X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
тайм-менеджемент

Завантажити презентацію

тайм-менеджемент

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тайм-менеджмент Ефективне управління часом та делегування

Слайд 2

Тайм-менеджмент ( tіте тапаgетепt — управління часом) — це технологія ефективного планування часу, як робочого, так і особистого, для підвищення ефективності його використання. «Якщо час - сама дорогоцінна річ, то розтрата часу є найбільшим марнотратством» Бенджамін Франклін

Слайд 3

TIME MANAGEMENT АКТУАЛЬНО? НЕОБХІДНО? УСПІШНІСТЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ людини, суспільства Необхідність трансформуватися в умовах змін зростаючі темпи глобалізації та інформатизації Виклики сьогодення, як умови, в яких протікає життєдіяльність людини швидкий темп технологічного розвитку зростання потреб особистості

Слайд 4

Основні принципи тайм-менеджменту: узгодженість (єдність між баченням і місією, ролями і цілями, пріоритетами і планами,бажаннями і дисципліною); збалансованість (гармонійний розподіл часу між особистим і професійним життям); зосередженість (зосередження на вирішенні важливих справ); людяність у відносинах; гнучкість (плани мають стати зручними та гнучкими для виконання у професійній діяльності); компактність (всі обрані інструменти тайм-менеджменту мають бути максимально портативними, що в цілому допоможе не втратити жодної важливої ідеї чи незавершеної справи.

Слайд 5

Інструмент для керування часом

Слайд 6

Три типи тайм-менеджменту: персональний (індивідуальне управління часом тісно поєднане з особистісним саморозвитком і здійснюється особисто людиною, які бажають підвищити ефективність своєї діяльності ); рольовий (професійний) допомагає людині бути ефективним в рамках виконання ним будь-якої конкретної соціальної ролі, зазвичай – професійної ; соціальний тайм-менеджмент присвячений міжособистісним відносинам і (або) спільному управлінню часом кількох людей.

Слайд 7

Планування і довіра

Слайд 8

Максимізуйте делегування повноважень Мистецтво управління — це вміння делегувати повноваження. Ваше головне завдання — уміло планувати, організувати і контролювати роботу колективу навчального закладу, а все решта — завдання ваших підлеглих.

Слайд 9

Зосередьтеся на 20% найважливіших управлінських обов’язках Це універсальний принцип Парето. Його основна теза така: 80% ваших старань дадуть лише 20% результату решта 20% зусиль забезпечать 80% успіху.

Слайд 10

ВИЗНАЧЕННЯ І РОЗСТАНОВКА ПРІОРИТЕТІВ Всі завдання діляться на категорії за критеріями ТЕРМІНОВО і ВАЖЛИВО ВАЖЛИВЕ – це те, що розвиває нас, створює наше майбутнє   ТЕРМІНОВЕ – це рутина, телефони, їжа - те, що робиться зараз Помічено, що керівники витрачають 20% свого часу на ТЕРМІНОВЕ і ВАЖЛИВЕ, а 80% на ТЕРМІНОВЕ і НЕВАЖЛИВЕ А що ж відбувається з НЕТЕРМІНОВИМ і ВАЖЛИВИМ?  РОЗПОДІЛ ЧАСУ ПРИ СКЛАДАННІ РОЗКЛАДУ: 20% - нетермінові і важливі задачі 60% - термінові і важливі задачі 20% - непередбачені задачі (форс-мажор) +Т +B +Т –B –Т –B –Т +B

Слайд 11

 Поглиначі часу Перегляньте список, що містить 29 найпоширеніших «поглиначів» часу, і позначте п’ять, які найбільше стосуються вас: Нечітка постановка мети роботи. Відсутність пріоритетів у справах. Спроба занадто багато зробити за один раз. Відсутність всеохопного уявлення про майбутні завдання і шляхи їх розв’язання. Невдале планування робочого дня. Особиста неорганізованість, «завалений» письмовий стіл. Надмірна тривалість читання. Нестача мотивації (індиферентне ставлення до роботи). Тривалі пошуки власних записів, адрес, телефонних номерів, сайтів. Недоліки в розподіленні часу на виконання завдань. Численні й тривалі телефонні розмови. Незаплановані відвідувачі. Нездатність сказати «ні». Неповне, запізніле отримання інформації. Відсутність самодисципліни. Невміння довести справу до кінця. Відволікання (шум). Затяжні наради. Недостатня підготовка до бесід і обговорень. Відсутність зв’язку (комунікації) або неточний зворотний зв’язок. Обговорення на роботі приватних тем. Надмірна комунікабельність. Надмірна кількість ділових записів. Синдром «відкладання справ на потім». Бажання знати всі факти. Тривалі очікування (наприклад, призначеної зустрічі). Поспіх, нетерплячість. Рідкісне делегування справ. Недостатній контроль за делегованими справами.

Слайд 12

Складіть план робочого дня. Він допоможе вам розумно розподілити час і виділити першочергові завдання. Визначте годину, коли вам найлегше концентруватися, і заплануйте найважчу роботу саме на цей час. Відкладіть всі справи, які можуть вас відволікати. Виділіть спеціальний час для проглядання електронної пошти. Всі наради прагніть починати точно в призначений термін і не чекайте на тих, що спізнилися. Основні принципи «тайм-менеджменту»

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка