X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Педагогіка – не наука, а мистецтво – найбільше, найскладніше й найнеобхідніше з усіх мистецтв

Завантажити презентацію

Педагогіка – не наука, а мистецтво – найбільше, найскладніше й найнеобхідніше з усіх мистецтв

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Музичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Слайд 2

„Педагогіка – не наука, а мистецтво – найбільше, найскладніше й найнеобхідніше з усіх мистецтв”

Слайд 3

Класний керівник 8 класу Цисаренко Олена Петрівна

Слайд 4

Вчитель повинен не лише вчити, а й виховувати… “Сад не дасть врожаю, якщо добре не подбає садівник!“ Без виховання та настанови людина наче земля, яка хоча й найкраща, але родитиме тільки бур’ян, якщо на ній не працювали. Крім сім’ї, сіяти в душу дитини «добре» й «вічне» покликана школа.

Слайд 5

Який ти, мій учень? Жан-Жак Руссо „Насамперед добре вивчіть ваших вихованців; бо ви без сумніву, зовсім не знаєте їх.”

Слайд 6

Методика організації життєдіяльності колективу залучення учнів до різноманітної діяльності; організацію і стимулювання цієї діяльності таким чином, щоб вона об’єднувала учнів у дружний працездатний колектив.

Слайд 7

Існують певні стадії розвитку колективу

Слайд 8

Характеристика класу Майже всі учні навчаються у Музичанській ЗОШ з першого класу, тому дуже добре знають один одного, підтримують, довіряють. Проте клас ділиться на групи із чотирьох, п’яти чоловік і кожна з цих груп прагне лідерства.

Слайд 9

Суттєвими проблемами 8 класу є: впевненість учнів у перевазі сили голосу, а не сил переконання; прагнення більшості учнів до лідерства; різнобічність інтересів учнів, які впливають на роз’єднання на групи проблема матеріальних статків, нерозуміння дітей , що домінуючими є духовні та моральні якості, а не мобільні телефони та дорогий одяг; відсутність толерантності до оточуючих; незацікавленість стати кращим колективом, прагнення бути лише кращим, “Я”

Слайд 10

Мета виховної роботи Розвивати творчі та комунікативні здібності учнів, їхню увагу, швидкість реакції, формувати естетичну культуру.

Слайд 11

Питання професійного самовдосконалення Це актуалізація особистісного потенціалу школярів у позакласній роботі через поетичне слово, драматичні постановки та відчуття прекрасного. Адже саме завдяки цьому відбувається розвиток культури творчого мислення та спілкування.

Слайд 12

Театр – це дзеркало життя! Саме театральна педагогіка може розвивати практичні уміння на підсвідомому рівні. Особливо робота актора й режисера над роллю дає підставу звернути увагу на іншу основоположну ідею, яка уособлює закономірність функціонування мистецтв, в основі яких – людське спілкування.

Слайд 13

„Краса врятує світ” Театральне мистецтво є уособленням кількох видів мистецтва (музика, живопис, танці), а також єдністю сценічної дії актора та акторського ансамблю (міміка, пантоміма, жест, сценічне слово). Усе це створює прекрасне. Як сказав Достоєвський: „Краса врятує світ!”

Слайд 14

Учитель – це актор? Акторські здібності мають бути у класного керівника обов’язково. Але, як і акторів, одних вчителів сприймають дуже добре і люблять. За що? Щоб це зрозуміти я провела анкетування „Яким би ви хотіли бачити класного керівника?”

Слайд 15

Будь актором. Промовляйте очам, а не вухам. Очі – найчутливіший орган, який приводить думки до почуття. Баба Палажка ― Король Анна Баба Параска ― Слободянюк Анастасія

Слайд 16

Вірші – це життя… Люди творчості – це люди з активною уявою. Із метою поглиблення інтересу до українського слова я намагаюсь залучати дітей складення віршів. Вбачаю у цьому процесі розвинення творчих здібностей учнів, їх уяви та фантазії, формулювання культури мовлення.

Слайд 17

Заповітне бажання. Передати учням ту життєву мудрість, яку називають умінням жити!

Слайд 18

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне