розвиток творчих здібностей
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМАНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТ. №11 ІМ. М. П. БАЖАНА ДОВБУШ ТЕТЯНИ ГРИГОРІВНИ
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО ” Життя вчителя – це постійний пошук. Хто опанував нове, плекаючи старе, той може бути вчителем ” Конфуцій
Обґрунтування проблеми “Школа ХХІ ст. – це школа самореалізації і саморозвитку особистості. Її основне завдання – виявити творчі здібності дитини і дати поштовх для її розвитку. На жаль, у наших школах ще домінує переконання, що основне завдання вчителя – передати учням певну суму знань, а не розвивати їхні розумові здібності в такій мірі, щоб у них сформувалось свідоме бажання вчитися. Отже, справжня місія школи – розвиток творчих здібностей для того, щоби дитина оволоділа найвищим мистецтвом – мистецтвом життєтворчості, талантом змінювати своє життя та життя своєї країни.
Ідея досвіду базується на положеннях К. Ушинського С. Русової В. Сухомлинського Ш. Амонашвілі О. Захаренка
НАЙКРАЩІ ЗРАЗКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В.О.Сухомлинський :”Творче натхнення --- людська потреба, в якій особистість знаходить щастя” Ш. Амонашвілі :“Дійсно гуманна педагогіка – це та, яка в змозі залучити дітей до процесу створення самих себе”.
Що таке творчість? любов до того, що ти робиш; зв'язок інтуїтивного і логічного; відчуття натхнення, бажання творити; діалектична єдність усталеного і нового; позитивна цінність результатів; засіб власного духовного розвитку особистості; це можливість робити кожен день життя цікавим і неповторним
Розвиток творчих здібностей учнів залежить від : умілого поєднання класичних і новаторських форм роботи володіння вчителем сучасними методами педагогіки уміння діагностувати рівень сформованості інтелектуальних здібностей індивідуальних та вікових особливостей
Мета моєї роботи Все, що робиться з любов'ю і разом з дітьми приречено на успіх. Розвиток здібностей кожної дитини на основі етико-естетичних цінностей, інтересів і потреб, спрямованих у кінцевому підсумку на творчу працю. Вільне володіння широким діапазоном методів і прийомів організації провідних видів діяльності на уроках різного змісту. Формування в учнів бажання та вміння вчитися.
Принципи моєї роботи : гуманістична спрямованість у навчанні та вихованні; пошуки нових нестандартних форм та методів навчання, які допомагають учням активно засвоювати матеріал; диференційований підхід до дітей з урахуванням їхніх індивідуальних здібностей, виявлення та підтримка обдарованих дітей; стимулювання навчальної діяльності ( заохочення, створення ситуацій успіху, спонукання до активної праці); всебічне підвищення ефективності кожного уроку; впровадження інноваційних технологій навчання та виховання учнів.
“ Духовне життя дитини повноцінне тільки тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості .” В.Сухомлинський Тому мій урок має бути: цікавим, пізнавальним, доброзичливим; яскравим, емоційно-образним; ініціативним, винахідливим та творчим; на уроці панує атмосфера довіри, підтримки і заохочення; створення на уроці педагогічних ситуацій спілкування, які допомагали б кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність, здатність вибирати способи роботи; кожен урок має розвивати бажання вчитися, пізнавати нове та отримувати від цього насолоду.
Методики, що використовую у своїй роботі Інтерактивні методи навчання. Особистісно - орієнтований підхід.
ПОРАДИ ТИМ, ХТО ВІДДАЄ СВОЄ СЕРЦЕ ДІТЯМ Завжди посміхайтеся. Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові. Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань. Проявляйте інтерес до життя дитини. Допомагайте дитині знайти своє ” я ”. Радійте, коли дитина досягає успіху. Культивуйте в собі великий дар терпіння. Говоріть з дітьми спокійно. Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці. Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.
Я щоранку заходжу у клас На дитячих обличчях усміх. Що я варта, діти, без вас? Ви --- натхнення моє, мій успіх.
Схожі презентації
Категорії