Дослідження телевізійної реклами як фактору формування стилю життя молоді
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ . Дослідження телевізійної реклами як фактору формування стилю життя молоді Одеса 2011
Мета дослідження виявлення аспектів функціонування телевізійної реклами як засобу формування сучасного стилю життя молоді України
Об’єкт дослідження – телевізійна реклама як фактор формування способу життя молоді. Предмет дослідження – вплив телевізійної реклами на стилі життя молоді.
Завдання дослідження: визначити особливості впливу видів рекламної продукції на життя потенційного споживача; розкрити особливості впливу телевізійної реклами на стилі життя молоді; виявити головні споживацькі запити молодіжної аудиторії щодо рекламної продукції; охарактеризувати ставлення молоді до телевізійної реклами; розробити пропозиції з формування сучасного способу життя української молоді засобами національно ідентифікованої реклами.
Телевізійна реклама побудована на зображенні конкретних, реальних життєвих ситуацій, які одразу «впізнаються» глядачем та ідентифікуються з певним стилем. Найчастіше в динамічній рекламі використовуються розважливо-пригодницький та домашньо-інтимний стиль життя.
Стилі життя молоді зорієнтовані на: ділову кар’єру та успіх; гедонізм; екстрим; альтруїзм; освіту і творчість.
Обсяг перегляду телебачення 25% – менше однієї години на день 58% – від 1 до 3 годин на день 14% – від 4 до 6 годин на день 3% – понад 6 годин.
Реакція молоді на телевізійну рекламу Коли на телеекрані з’являється реклама, яка зазвичай Ваша реакція? (у %) дивлюся все підряд 11% очікую на рекламу, яка мені цікава, решту пропускаю 12% під час рекламного блока займаюсь іншими справами 52% перемикаю канал 35%
Слогани, що використовуються у повсякденному житті молоді: «Все буде кока-кола!»; «Твій аромат, твої правила»; «Молоко вдвойне вкусней, если это – Milky Way»; «Не тормози – снікерсни»; «Не дай собі засохнути»; «І хай весь світ зачекає»; «Бери від життя все»; «М-м-м, Данон...»; «Всі у захваті від тебе, а ти від Maybelline».
Товари та послуги, що відповідають очікуванням молоді: Мобільні телефони Безалкогольні напої (кока-кола, пепсі, спрайт тощо) Пиво, енергетичні напої Комп’ютерна техніка, ігри Жувальні гумки Автомобілі Косметичні засоби (для шкіри, волосся тощо) Їжа швидкого приготування Предмети гігієни тощо
Оцінка молоддю власної залежності від реклами під час вибору товару Чи орієнтуєтеся Ви на телерекламу під час вибору товару?
Вибір світів, створених телерекламою: Гедонізм – 13 роликів (26% опитаних); Екстрим – 7 роликів (22%); Орієнтація на успіх і ділову кар’єру – 8 обраних роликів (8%); Альтруїзм – 3 ролики (1%) * Орієнтація на освіту і творчість не представлена
Гедонізм у телерекламі: Father`s hands Агентство: Adventa Lowe Рекламодавець: Nestle Бренд: Nuts Країна: Україна Сектор бізнесу:Кондитерські вироби, десерт Рік виходу:2011 Нагороди: 1 місце “Белый квадрат “, 2011 - Продукти харчування
Екстрим у телерекламі: Компанія: САН Інтербрю Україна Бренд: Чернігівське Назва: Діяти! Агентство: Adventa Lowe Країна: Україна „Живи на повну"
Ціннісні орієнтації молоді на творчість швидка кар'єра освіта насолода від життя розкриття індивідуальності цікава та прибуткова робота можливість подорожувати «гарне життя»
ВИСНОВКИ Телевізійна реклама товарів та послуг, адресованих молодіжній аудиторії, експлуатує образ молодості як час безтурботних чи, навпаки, небезпечних розваг і формує установки на стилі життя переважно гедоністичного та екстремального змісту. Резонанс з орієнтованою на гедонізм і екстрим телевізійною рекламою ситуативний та основною масою молоді сприймається як несуттєвий, периферійний. Саме телебачення та реклама у телевізійному ефірі не усвідомлюються як значимі джерела культурної, освітньої, загалом, важливої для молодіжної аудиторії інформації.
Загальний висновок Головними засадами способу життя, який необхідно сформувати у сучасної молоді, ми бачимо такі якості, як: національна свідомість та обізнаність молоді з традиційною культурою; ціннісна орієнтація молоді на розвиток власних творчих та інформаційних здібностей для задоволення духовних потреб оточення з метою духовного об’єднання з ним; настанова на практичне застосування отриманих знань та подальше особистісне зростання та самовдосконалення.
Схожі презентації
Категорії