Портфоліо вчителя основ здоров'я Забуйської Олесі Володимирівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ основ здоров‘я загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Забуйської Олесі Володимирівни
Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна Дата народження: 09.03.1974р. Освіта: вища Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Педагогічний стаж: 26 роки
Моя життєва філософія Кожна птиця має свій голос, Кожне поле має свій колос, Кожна справа – свої почини, Кожна казка – свої причини. Хочете – вірте, Хочете – ні. Не повірить людина - Розкажу сосні. Не повірить сосна - Розкажу вербі. Не повірить верба – Розкажу собі Хто-небудь та почує… Ліна Костенко.
Закінчила Волинський державний університет ім. Лесі Українки у 2000 році за спеціальністю “ Початкове навчання ” та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів
Розвиток пізнавальних здібностей учнів шляхом застосуванням інтерактивних методів навчання Проблемна тема вчителя
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність всебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, «Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.»
Напрямки роботи Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційоване навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня
Правила педагогічної майстерності ніколи не зупинятися на досягнутому займатися самоосвітою, вчити і вчитися самій ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.
Напрямки самоосвіти Самореалізація особистості Самооцінка діяльності Самоаналіз уроків, виховних заходів Самоконтроль Самокритичність
Плани на майбутнє Сприяти участі дітей у всеукраїнських, районних та шкільних конкурсах. Працювати над розвитком активізації пізнавальної діяльності учнів за допомогою інтерактивних методів навчання. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Розробити цікаві завдання та презентації на уроках з основ здоров`я. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію – атестуватися.
Схожі презентації
Категорії