X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Педагогіка

Завантажити презентацію

Педагогіка

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сутність, принципи, засоби виховання та самовиховання Історико-теоретичні основи виховання та його підхід Зробив Студент ... Insert Image I I

Слайд 2

Розвиток ідеї виховання особистості У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (С.Т. ШАЦЬКИЙ, А.С. МАКАРЕНКА, В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ) Людина – це істота, суспільного характеру, яка не може заперечувати наявність і значення колективих стосунків у її розвитку. Серед численних теоретичних підходів до вирішення питання особистості і колективу можна виділити так 2-ві основи: Insert Image Add additional text

Слайд 3

Розвиток ідеї виховання особистості У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (С.Т. ШАЦЬКИЙ, А.С. МАКАРЕНКА, В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ) Перша... - особистість і колектив протилежні, належність людини до колективу збіднює її особистість, нівелює творчу індивідуальність, знещуючи неповторність кожного індивіда людини. Insert Image Add additional text

Слайд 4

Розвиток ідеї виховання особистості У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (С.Т. ШАЦЬКИЙ, А.С. МАКАРЕНКА, В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ) Друга... творча індивідуальність кожної особистості формується тільки в діяльності у спілкуванні із іншими людьми, тобно об’єднуючи їх в колектив. Отже, яскраво виражено індивідуальний і колективний підхід до виховання школярів. Insert Image Add additional text

Слайд 5

Розвиток ідеї виховання особистості У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (С.Т. ШАЦЬКИЙ, А.С. МАКАРЕНКА, В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ) Основоположником теорії виховання особистості в колективі про праву вважається видатний педагог Антон Семенович Макаренко. Сутнісною собливістю його вчення є діалектичний підхід до співвідношення інтересів особистості та колективу. Insert Image Add additional text

Слайд 6

Основні положення сучасної теорії ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ Слово «колектив» походить від латинського ‘‘сolligo’’, що в перекладі означає «об’єднувати», «збирати». У сучасній педагогіці в теорії існує декілька визначень до цього терміну. Insert Image I Important Content Icon

Слайд 7

Основні положення сучасної теорії ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ Слово «колектив» походить від латинського ‘‘сolligo’’, що в перекладі означає «об’єднувати», «збирати». У сучасній педагогіці в теорії існує декілька визначень до цього терміну. Insert Image I Important Content Icon

Слайд 8

Основні положення сучасної теорії ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ Основні ознаки дитячого колективу (за А.С. Макаренка): 1) наявність суспільно значущої мети, 2) спільна діяльність з її досягнення, 3) відносини відповідальної залежності, 4) наявність органів самоврядування, 5) зв’язок з іншими колективами. ( названі ознаки характерні не ише для первинного, а й для загальношкільного колективу ) Insert Image I Important Content Icon

Слайд 9

Основні положення сучасної теорії ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ А.С. Макаренко належить обґрунтування структури колективу, у якій головною ланкою він вважав первинний колектив. Первинний колектив – та одиниця виховного впливу, яка зберігає всі основні властивості цілого – загальношкільного колективу. Тому у закладах А.С. Макаренко був загін, який налічував від 7 до 15 чоловіків. Такий чисельний склад він вважав оптимальним. Insert Image I Important Content Icon

Слайд 10

Основні шляхи формування колективу Формування класного або чи шкільного колективу відбувається у різних видах діяльності. Наприклад, дитина не може нормально розвиватися, якщо її не задовольнити її потребами, саме: гра, знаннях, естетичних враженнях, спілкування із різними людьми. Тому педагог може очолити колектив тільки тоді, коли він зможе розвити дільність дітей. Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon

Слайд 11

Основні шляхи формування колективу Робота з активом – це необхідна умоварозвитку колективу. «Я поспішав з цим (підбором активу). Я не дивився на те, що ці хлопчики і дівчата мають так багато недоліків, намагався скоріше набрати таку групу активістів, які підтримували мої вимоги своїми вимогами, висовлювати на загальних зборах, у своїх груп, свої думки» Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon

Слайд 12

Основні шляхи формування колективу Чергування по школі та інші форми самообслуговування зв’язком класу з шкільним життям. Це сприяє відчуттю учнем «смаку» господарювання у школі (5-11 класів). Тут важливо зазначено, що урочисті атрибутні чергування, журналів та графік, які є важливовиховуючими моментами в колективному житті. Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon

Слайд 13

Основні шляхи формування колективу Саме завдання педагога при цьому – виховати почуття відповідальності перед школою за якість чергування, та почуття колективізму. Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon Description text ADD TEXT Icon

Слайд 14

Альтернативні підходи до проблеми ролі колективу у житті школярів. Важливими характеристиками виховання осоистості в колективі А.С. Макаренко вважав: 1) Мажор 2) Відчуття гідності 3) Дружнє ставлення 4) Почуття захищеності 5) Активіст 6) Звичка до стриманості 7) Тон і стиль

Слайд 15

Альтернативні підходи до проблеми ролі колективу у житті школярів. МАЖОР – постійну піднесеність, готовність вихованців до дії. ВІДЧУТТЯ ГІДНОСТІ, що впливає з уявлень про цінність свого колективу і гордості за нього. ДРУЖНЄ СТАВЛЕННЯ його членів.

Слайд 16

Альтернативні підходи до проблеми ролі колективу у житті школярів. ПОЧУТТЯ ЗАХИЩЕНОСТІ – жодна дитина не повинна відчавати себе в колективі відчуджено і беззахистно, ніхто не може принижувати слабшого і молодшого. АКТИВНІСТЬ, що виявляється в готовністі до ділової або ігрової дії.

Слайд 17

Альтернативні підходи до проблеми ролі колективу у житті школярів. ЗВИЧКА ДО СТРИМАНОСТІ – в слові, русі, у прояві емоцій. ТОН і СТИЛЬ колективних відносин, що підтримуються відповідними законами і правилами як для дитячого колективного, так і для колективного педагогів.

Слайд 18

ГОЛОВНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ Надання індивідуального педагогічної підтримки і допомоги учневі у власної підтримки на шляху зростання ЛЮДИНИ. Insert Image I I I

Слайд 19

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка