Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація педагогічного досвіду “Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання” Вчителя трудового навчання Чотирбоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Безкоровайної Тетяни Йосипівни
Народилась 10 серпня 1966 року . Закінчила Калинівський технікум, за спеціальністю модельєр-констру- ктор. В Чотирбоцькій ЗОШ І-ІІІ ст. працюю з 1999 ро- ку. Стаж роботи - 14 років. Візитка
Педагогічне кредо: Творчість відкриває в дитячій душі ті потаємні куточки, в яких дрімають джерела добрих почуттів.
Співпраця учнів і вчителя – діалог двох партнерів Атмосфера радощів Відсутність страху Від цікавості до допитливості Індивідуальний підхід Свідоме засвоєння знань і вмінь Залучення до самостійного здобуття, збору і дослідження інформації Формування вмінь і навичок дослідницької роботи Розвиток мислення, уяви, фантазії Умови розвитку здібностей та обдарувань
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 розвиває творчий потенціал учнів розвиває пізнаваль- ну діяльність розвиває творчу активність створює атмосферу розкутості розвиває творчу уяву та фантазію розвиває почуття співтворчості в колективі Урок трудового навчання
Аналізує, прагне до самовдоскона-лення з метою розширення свого творчого потенціалу Справжній громадянин Держави майбутній фахівець з розвиненими творчими здібностями і нахилами Має активну життєву позицію, здатний до співчуття Морально, духовно багатий, має сформовані естетичні смаки Учень на уроці Трудового навчання
Реалізація моєї діяльності відбувається через: - спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості; - утвердження загальнолюдських цінностей; - потенційних можливостей та здібностей; - формування життєвої компетентності учнів; - творче використання інноваційних технологій.
У своїй діяльності, як вчителя трудового навчання, я вбачаю основним завданням формувати в учнів технічного і технологічного кругозору;культури праці та побуту;самостійного та критичного мислення;розвитку особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного виробництва і культурного розвитку суспільства, виховання відповідальності за результати власної діяльності.
Знаходячись в постійному пошуку, намагаючись підходити творчо до учбового процесу, я, як учитель, мрію побачити в кожному своєму учневі, раніше усього доброго, чуйного, люблячого усе прекрасне навколо людини. Уроки спрямовані на розвиток творчих здібностей, уяви, фантазії учнів. Підбираю цікаві і зрозумілі для них теми для творчості.
На уроках діти працюють як індивідуально, так і в творчих групах. Робота творчих груп над колективними проектами має велике виховне значення для розвитку художнього смаку, інтересу до мистецтва свого народу, його історії, традицій, для професійної орієнтації. У процесі трудового навчання стараюсь організувати роботу так, щоб учні могли оволодіти загально – трудовими знаннями та вміннями, навчилися розв'язувати технологічні задачі, конструювати і моделювати різні вироби, виготовляти суспільно – корисні вироби, засвоїти мінімум знань про місце та роль виробництва у житті суспільства.
Кравецьке мистецтво Починаючи вивчення теми «Моделювання одягу», знайомлю дітей з історією одягу, наголошуючи на спільних рисах національного та сучасного одягу. З метою розвитку естетичного смаку пропоню дітям виконати творче завдання: - розробити ескіз моделі швейного виробу; - із запропонованих зразків тканини вибрати відповідну моделі; - виконати опис моделі виробу; -розробити рекламу.
Вишивка Робота з вишивкою не лише цікава,а й корисна для учнів, вона дає загальноосвітнє і виховне значення. Кращі роботи учнів представлені на виставках .
В’язання На уроках в'язання вчу дітей не тільки якості і кількості узорів, а й уміло комбінувати узори у виробі, використовуючи кольорові орнаменти, правильному поєднанні кольорів. Вчу самостійно створювати орнаменти. Прагну прищепити дітям почуття індивідуальності.
Квілінг Для зацікавленості до предмету, розвитку творчих здібностей практикую проведення нетрадиційних уроків, застосування рольові та ділові ігри, проблемні ситуації, творчі завдання, дискусії, творчі експерименти, казки, пов’язую діяльність учнів на уроках з їхнім власним досвідом. Діти робили інсценівки народних казок,головні герої яких виготовляли в техніці квілінг. Це допомагає розвинути комунікативні вміння та навички, розвинути фантазію, встановити емоційний контакт між учнями.
Йдучи до школи, я завжди пам’ятаю, що ШКОЛА – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, й тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця й проектувальника власного життя
Схожі презентації
Категорії