Формування компетентності учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічне кредо Знання і досвід – від мене до учнів – від учнів до світу та світла пізнання Г.М.Калич
Мета педагогічної діяльності Формування компетентної особистості молодшого школяра на основі розвитку пізнавального інтересу: - навчити самостійно мислити, - спонукати робити особистий внесок у розбудову суспільства - озброїти необхідними знаннями, . вміннями та навичками Г.М.Калич
Пріоритети педагогічної діяльності - відображають та розвивають особистісні смисли учня в напрямі об’єктів, що вивчаються ним; - задають базовий досвід предметної діяльності; - розвивають можливості розв’язувати у повсякденному житті реальні проблеми - від побутових до виробничих; - є багатовимірними, тобто охоплюють та розвивають усі основні групи особистісних якостей учня; -дбають про визначення та відображення функціональної грамотності учня. Г.М.Калич
Компетентність – складне особистісне утворення, що інтегрує відповідно до вимог певної діяльності знання, уміння, навички, особистий досвід її виконання, ставлення до процесу і результату, вона створює передумови для активних самостійних дій. Компетентність не зводиться тільки до знань, окремих умінь і навичок, а належить до сфери складних умінь і якостей особистості. Г.М.Калич
Г.М.Калич Ключові компетентності Здоров’язбережувальна Комунікативна Уміння вчитися Громадянська Загальнокультурна Компетентності з ІКТ Соціальна
Педагогічний супровід Г.М.Калич Робота в парах, в групах, в малих групах. Групові проекти. Уроки узагальнення. Тести. Підсумкові контрольні роботи Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками Використання інноваційних, інтерактивних методів на уроках Корекція Діагностика Групові форми навчання Активні, інтерактивні, продуктивні методи навчання Інтегровані уроки Педагогічна підтримка Мотиваційні особистісно-орієнтоване навчання. Робота з лідерами груп: постійних та змінних співпраця з районним краєзнавчим музеєм, районною бібліотекою, шкільною бібліотекою творчі конкурси культурна співпраця розширення особистісного потенціалу розвиток творчих здібностей Соціальні
Прийоми стимулювання навчання 1. Зміст – основне джерело інтересів до самої навчальної діяльності: науковість зв'язок із життям систематичність і послідовність комплексний освітній, виховний і розвивальний вплив створення ситуації новизни, актуальності 2. Пізнавальні ігри. 3. Нестандартні форми проведення уроку. 4. Аналіз життєвих ситуацій. 5. Інтерактивні технології навчання. 6. Створення ситуації успіху у навчанні. Г.М.Калич
Інтегровані уроки Г.М.Калич Читання Образотворче мистецтво Англійська мова Музика Математика Трудове навчання Малювання Я і Україна Українська мова Читання Малювання Музика
Співпраця вчителя початкових класів з районним музеєм, бібліотекою Г.М.Калич Центральна районна бібліотека Бібліографічний огляд літератури під час тематичних заходів, уроків. Підбір літератури для позакласного читання, бібліотечних уроків, створення учнівських проектів Нововоронцовський районний народний краєзнавчий музей Використання музейних експозицій. Уроки в музеї. Школа. Уроки читання, української мови, «Я і Україна»
Форми уроків урок-гра урок-подорож урок-аукціон урок-дослідження урок-представлення проектів Г.М.Калич
Види роботи «Мікрофон» «Продовжи речення» «Упіймай звук» «Хто більше слів запам’ятає» «Дослідник» «Вилучи зайве» «Роз’єднай слова» Г.М.Калич
Формування самоосвітньої компетенції Методи діяльності «Я шукаю» «Я - дослідник» «Я - відкривач» Напрями роботи Пошук та впровадження прийнятних форм самоосвіти учнів Озброєння учнів набором навчальних прийомів, необхідних для самостійної роботи Стимулювання та заохочення самоосвіти школярів Г.М.Калич
Г.М.Калич «Козацькому роду немає переводу» «Бути ввічливим – це добре» «Матусі рідненькій вклонюся низенько» «Світ навколо нас» «Добридень тобі, Україно» «Книги наші вірні друзі» «Цікаві перерви» Виховні заходи
Схожі презентації
Категорії