X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РекламаВиди рекламиМета і місце розміщенняПравила реклами Попит та пропозиція на ринку

Завантажити презентацію

РекламаВиди рекламиМета і місце розміщенняПравила реклами Попит та пропозиція на ринку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Реклама Види реклами Мета і місце розміщення Правила реклами Попит та пропозиція на ринку

Слайд 2

Під рекламою розуміють інформацію про особу чи товар, розповсюджену в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару

Слайд 3

Слайд 4

Рекламна діяльність має кілька напрямків спрямованості: маркетингова — забезпечує привабливість своєї продукції для споживача; комунікаційна — створює відповідні рекламні звернення та передає їх на широкий загал, допомагає в пошуку необхідних товарів і послуг; освітянська — надає інформацію про товар та навчає, як його використовувати, відкриває способи підвищення рівня життя; економічна — реклама, спонукаючи до дій, сприяє підвищенню обсягів реалізації товару, що обумовлює збільшення обсягів виробництва, зниження витрат, отже, збільшення прибутку (максимізація прибутку, мінімізація витрат); соціальна — відображає рівень розвитку суспільства, економічних відношень, ступеня захищеності громадян у державі.

Слайд 5

Слайд 6

При плануванні реклами потрібно дотримуватись таких послідовних етапів: ідентифікація цільового ринку визначення мети реклами розробка рекламного бюджету та звернення вибір носіїв реклами складання графіку виходу реклами оцінювання ефективності реклами

Слайд 7

Реклама завжди спрямована на цільову аудиторію, яку можна розділити на дві умовні групи — споживачі та підприємці.  Принцип більярдної кулі

Слайд 8

Структура рекламного звернення розробляється так, щоб зацікавити споживачів та спонукати їх до дій. Нині рекламісти використовують рекламні моделі АІДА (запропонував Елмер Левіс у 1896 p.), АССА, D AG MAR та ін.

Слайд 9

Засоби розповсюдження реклами Реклама у пресі (газети, журнали)  Телевізійна реклама Реклама на радіо Пряма поштова реклама (дірект-мейл)   Зовнішня реклама    Реклама на місці продажу

Слайд 10

Варто знати :

Слайд 11

Цілі реклами: формувати знання у споживача про товар та послугу; формувати позитивний образ фірми; формувати потреби у даному товарі; спонукати споживача звернутись до послуг фірми; стимулювати збут товарів; зробити даного споживача постійним клієнтом фірми; збільшити та прискорити товарообіг; формувати образ надійного партнера

Слайд 12

це кількість благ (дарових та економічних), що продавці бажають продати за певну ціну в певному місці. Попит на ринку - це побажання споживачів з урахуванням їхньої купівельної спроможності (тобто, це не лише бажання мати якийсь товар, а й реальна можливість його придбати). Пропозиція на ринку -

Слайд 13

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка