X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ПОЗАУРОЧНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Завантажити презентацію

РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ПОЗАУРОЧНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація досвіду «Розвиток творчих здібностей учнів через позаурочні форми навчання» «Простір для нових ідей і творчості завжди знайдеться там, де мешкають життя і воля» С. Булгаков

Слайд 2

Форми організації навчання спрямованого на розвиток творчих здібностей Педагогічна система закладу має доповнюватися такою важливою сферою, як науково-дослідницька робота, яка виступає таким же основним компонентом цілісного навчального процесу, як навчальний процес, виховна робота. Форми звіту: реферати творчі роботи Кращі роботи

Слайд 3

Поняття про позаурочну роботу з мови Позакласна робота відрізняється від уроків змістом: на позаурочних заходах часто розглядаються мовні питання, що не визначені програмою і не зачіпаються в класі. Ще яскравіша відмінність між класними й позаурочними заняттями в методиці проведення.

Слайд 4

Слайд 5

Принципи організації позакласної роботи з мови

Слайд 6

збагачується словник, вдосконалюються навички висловлювати думку усно й на письмі, вміння працювати над словниками, літературою, конспектувати й реферувати наукові праці, писати й виголошувати доповіді Оволодіння нормами літературного мовлення, усунення діалектизмів, вульгаризмів, жаргонізмів, неоковирних словосполучень і висловлювань з мови учнів — одне з центральних завдань позакласної роботи з української мови. ТЕОРІЯ ПРАКТИКА

Слайд 7

Основні види і форми позаурочної роботи та їх реалізація у проектній діяльності учнів 5 -6-х класів

Слайд 8

Лінгвістичні дослідження учні колегіуму починають уже у 5 класі темою: «Роде наш красний…». Дослідження оформлюється у моно проект, а захист проводиться у формі родинного свята..

Слайд 9

Слайд 10

Учням 6 класу пропонується тема: «Звідки ця назва?». Вивчаючи топоніми, можна простежити етапи історії рідного краю. Отже, тема пов’язана не тільки змовою (розділ «Лексикологія»), а й з історією, краєзнавством, географією.

Слайд 11

Слайд 12

Мовні конкурси Мовні конкурси — це змагання, під час яких виявляються найсильніші, найкраще підготовлені з мови учні. У 2014 р учні колегіуму взяли участь у п’ятому Всеукраїнському українознавчому конкурсі «Соняшник». Цей конкурс є надзвичайно популярним серед учнів школи з моменту його запровадження. Кількість учасників постійно зростає: 2009р. -230 , 2010 -240, 2011 – 244, 2012 -260, 2014-279 учнів.

Слайд 13

Значення позакласної роботи: Збагачення й розширення знань учнів з рідної мови Створення інтелектуального фону Поглиблення набутих на уроках мови знань, розвиток умінь і навичок усного й писемного мовлення Виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів Забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається Формування почуття патріотизму

Слайд 14

Висновок Уміло й цікаво проведені позакласні заняття допомагають учням заглибитися в історію походження та значення слів, вивчити питання походження мови, письма, збагнути розвиток словникового багатства нашої мови, її фразеології; учні глибше пізнають закони мови, усвідомлюють розвиток української мови, повніше осмислюють художньо-зображальні засоби, привчаються працювати з доступною для них науково-популярною літературою з мовознавства, з різними типами словників, добирати потрібні матеріали з рекомендованих учителем книг, вчаться виготовляти наочності.

Слайд 15

Література: 1. Могила Н.М. З живого джерела. Позакласна робота з мови. К. 1997 2. Могила Н.М., Вовк І.М. Диференційовані завдання на уроках укр мови. Початкова школа. – 1996. - №2. – с.12-16 3. Моргун В. „Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня”. Психологічна підтримка творчості учня. К. „Редакції загально педагогічних газет”, 2003 с.4;6 4. Неліпа Т.П. О слово рідне, хто без тебе я . УМЛШ. – 1989. №1. – с.74-76 5. Національна школа в концепції Сергія Єфремова. Колоїз Ж. Журнал „Дивослов” К. „Освіта” №1, 1994, с.37 6. Основи психології і педагогіки. Навчальний посібник/ Р.К.Серьожнікова, Н.Д.Пархоменко, Л.С.Яковицька та ін.; - К., 2003.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка