РекламаВиди рекламиМета і місце розміщенняПравила реклами Попит та пропозиція на ринку
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Під рекламою розуміють інформацію про особу чи товар, розповсюджену в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару
Рекламна діяльність має кілька напрямків спрямованості: маркетингова — забезпечує привабливість своєї продукції для споживача; комунікаційна — створює відповідні рекламні звернення та передає їх на широкий загал, допомагає в пошуку необхідних товарів і послуг; освітянська — надає інформацію про товар та навчає, як його використовувати, відкриває способи підвищення рівня життя; економічна — реклама, спонукаючи до дій, сприяє підвищенню обсягів реалізації товару, що обумовлює збільшення обсягів виробництва, зниження витрат, отже, збільшення прибутку (максимізація прибутку, мінімізація витрат); соціальна — відображає рівень розвитку суспільства, економічних відношень, ступеня захищеності громадян у державі.
При плануванні реклами потрібно дотримуватись таких послідовних етапів: ідентифікація цільового ринку визначення мети реклами розробка рекламного бюджету та звернення вибір носіїв реклами складання графіку виходу реклами оцінювання ефективності реклами
Реклама завжди спрямована на цільову аудиторію, яку можна розділити на дві умовні групи — споживачі та підприємці. Принцип більярдної кулі
Структура рекламного звернення розробляється так, щоб зацікавити споживачів та спонукати їх до дій. Нині рекламісти використовують рекламні моделі АІДА (запропонував Елмер Левіс у 1896 p.), АССА, D AG MAR та ін.
Засоби розповсюдження реклами Реклама у пресі (газети, журнали) Телевізійна реклама Реклама на радіо Пряма поштова реклама (дірект-мейл) Зовнішня реклама Реклама на місці продажу
Цілі реклами: формувати знання у споживача про товар та послугу; формувати позитивний образ фірми; формувати потреби у даному товарі; спонукати споживача звернутись до послуг фірми; стимулювати збут товарів; зробити даного споживача постійним клієнтом фірми; збільшити та прискорити товарообіг; формувати образ надійного партнера
це кількість благ (дарових та економічних), що продавці бажають продати за певну ціну в певному місці. Попит на ринку - це побажання споживачів з урахуванням їхньої купівельної спроможності (тобто, це не лише бажання мати якийсь товар, а й реальна можливість його придбати). Пропозиція на ринку -
Схожі презентації
Категорії