Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Корбут Лілія Василівна вчитель музичного мистецтва Долинської загальноосвітньої школи №1 Педагогічне кредо: Підібрати кожному учневі таку «номінацію», в якій він може бути переможцем.
Проблемне питання: Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва.
Метою загальної музичної освіти в основній школі є особис тісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного дос віду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва і музично-практичної діяльності, а також формування цін нісних орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Урок музики - це, перш за все, урок творчості, на якому мають бути вирішені наступні завдання: освітні - озброїти учнів системою музичних знань ,умінь і навичок. виховні- формувати в учнів духовні і моральні якості особистості через музичні образи. розвиваючі- при навчанні розвивати в учнів пізнавальний інтерес, творчі здібності, любов до музики, емоції, пізнавальні здібності: мову, пам'ять, увагау, уяву, сприйняття
збагачення емоційно-естетичного досвіду формування культури почуттів розвиток універсальних якостей творчої особистості Формування загальнокультурної компетенції
слухання музики творчі форми музичної діяльності елементарне музикування музично-ритмічні рухи ознайомлення з історією та теорією музики різні форми співу Музично-творча діяльність Провідний засіб реалізації загальнокультурної компетентності школярів
літературний образотворчий театрально-драматичний Напрямки реалізації проблеми музичний підбір або написання віршів до музики, малюнків, творів вражень про музику, творів на музично-естетичні теми, створення казок легенд намалювати сюжети музичних творів, виліпити з глини, пластиліну персонажів музичних казок,п‘єс, пісень, оформити програму та афішу концертів, музичних спектаклів інсценізація, театралізовані перевтілення з масками , елементами костюмів, репортажі з «місця події» , інтерв‘ю відомих артистів. розвиток ритмічного відчуття, л адового, звуковисотного й інтонаційного слуху, художньо-образних уявлень і виконавських здібностей
Види творчо-розвивальних технологій: - технологія особистісного відкриття знань, умінь і навичок ; - технологія навчального дослідження; - проектна технологія ; - технологія «мозкового штурму»; - технологія виконання евристичних завдань; - технологія розв'язування дослідницьких проблем.
Урок не повинен стати лише фактом зустрічі дитини з музикою, його результатом повинні стати зміни в самій дитині.
Музика! Хто не зачарований нею і не згадує її як своє дитинство, свою юність, своє бажання бути красивим, ніжним, сильним і хоробрим? Вона не лише втілює почуття і думки в своїх образах , а й породжує нові, інколи несподівані, але такі, що не виникли б у нашій свідомості без її допомоги. Музика завжди співзвучна душі людини, немовби зберігає у собі велику й неосяжну таємницю безсмертя. «Музика – таємнича, ледь розкрита книга», – сказав Максим Рильський. – «Тож заглиблюйтеся в її сторінки».
Схожі презентації
Категорії