Що таке менеджмент
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Пропозиції щодо роботи Ділтися досвідом та ідеями з усіма учасниками. Ми будемо вчитися один в одного Єдине “погане” питання – те, яке Ви не задали Не бійтеся задавати питання – це навчальний процес Ми також будемо задавати питання Ми будемо читати та обміроковувати уявні та реальні ситуації в бізнесі, які називатмемо “кейсами”. Ви будете обговорювати їх в групі. Ми просимо Вас відкрито обговорювати ситуації які траплялися у Вашому бізнесі та з клієнтами. Якщо Ви не хотіли б цього робити, повідомте викладача.
План Знайомство Навчальна програма Визначення менеджменту Стилі та теорії менеджменту Управління самим собою Практична вправа Висновки
Навчальна програма 18 жовтня – “Стратегічне Планування”. Шарлот Сіггінс, досвідчений консультант та міський прокурор 25 жовтня – Анна Фрумз спеціаліст із планування PR та Fundraising 1 листопада – “Управління інформаційними системами”. Джон Бутлер 8 листопада – “Маркетинг”. Майк Барнгіл. Менеджер компанії Pepsi Cola 15 листопада – “Маркетинг”. Майк Барнгіл. Менеджер компанії Pepsi Cola
Що таке менеджмент Менеджмент це процес забезпечення виконання діяльності раціонально та ефективно за допомогою та через людей: Планування Організація Забезпечення персоналу Керування Координація Звітування Бюджетування (Gulick & Urwick 1937. Papers on the Science of Administration)
Що таке менеджмент Ролі в менеджменті: Міжособистісні ролі - голова, лідер, посередник Інформаційні ролі - наставник\інструктор, сіятель, представник/оратор Щодо прийняття рішень – підприємець, наладчик, постачальник ресурсів, негоціатор (Mintzberg 1973. The Nature of Managerial Work)
Стилі мненеджменту та теорії: Авторитарний – учасницький Мякий менеджмент Менеджмент за допомогою коучінга та розвиитку (MBCD) Менеджмент на основі консенсусу (MBC) Інтерактивний менеджмент (MBI) Менеджмент ногами (MBWA) Хард-менеджмент Менеджмент на основі конкуренції (MBCE) Менеджмент як виняток (MBE) Цільовий менеджмент (MBO) Управління змінами Матричний менеджмент (MBM)
Стилі та теорії менеджменту Управління ресурсами Управління за допомогою інформаційних систем (MBIS) Управління лідерами – “Real” Leading Управління очікуваннями – стратегії Управління-делегування Delegating
Делегування Делегуйте повністю все завдання одній людині. Оберіть правильного працівника. Чітко визначіть рчікувані результати. Делегуйте відповідальність та повноваження (владу) Просіть працівника підсумувати для Вас його завдання Забезпечуйте постійний ненавязливий зворотній звязок щодо прогресу виконання проекту. Підтримуйте відкриту форму спілкування Якщо Ви не задоволені прогресом, не забирайте проект одразу. Оцінюйте та винагороджуйте роботу
Мотивація Ієрархія потреб Маслоу Актуалізація Статус (самоповага) Лобов/(відчуття причетності) Безпека Психологічна
Ієрархія потреб Маслоу Маслоу про людей які прагнуть актуалізації (самореалізації) Вони сприямають реалії та факту світу (в тому числі саміх себе), а не заперечують чи уникають їх. Вони спонтанні в своїх ідеях та діях. Вони творчі. Вони зацікавлені у рішенні проблем, часто проблем інших людей. Вирішення цих проблем часто є основним обєктом уваги в їхньому житті
Ієрархія потреб Маслоу Вони відчувають близкість до інших людей та в цілому їм подобається життя. У них є система моралі повністю інтегрована внутрішньо та незалежна від зовнішнього впливу. Вони судять інших без неупереджено, можна сказати “обєктивно”. Корочше кажучи, самоактуалізація (самореалізація) – це досягнення свого найповнішогопотенціалу
Теорія двох факторів Герцберга Фактори мотивації (в порядку важливості): Досягнення Визнання Сама робота Відповідальність Розвиток Зростання
Теорія двох факторів Герцберга Фактори гигієни (в порядку важливості) Правила (політика) компанії та адміністрації Нагляд/керівництво Стосунки з керівником Умови праці Зарплата Стосунки з колегами Стосунки з підлеглими Особисте життя Статус Безпека
Умови Герцберга Комбінація факторів мотивації та гігієни реалізується у чотирьох умовах. Висока гігієна/висока мотивація. Ідеальна ситуація коли працівники високо мотивовані та мають мало скарг Висока гігієна/низьк амотивація : Працівники мають мало скарг але не високо мотивовані. Робота за зарплату.
Умови Герберга Низка гігієна,висока мотивація: Працівники мотивовані але мають багато скарг. Ситуація коли робота захоплююча та цікава але зарплати та умови не є адекватними. Низька гігієна/низька мотивація: найгірша ситуація. Немотивовані працівники з великою кілкістю скарг.
З пропозиції для менеджменту Герцберг запропнував три способи реорганізації роботи для того щоб спрацювали фактори мотивації: Збілшення обсягів роботи – дати працівникам ширше коло завдань. Збагачення роб – датипрацівникам більшу відповідальність та обсяг роботи для прийняття рішень Ротація – ротація на ділянках роботи Збагачення роботи залишається основним шляхом стоврення роботи яка мотивує працівників
Управління собою Розуміння себе та інших Індикатор типів Майера-Брігга – більше 50 років досліджень та 5 млнб респондентів http://www.keirsey.com/Ukrainian.html E or I S or N T or F J or P
4 темпераменти та MBTI Чотири типи темпераментів Кірсі – SP – ремісник, SJ - страж; NF - ідеаліст; and NT - раціоналіст. ISTJ Інспектор ISFJ Захисник INFJ Радник INTJ Розумник ISTP Хитрий ISFP Композитор INFP Цілитель INTP Архітектор ESTP Promoter ESFP Performer ENFP Champion ENTP Inventor ESTJ Supervisor ESFJ Provider ENFJ Teacher ENTJ Field Marshal
Висновки Особистий менеджмент Мотивація інших Здатніст бути лідером Який тип менеджера ви є? Чи ви є лідером?
Схожі презентації
Категорії