроках мотивувати ліцеїстів до самовдосконалення з метою досягнення успіху заохочувати учнів до розуміння важливості отримання якісної освіти бути вчителем-акмеологом, що є:
ВЧИТЕЛЬ АКМЕОЛОГ друг організатор майстер вихователь психолог партнер спостерігач помічник порадник
РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗМАГАННЯ Всеукраїнська учнівська олімпіада з англійської мови Програма обміну майбутніми лідерами “FLEX” Український конкурс знавців англійської мови “Greenwich” Підготовка та захист курсових робіт англійською мовою
ліцейський Євроклуб, ліцейський Парламент, декади кафедри Англо-німецької філології ПОЗАКЛАСНІ ЗАНЯТТЯ підготовка та виступ на щорічному ліцейському фестивалі мистецтв «Ліцейський дебют» літературно-навчальні практики до Швеції, Великої Британії, Німеччини з відвіданням Бельгії, Польщі, Франції, Чехії тощо Центр європейських мов, де вивчається англійська, німецька, шведська, польська, французька, італійська та іспанська Усі мої випускники продовжують навчання у вищих навчальних закладах України
Схожі презентації
Категорії