X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Результати дослідження КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ В УКРАЇНІ

Завантажити презентацію

Результати дослідження КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ В УКРАЇНІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Результати дослідження КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ В УКРАЇНІ квітень 2010

Слайд 2

Методологічна довідка про дослідження Дослідження проводилося Київським міжнародним інститутом соціології з 1 квітня 2010 року по 26 квітня 2010 року. Польовий етап тривав з 9 по 20 квітня 2010 року. Опитування проводилося серед міського населення віком від 18 до 45 років, що проживає в 75 населених пунктах (міста та смт) у всіх областях України та в Автономній Республіці Крим. В результаті польового етапу було зібрано 628 анкет.

Слайд 3

Чи користувалися Ви Інтернетом протягом останніх 30 днів? За результатами дослідження, приблизно половина українців віком від 18 до 45 років, що проживають у міській місцевості, користувалася інтернетом протягом останніх 30 днів (55,9%). Варто зазначити, що всі опитані знали що таке інтернет.

Слайд 4

Частка респондентів серед різних демографічних категорій, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів При більш детальному аналізі виявилось, що чоловіки частіше використовують інтернет (серед чоловіків 61% відповіли, що користувались інтернетом протягом останніх 30 днів, серед жінок ця частка склала 51,3%). Також активність використання інтернету є значно меншою у старших респондентів (39,7% опитаних у віці 36-45 користувались інтернетом в останні 30 днів проти 71,5% респондентів у віці 18-25 років). Мешканці Східного регіону України* найрідше серед інших використовують інтернет (44,2% з них користувались ним протягом останніх 30 днів). * Східний – Харківська, Донецька і Луганська області; Західний регіон – Волинська, Рівненська, Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Закарпатська, Чернівецька і Хмельницька області; Центральний – Житомирська, Вінницька, Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Сумська, Чернігівська і Київська області та місто Київ; Південний – Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Одеська області й АР Крим.

Слайд 5

Скажіть, будь ласка, протягом останніх 6 місяців чи купували Ви товари або послуги в інтернеті? Серед опитаних українців, які є активними користувачами інтернету (користувались ним протягом останніх 30 днів), п'ята частина купувала товари чи послуги в інтернеті протягом останніх 6 місяців (21,1%). Також існує значуща різниця між відповідями чоловіків та жінок на це питання. Якщо приблизно кожен четвертий чоловік купував щось в інтернеті протягом останніх 6 місяців (25,4%), то серед жінок це робила лише кожна шоста (16,3%).

Слайд 6

Ви частіше натискаєте на  баннер – рекламне повідомлення у вигляді картинки або на текстове рекламне повідомлення? З результатів опитування видно, що приблизно кожен п'ятий респондент-активний користувач інтернету однаково часто натискає на баннер і на текстове повідомлення (24,7%). Ще третина опитаних не змогла визначитись (33,9%). На баннер частіше натискають 19% активних користувачів, і приблизно стільки ж респондентів частіше натискають на текстове повідомлення (22,9%). Тому поки не можна визначити кращу форму подачі реклами в інтернеті, адже, як баннери, так і текстові рекламні повідомлення викликають приблизно однаковий інтерес у українців.

Слайд 7

Скажіть, будь ласка, якими з цих соціальних мереж в інтернеті Ви користувалися протягом останніх 6 місяців? Найбільш популярними соціальними мережами в інтернеті серед опитаних, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів, виявились Vkontakte.ru (47% респондентів користувались нею протягом останніх 6 місяців) та Odnoklassniki.ru (45,1%). Популярність решти соціальних мереж значно нижча. Загалом, лише кожен п'ятий респондент (серед тих, хто користувався інтернетом протягом останніх 30 днів) не користується жодною соціальною мережею в інтернеті (20,8%).

Слайд 8

Користування соціальними мережами в Інтернеті протягом останніх 6 місяців серед різних вікових груп Популярність двох лідерів соціальних мереж в Україні дещо різна серед представників активних користувачів інтернету різного віку. Так, популярність Vkontakte.ru менша серед старших людей: протягом останніх 6 місяців ним користувались дві третини респондентів віком 18-25 років (66,6%), майже половина респондентів у віці 26-35 років (44,8%), та лише кожен п'ятий опитаний віком 36-45 років (21,2%). Odnoklassniki.ru користуються більшою популярністю у старших людей. Кожен третій опитаний віком 36-45 років не користувався жодною соціальною мережею в інтернеті (33,1%), що приблизно вдвічі більше за частку таких респондентів віком 18-25 років (14,5%) та 26-35 років (18,4%).

Слайд 9

Скажіть, будь ласка, які веб-сайти Ви відвідували для пошуку новин протягом останніх 6 місяців? Для пошуку новин респонденти найчастіше використовують веб-сайти Google.com.ua (49,1% опитаних відвідували його протягом останніх 6 місяців для пошуку новин) та Yandex.ru (30,3%). Решта сайтів є значно менш популярними для пошуку новин. 20,2% респондентів взагалі не заходили на сайти для пошуку новин.

Слайд 10

Відвідування веб-сайтів для пошуку новин протягом останніх 6 місяців серед респондентів різного віку Існують статистично значущі відмінності у використанні сайту Google.com.ua для пошуку новин респондентами різного віку. Трохи більше половини респондентів віком 18-25 використовували Google.com.ua для пошуку новин (55,7%) тоді як серед 36-45-річних ця частка складає 39%. Популярність інших сайтів серед тих, хто користувався інтернетом протягом останніх 30 днів різного віку, хоч і дещо відрізняється, та статистично значущих відмінностей немає.

Слайд 11

Відвідування веб-сайтів для пошуку новин протягом останніх 6 місяців серед респондентів з різних регіонів України У використанні деяких сайтів для пошуку новин існують відмінності також в залежності від регіону проживання респондента. Так, використання Yandex.ru є найбільш поширеним серед мешканців Південного регіону, які користувались інтернетом протягом останніх 30 днів (38,9% опитаних з цього регіону використовували його для пошуку новин). Натомість, korrespondent.net має найменшу популярність на Заході України (2,8%). Загалом, найменше використовують веб-сайти для пошуку новин жителі Західного (24,7% не заходили на сайти для пошуку новин) та Східного регіонів (28,2%).

Слайд 12

Резюме За результатами дослідження, приблизно половина українців віком від 18 до 45 років, що проживають у міській місцевості, користувалася Інтернетом протягом останніх 30 днів (55,9%). Інтернетом частіше користуються чоловіки (61% чоловіків користувались Інтернетом протягом останніх 30 днів, серед жінок – 51,3%) та молоді люди (71,5% опитаних у віці 18-25 років користувались інтернетом за останні 30 днів, проти 39,7% респондентів у віці 36-45 років). Кожен четвертий чоловік (серед тих, хто користувався інтернетом в останні 30 днів) купував щось в інтернеті протягом останніх 6 місяців (25,4%), серед жінок це робила лише кожна шоста (16,3%). Як баннери, так і текстові рекламні повідомлення викликають приблизно однаковий інтерес у українців, що користувались Інтернетом протягом останніх 30 днів (19% опитаних частіше натискають на баннер, а 22,9% на текст). Протягом останніх 6 місяців, майже половина опитаних користувались Vkontakte.ru (47,0%) та Odnoklassniki.ru (45,1%). Найпопулярнішими веб-сайтами для пошуку новин серед респондентів є Google.com.ua (49,1% опитаних відвідували його протягом останніх 6 місяців для пошуку новин) та Yandex.ru (30,3%).

Слайд 13

Довідки та запитання: Юлія Смірнова KENSU Interactive (044) 451-69-01 yulia.smyrnova@kensu.com.ua www.kensu.com.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика