Проектна діяльність як засіб формування соціальної компетентності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дмитрієва Віра Олексіївна учитель географії І категорії, викладач курсу «Донеччинознавство»«Не загубити жодної дитини, дати можливість розкрити все краще, закладене природою»В.Сухомлинський
Формування соціальної компетентності через проектну діяльність на уроках географії та в позаурочний час
«Єдиний шлях до знання - це діяльність» Б.ШоуІдея: в основі – креативність, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі і самостійно конструювати свої знання.
Актуальність застосуванняАктуальність застосування у викладанні географії:дає можливість реалізувати діяльнісний підхід у вивченні географії;частково вирішити проблему скорочення годин на вивчення географії;формування у школярів соціальної , інформаційної, та інших компетентносте;оволодіння школярами методами географічного прогнозування;участь учнів у різноманітних конкурсах різних рівнів, дослідницьких проектів Малої академії наук, громадських експертизах.
Для учасників Для учасниківМотивація діяльності:«Все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені це треба і де я можу це застосувати»
Відчутні результати:Відчутні результати:- теоретична проблема: ознайомлення з історією виникнення проектів та методу проекту у шкільній системі, їх видами та особливостями використання;- практична проблема: особиста участь у реалізації проекту
Задачі майстер-класу:Задачі майстер-класу:1.Не лише передати учасникам суму тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань.2.Сприяти учасникам у здобутті комунікативних навичок, тобто здатності працювати у різноманітних групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника). 3.Розширити коло спілкування учасників, знайомство з іншими культурами, різними точками зору на одну проблему. 4.Довести учасникам майстер-класу необхідність і доцільність використання дослідницьких прийомів: збирати необхідну інформацію, вміти її аналізувати, виявлення різних точок зору на одну проблему, висувати різні гіпотези, уміння робити висновки, практично оформлювати результати своєї діяльності.
Метод проектів - це освітня технологія, дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, - дає можливість дитині проявити творчу самостійність у плануванні, організації і контролі своєї діяльності » (Е.С.Полат «Нові педагогічні та інформаційні технології в системі освіти»)
Перелік (далеко не повний) можливої продукції проектної діяльності:Перелік (далеко не повний) можливої продукції проектної діяльності:
Схожі презентації
Категорії