X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Створення сприятливих психогігієнічних умов навчально-виховної діяльності у початковій школі – запорука формування позитивного ставлення до навчання

Завантажити презентацію

Створення сприятливих психогігієнічних умов навчально-виховної діяльності у початковій школі – запорука формування позитивного ставлення до навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Створення сприятливих психогігієнічних умов навчально-виховної діяльності у початковій школі – запорука формування позитивного ставлення до навчання Підготувала вчитель початкових класів КНВК №35 “Імпульс” Морозова Н.В.

Слайд 2

Психічне здоров’я - це: Відсутність виражених психічних порушень Певний резерв сил дитини, завдяки якому вона може подолати несподівані стреси або ускладнення Стан рівноваги між дитиною і світом, що її оточує

Слайд 3

Негативні фактори, що порушують гармонію душі і тіла Слабке здоров’я Родинні взаємини і стосунки Вплив вчителя Порушення психогігієнічних умов навчального процесу у початковій школі Гіподинамія

Слайд 4

Психогігієна Галузь психології і медицини, насамперед гігієни, яка вивчає фактори і умови навколишнього середовища, що впливають на психічний стан людини, і розробляє рекомендації щодо збереження і зміцнення психічного здоров’я.

Слайд 5

Фактори, пов’язані зі школою Вікові кризи в період 6-7 років і у віці статевого дозрівання Велике розумове навантаження: - оптимальне - стан норми - стомленості - втоми - перевтоми

Слайд 6

Стомлення Суб’єктивне виявлення втоми, яке супровод- жується ослабле- нням організму, відчуттям деякої розбитості, небажанням працювати.

Слайд 7

Втома Відсутність чи зниження працездатності всього організму або окремих органів і систем органів у результаті виконаної роботи

Слайд 8

Перевтома Хронічний стан, який може перебігти у захворювання, яке виявляється рядом ознак: ослаблення психічних функцій - мислення, сприймання, засвоєння, пам’ять, увага, головний біль, порушення нормального сну, безсоння, погіршення апетиту, апатія.

Слайд 9

Висновок Тому боротьба з перевтомою учнів, регламентація учбового навантаження, створення психогігієнічних умов навчально-виховної діяльності у початковій школі – є запорукою формування позитивного ставлення до навчання

Слайд 10

1.Гармонія динаміки працездатності під час уроку 3-5 хв – процес впрацювання у ритм уроку Наступні 10-15 хв – найвища працездатність (можна підняти до 20 хв) Фізхвилинка Після цього 5-10 хв ефективної роботи Необхідно пам’ятати – через 25-30 хв у дитини з’являються ознаки втоми, а через 12 хв знижується увага. Загальне учбове навантаження разом з домашнім завданням повинно не перевищувати для дітей: 7 років – 5 або 5, 5 год, 10 років – 6 або 6,6 год, з 13-14 років 7-8 год Тривалість безперервного читання 6 років – 8 хв 7-8 років – 10 хв 9 років – 15 хв Середня тривалість активної уваги 5-7 років до 15хв 7-10 років – 20 хв 10-12 років – 25 хв

Слайд 11

2.Гіподинамія Зниження м’язової діяльності людини. Може виникати при малорухомому способі життя. Штучне обмеження руху дитини призводить до затримки її психічного розвитку. Види роботи для забезпечення рухової активності Фізхвилинки: -Імітаційні -Музичні -Вправи для очей -Для постави Пропаганда занять в спортивних гуртках Розподіл доручень Фізична праця

Слайд 12

Спритна дитина - розумна дитина.

Слайд 13

Підручник – носій змісту та засобу навчання.

Слайд 14

3. Самооцінка Вчасна похвала або просто тепле слово. Продумана заздалегідь “ Ситуація успіху ” Тести “ Сходи ”, “ Кактус ” “ Кольоровий настрій ” Ігрові вправи за темою “ Взаємостосунки в колективі ”

Слайд 15

1.Визначення емоційного стану дитини 2. Для визначення самооцінки дитини 1.Методика “ Кактус ” 2.Тест “ Сходи ”

Слайд 16

3.Кольоровий настрій для діагностики психічного стану

Слайд 17

Тест на виявлення проблем у спілкування між дітьми. «Я - позиція» Учасники малюють коло, де крапкою позначають себе. Результати тесту. Крапка знаходиться в центрі кола – дитина завжди в оточенні інших, всім цікава, спілкується на рівних. Крапка поза колом – вихованець поза колективом, на всіх дивиться звисока, не приймає участі у подіях. Крапка зміщена по відношенню до центра кола – дитина не є лідером, не проявляє достатньої активності.

Слайд 18

Я - позиція

Слайд 19

Отже,аналізуючи результати тесту, ми відразу бачимо на яку кількість дітей слід звернути більшу увагу і залучати до проведення заходів, доручень, провокувати активну діяльність. І звичайно виявити причини відчуженості серед цієї групи дітей.

Слайд 20

Оберіть фігуру, яка вам подобається найбільше.

Слайд 21

Коло, квадрат, трикутник, прямокутник, ламана

Слайд 22

«Хто ви?» Серед запропонованих геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник, ламана) необхідно вибрати ту, яка більше всього сподобалась. Квадрат – працьовитість, натхнення, бажання доводити почату справу до кінця, наполегливість, витривалість,терпіння, методичність. Трикутник – здібність концентруватися на одній цілі,лідерство,енергійність, прагнення до суперництва,конкурентоспроможність. Дуже сильні особистості. Прямокутник - , люди, що не задоволені тим образом життя, яким вони живуть. Допитливість. Коло – доброзичливість, чуйність, емоційна чутливість, поступливість. Ламана – творча натура. Оригінальність, захват, збудливість, захопленість, невтомність.

Слайд 23

Захищеність особистості в колективі Співпраця Взаємодопомога Солідарність Симпатія

Слайд 24

Колективні творчі справи

Слайд 25

«Асоціації»

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)