X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителя основ здоров'я Забуйської Олесі Володимирівни

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителя основ здоров'я Забуйської Олесі Володимирівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ основ здоров‘я загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Забуйської Олесі Володимирівни

Слайд 2

Розділ і ВІЗИТНА КАРТКА

Слайд 3

Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна   Дата народження: 09.03.1974р. Освіта: вища Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Педагогічний стаж: 26 роки

Слайд 4

Моя життєва філософія Кожна птиця має свій голос, Кожне поле має свій колос, Кожна справа – свої почини, Кожна казка – свої причини. Хочете – вірте, Хочете – ні. Не повірить людина - Розкажу сосні. Не повірить сосна - Розкажу вербі. Не повірить верба – Розкажу собі Хто-небудь та почує… Ліна Костенко.

Слайд 5

Розділ Іі ОСВІТА

Слайд 6

Закінчила Волинський державний університет ім. Лесі Українки у 2000 році за спеціальністю “ Початкове навчання ” та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів

Слайд 7

Розділ Ііі МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА

Слайд 8

Розвиток пізнавальних здібностей учнів шляхом застосуванням інтерактивних методів навчання Проблемна тема вчителя

Слайд 9

Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність всебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, «Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.»

Слайд 10

Напрямки роботи Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційоване навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня

Слайд 11

Правила педагогічної майстерності ніколи не зупинятися на досягнутому займатися самоосвітою, вчити і вчитися самій ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.

Слайд 12

Розділ ІV САМООСВІТА

Слайд 13

Напрямки самоосвіти Самореалізація особистості Самооцінка діяльності Самоаналіз уроків, виховних заходів Самоконтроль Самокритичність

Слайд 14

Розділ V ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ

Слайд 15

Слайд 16

Азбука безпеки дорожнього руху

Слайд 17

Проект «Дорожньо-транспортні пригоди»

Слайд 18

Гра-розминка «Карета»

Слайд 19

Ми проти БУЛІНГУ!!!

Слайд 20

Урок-тренінг з основ здоров'я “Дії у надзвичайних ситуаціях”

Слайд 21

Слайд 22

Тренінг «Толерантність»

Слайд 23

Урок-екскерсія «Безпечне довкілля»

Слайд 24

Розділ VІ ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ

Слайд 25

Плани на майбутнє Сприяти участі дітей у всеукраїнських, районних та шкільних конкурсах. Працювати над розвитком активізації пізнавальної діяльності учнів за допомогою інтерактивних методів навчання. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Розробити цікаві завдання та презентації на уроках з основ здоров`я. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію – атестуватися.

Слайд 26

Дякую За увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)