X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва

Завантажити презентацію

Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Корбут Лілія Василівна вчитель музичного мистецтва Долинської загальноосвітньої школи №1 Педагогічне кредо: Підібрати кожному учневі таку «номінацію», в якій він може бути переможцем.

Слайд 2

Проблемне питання: Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва.

Слайд 3

Метою загальної музичної освіти в основній школі є особис тісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного дос віду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва і музично-практичної діяльності, а також формування цін нісних орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.

Слайд 4

Урок музики - це, перш за все, урок творчості, на якому мають бути вирішені наступні завдання: освітні - озброїти учнів системою музичних знань ,умінь і навичок. виховні- формувати в учнів духовні і моральні якості особистості через музичні образи. розвиваючі- при навчанні розвивати в учнів пізнавальний інтерес, творчі здібності, любов до музики, емоції, пізнавальні здібності: мову, пам'ять, увагау, уяву, сприйняття

Слайд 5

збагачення емоційно-естетичного досвіду формування культури почуттів розвиток універсальних якостей творчої особистості Формування загальнокультурної компетенції

Слайд 6

слухання музики творчі форми музичної діяльності елементарне музикування музично-ритмічні рухи ознайомлення з історією та теорією музики різні форми співу Музично-творча діяльність Провідний засіб реалізації загальнокультурної компетентності школярів

Слайд 7

літературний образотворчий театрально-драматичний Напрямки реалізації проблеми музичний підбір або написання віршів до музики, малюнків, творів вражень про музику, творів на музично-естетичні теми, створення казок легенд намалювати сюжети музичних творів, виліпити з глини, пластиліну персонажів музичних казок,п‘єс, пісень, оформити програму та афішу концертів, музичних спектаклів інсценізація, театралізовані перевтілення з масками , елементами костюмів, репортажі з «місця події» , інтерв‘ю відомих артистів. розвиток ритмічного відчуття, л адового, звуковисотного й інтонаційного слуху, художньо-образних уявлень і виконавських здібностей

Слайд 8

Види творчо-розвивальних технологій: - технологія особистісного відкриття знань, умінь і навичок ; - технологія навчального дослідження; - проектна технологія ; - технологія «мозкового штурму»; - технологія виконання евристичних завдань; - технологія розв'язування дослідницьких проблем.

Слайд 9

Переможці фестивалю « Різдвяні зустрічі 2012 »і

Слайд 10

Сузір‘я талантів

Слайд 11

Музичні будні

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Урок не повинен стати лише фактом зустрічі дитини з музикою, його результатом повинні стати зміни в самій дитині.

Слайд 15

Музика! Хто не зачарований нею і не згадує її як своє дитинство, свою юність, своє бажання бути красивим, ніжним, сильним і хоробрим? Вона не лише втілює почуття і думки в своїх образах , а й породжує нові, інколи несподівані, але такі, що не виникли б у нашій свідомості без її допомоги. Музика завжди співзвучна душі людини, немовби зберігає у собі велику й неосяжну таємницю безсмертя. «Музика – таємнича, ледь розкрита книга», – сказав Максим Рильський. – «Тож заглиблюйтеся в її сторінки».

Слайд 16

Дякую за увагу!!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Музика