Педагогіка – не наука, а мистецтво – найбільше, найскладніше й найнеобхідніше з усіх мистецтв
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
„Педагогіка – не наука, а мистецтво – найбільше, найскладніше й найнеобхідніше з усіх мистецтв”
Вчитель повинен не лише вчити, а й виховувати… “Сад не дасть врожаю, якщо добре не подбає садівник!“ Без виховання та настанови людина наче земля, яка хоча й найкраща, але родитиме тільки бур’ян, якщо на ній не працювали. Крім сім’ї, сіяти в душу дитини «добре» й «вічне» покликана школа.
Який ти, мій учень? Жан-Жак Руссо „Насамперед добре вивчіть ваших вихованців; бо ви без сумніву, зовсім не знаєте їх.”
Методика організації життєдіяльності колективу залучення учнів до різноманітної діяльності; організацію і стимулювання цієї діяльності таким чином, щоб вона об’єднувала учнів у дружний працездатний колектив.
Характеристика класу Майже всі учні навчаються у Музичанській ЗОШ з першого класу, тому дуже добре знають один одного, підтримують, довіряють. Проте клас ділиться на групи із чотирьох, п’яти чоловік і кожна з цих груп прагне лідерства.
Суттєвими проблемами 8 класу є: впевненість учнів у перевазі сили голосу, а не сил переконання; прагнення більшості учнів до лідерства; різнобічність інтересів учнів, які впливають на роз’єднання на групи проблема матеріальних статків, нерозуміння дітей , що домінуючими є духовні та моральні якості, а не мобільні телефони та дорогий одяг; відсутність толерантності до оточуючих; незацікавленість стати кращим колективом, прагнення бути лише кращим, “Я”
Мета виховної роботи Розвивати творчі та комунікативні здібності учнів, їхню увагу, швидкість реакції, формувати естетичну культуру.
Питання професійного самовдосконалення Це актуалізація особистісного потенціалу школярів у позакласній роботі через поетичне слово, драматичні постановки та відчуття прекрасного. Адже саме завдяки цьому відбувається розвиток культури творчого мислення та спілкування.
Театр – це дзеркало життя! Саме театральна педагогіка може розвивати практичні уміння на підсвідомому рівні. Особливо робота актора й режисера над роллю дає підставу звернути увагу на іншу основоположну ідею, яка уособлює закономірність функціонування мистецтв, в основі яких – людське спілкування.
„Краса врятує світ” Театральне мистецтво є уособленням кількох видів мистецтва (музика, живопис, танці), а також єдністю сценічної дії актора та акторського ансамблю (міміка, пантоміма, жест, сценічне слово). Усе це створює прекрасне. Як сказав Достоєвський: „Краса врятує світ!”
Учитель – це актор? Акторські здібності мають бути у класного керівника обов’язково. Але, як і акторів, одних вчителів сприймають дуже добре і люблять. За що? Щоб це зрозуміти я провела анкетування „Яким би ви хотіли бачити класного керівника?”
Будь актором. Промовляйте очам, а не вухам. Очі – найчутливіший орган, який приводить думки до почуття. Баба Палажка ― Король Анна Баба Параска ― Слободянюк Анастасія
Вірші – це життя… Люди творчості – це люди з активною уявою. Із метою поглиблення інтересу до українського слова я намагаюсь залучати дітей складення віршів. Вбачаю у цьому процесі розвинення творчих здібностей учнів, їх уяви та фантазії, формулювання культури мовлення.
Схожі презентації
Категорії