Тайм – менеджмент
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1. Поняття «тайм-менеджмент» "Мені не вистачає часу", "я спізнююся", - скільки разів на день ми вимовляємо подібні фрази? Скільки важливих справ ми відкладаємо на завтра, хоча їх можна було зробити і сьогодні? Відповідь на ці питання очевидна. Тому тайм-менеджмент - наука, яка потрібна всім.
Тайм – менеджмент – це ефективне планування робочого часу для досягнення цілей, знаходження тимчасових ресурсів, розстановка пріоритетів і контроль виконання запланованого.
Управління часом - одне з актуальних завдань в сучасному бізнесі, адже час - один з головних ресурсів для досягнення успіху. Надмірна зайнятість, постійний стрес, викликаний дефіцитом часу, не підвищують нашої продуктивності, а деколи навіть знижують її.
Основні завдання, які необхідно навчитися вирішувати особисте відчуття часу чітке делегування своїх повноважень ергономічна організація робочого простору раціональне планування нарад і конференцій ефективне відновлення розумових і фізичних сил після перенавантажень і стресів
Суть поняття Тайм-менеджмент - управління часом - уміння так розподілити свій час, щоб не доводилося працювати вечорами і по вихідних
Планування і довіра Тайм-менеджмент передбачає вирішення двох ключових завдань. Перше - грамотне планування робочого часу. Друге - раціональний розподіл обов'язків між співробітниками. Не бійтеся давати відповідальні доручення своїм підлеглим. Можливо, в чомусь вони навіть більш кваліфіковані, ніж ви.
Контроль Приблизно раз на місяць важливо аналізувати, як співробітники використовують свій робочий час. Це неважко. Найголовніше - постійно коректувати розпорядок дня у фірмі вслід за зміною виробничої ситуації.
Плюси Ви зможете контролювати всі поточні справи і забудете, що таке цейтнот. Ви зможете концентруватися на найважливіших завданнях, більше часу проводити з сім'єю і друзями.
Мінуси Щоб навчитися планувати час, доведеться зупинитися і об'єктивно оцінити все, що ви робите. Для багатьох це складно. Адже доведеться довірити часткове управління своїм бізнесом іншим людям. Для справи це буде корисно, але, можливо, для вас - емоційно важко.
2. Основні принципи «тайм-менеджменту» Складіть план робочого дня. Він допоможе вам розумно розподілити час і виділити першочергові завдання. Визначте годину, коли вам найлегше концентруватися, і заплануйте найважчу роботу саме на цей час. Відкладіть всі справи, які можуть вас відволікати. Виділіть спеціальний час для проглядання електронної пошти. Всі наради прагніть починати точно в призначений термін і не чекайте на тих, що спізнилися.
Основні принципи «тайм-менеджменту» Найважливішими справами займайтеся вранці. Це найпродуктивніший час діб. Ділові зустрічі краще всього проводити вдень. Регулярно коректуйте свій бізнес-план вслід за зміною ситуації. Плануючи день, постарайтеся передбачити різні випадковості, які можуть перешкодити роботі.
МОЖЛИВОСТІ, ЯКІ ДАЄ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ Добиватися результатів в житті Уміти виділяти пріоритети Бачити загальну картину Уникати стресів, забезпечити високий рівень енергії
МОЖЛИВОСТІ, ЯКІ ДАЄ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ Виконувати власні обіцянки Створити основу для делегування Підвищити свій потенціал Створити рівновагу в своєму житті
Основні принципи організації робочого часу Визначення пріоритетів Письмове планування Регламентація видів діяльності за часовим фактором Чітке виконання плану і часового регламенту
Основні принципи організації робочого часу Проведення обліку ритму працездатності Раціональна маршрутизація рухів Своєчасне виявлення «викрадачів» часу Контроль результативності використання робочого часу
Схожі презентації
Категорії