Результати дослідження КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ В УКРАЇНІквітень 2010
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методологічна довідка про дослідження Дослідження проводилося Київським міжнародним інститутом соціології з 1 квітня 2010 року по 26 квітня 2010 року. Польовий етап тривав з 9 по 20 квітня 2010 року. Опитування проводилося серед міського населення віком від 18 до 45 років, що проживає в 75 населених пунктах (міста та смт) у всіх областях України та в Автономній Республіці Крим. В результаті польового етапу було зібрано 628 анкет.
Чи користувалися Ви Інтернетом протягом останніх 30 днів? За результатами дослідження, приблизно половина українців віком від 18 до 45 років, що проживають у міській місцевості, користувалася інтернетом протягом останніх 30 днів (55,9%). Варто зазначити, що всі опитані знали що таке інтернет.
Частка респондентів серед різних демографічних категорій, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів При більш детальному аналізі виявилось, що чоловіки частіше використовують інтернет (серед чоловіків 61% відповіли, що користувались інтернетом протягом останніх 30 днів, серед жінок ця частка склала 51,3%). Також активність використання інтернету є значно меншою у старших респондентів (39,7% опитаних у віці 36-45 користувались інтернетом в останні 30 днів проти 71,5% респондентів у віці 18-25 років). Мешканці Східного регіону України* найрідше серед інших використовують інтернет (44,2% з них користувались ним протягом останніх 30 днів). * Східний – Харківська, Донецька і Луганська області; Західний регіон – Волинська, Рівненська, Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Закарпатська, Чернівецька і Хмельницька області; Центральний – Житомирська, Вінницька, Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Сумська, Чернігівська і Київська області та місто Київ; Південний – Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Одеська області й АР Крим.
Скажіть, будь ласка, протягом останніх 6 місяців чи купували Ви товари або послуги в інтернеті? Серед опитаних українців, які є активними користувачами інтернету (користувались ним протягом останніх 30 днів), п'ята частина купувала товари чи послуги в інтернеті протягом останніх 6 місяців (21,1%). Також існує значуща різниця між відповідями чоловіків та жінок на це питання. Якщо приблизно кожен четвертий чоловік купував щось в інтернеті протягом останніх 6 місяців (25,4%), то серед жінок це робила лише кожна шоста (16,3%).
Ви частіше натискаєте на баннер – рекламне повідомлення у вигляді картинки або на текстове рекламне повідомлення? З результатів опитування видно, що приблизно кожен п'ятий респондент-активний користувач інтернету однаково часто натискає на баннер і на текстове повідомлення (24,7%). Ще третина опитаних не змогла визначитись (33,9%). На баннер частіше натискають 19% активних користувачів, і приблизно стільки ж респондентів частіше натискають на текстове повідомлення (22,9%). Тому поки не можна визначити кращу форму подачі реклами в інтернеті, адже, як баннери, так і текстові рекламні повідомлення викликають приблизно однаковий інтерес у українців.
Скажіть, будь ласка, якими з цих соціальних мереж в інтернеті Ви користувалися протягом останніх 6 місяців? Найбільш популярними соціальними мережами в інтернеті серед опитаних, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів, виявились Vkontakte.ru (47% респондентів користувались нею протягом останніх 6 місяців) та Odnoklassniki.ru (45,1%). Популярність решти соціальних мереж значно нижча. Загалом, лише кожен п'ятий респондент (серед тих, хто користувався інтернетом протягом останніх 30 днів) не користується жодною соціальною мережею в інтернеті (20,8%).
Користування соціальними мережами в Інтернеті протягом останніх 6 місяців серед різних вікових груп Популярність двох лідерів соціальних мереж в Україні дещо різна серед представників активних користувачів інтернету різного віку. Так, популярність Vkontakte.ru менша серед старших людей: протягом останніх 6 місяців ним користувались дві третини респондентів віком 18-25 років (66,6%), майже половина респондентів у віці 26-35 років (44,8%), та лише кожен п'ятий опитаний віком 36-45 років (21,2%). Odnoklassniki.ru користуються більшою популярністю у старших людей. Кожен третій опитаний віком 36-45 років не користувався жодною соціальною мережею в інтернеті (33,1%), що приблизно вдвічі більше за частку таких респондентів віком 18-25 років (14,5%) та 26-35 років (18,4%).
Скажіть, будь ласка, які веб-сайти Ви відвідували для пошуку новин протягом останніх 6 місяців? Для пошуку новин респонденти найчастіше використовують веб-сайти Google.com.ua (49,1% опитаних відвідували його протягом останніх 6 місяців для пошуку новин) та Yandex.ru (30,3%). Решта сайтів є значно менш популярними для пошуку новин. 20,2% респондентів взагалі не заходили на сайти для пошуку новин.
Відвідування веб-сайтів для пошуку новин протягом останніх 6 місяців серед респондентів різного віку Існують статистично значущі відмінності у використанні сайту Google.com.ua для пошуку новин респондентами різного віку. Трохи більше половини респондентів віком 18-25 використовували Google.com.ua для пошуку новин (55,7%) тоді як серед 36-45-річних ця частка складає 39%. Популярність інших сайтів серед тих, хто користувався інтернетом протягом останніх 30 днів різного віку, хоч і дещо відрізняється, та статистично значущих відмінностей немає.
Відвідування веб-сайтів для пошуку новин протягом останніх 6 місяців серед респондентів з різних регіонів України У використанні деяких сайтів для пошуку новин існують відмінності також в залежності від регіону проживання респондента. Так, використання Yandex.ru є найбільш поширеним серед мешканців Південного регіону, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів (38,9% опитаних з цього регіону використовували його для пошуку новин). Натомість, korrespondent.net має найменшу популярність на Заході України (2,8%). Загалом, найменше використовують веб-сайти для пошуку новин жителі Західного (24,7% не заходили на сайти для пошуку новин) та Східного регіонів (28,2%).
Резюме За результатами дослідження, приблизно половина українців віком від 18 до 45 років, що проживають у міській місцевості, користувалася Інтернетом протягом останніх 30 днів (55,9%). Інтернетом частіше користуються чоловіки (61% чоловіків користувались Інтернетом протягом останніх 30 днів, серед жінок – 51,3%) та молоді люди (71,5% опитаних у віці 18-25 років користувались інтернетом за останні 30 днів, проти 39,7% респондентів у віці 36-45 років). Кожен четвертий чоловік (серед тих, хто користувався інтернетом в останні 30 днів) купував щось в інтернеті протягом останніх 6 місяців (25,4%), серед жінок це робила лише кожна шоста (16,3%). Як баннери, так і текстові рекламні повідомлення викликають приблизно однаковий інтерес у українців, що користувались Інтернетом протягом останніх 30 днів (19% опитаних частіше натискають на баннер, а 22,9% на текст). Протягом останніх 6 місяців, майже половина опитаних користувались Vkontakte.ru (47,0%) та Odnoklassniki.ru (45,1%). Найпопулярнішими веб-сайтами для пошуку новин серед респондентів є Google.com.ua (49,1% опитаних відвідували його протягом останніх 6 місяців для пошуку новин) та Yandex.ru (30,3%).
Довідки та запитання: Юлія Смірнова KENSU Interactive (044) 451-69-01 yulia.smyrnova@kensu.com.ua www.kensu.com.ua
Схожі презентації
Категорії