X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження початкового рівня стану послуг з ПС/РЗ у Дніпропетровській, Одеській, Полтавській, Вінницькій та Волинській областях

Завантажити презентацію

Дослідження початкового рівня стану послуг з ПС/РЗ у Дніпропетровській, Одеській, Полтавській, Вінницькій та Волинській областях

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дослідження початкового рівня стану послуг з ПС/РЗ у Дніпропетровській, Одеській, Полтавській, Вінницькій та Волинській областях Тимошевська Вікторія, Координатор з моніторингу та оцінки, Проект “Разом до Здоров’я”

Слайд 2

Мета вивчення початкового рівня Задокументувати початковий рівень стану послуг з планування сім’хї та репродуктивного здоров’я (ПС/РЗ) в 5 областях – Дніпропетровській, Одеській, Полтавській, Вінницькій та Волинській, особливо стосовно: Ставлення жінок репродуктивного віку (ЖРВ) та медичних працівників до методів ПС Практики ЖРВ (використання послуг та методів ПС) Практики мед. працівників (консультування з ПС/РЗ) яке оцінювалось ЖРВ та самим мед. працівниками Наявність інформаційно-просвітницьких матеріалів (ІМП) та контрацептивів в мед. закладах та аптеках Визначити проблемні питання та можливі шляхи їх вирішення

Слайд 3

Методологія дослідження Графік проведення: Волинська область – квітень Полтавська – травень Вінницька – червень Дніпропетровська – липень Одеса- листопад 2007 р. Випадково обрані медичні заклади, які надають послуги з ПС/РЗ Медичні заклади: стаціонари та амбулаторно-поліклінічні Клієнтки (ЖРВ): які не мають діагнозу непліддя або проходять відповідне лікування Аптеки: приватні та комунальної форми власності Мед. працівники: акушер-гінекологи, мед. сестри, акушерки, фельдшери, які працюють в мед. закладах де надаються послуги з ПС/Р

Слайд 4

Характеристики вибірки

Слайд 5

Характеристики жінок - респондентів

Слайд 6

Мета візиту до медичного закладу

Слайд 7

Ставлення ЖРВ та медичних працівників до контрацепції

Слайд 8

ЖРВ, які мають позитивне ставлення до деяких методів ПС (1)

Слайд 9

ЖРВ, які мають позитивне ставлення до деяких методів ПС (2)

Слайд 10

Мед. працівники, які мають позитивне ставлення до деяких методів ПС (1)

Слайд 11

Мед. працівники, які мають позитивне ставлення до деяких методів ПС (2)

Слайд 12

Практики ЖРВ: Використання контрацепції

Слайд 13

Використання контрацепції ЖРВ ЖРВ, які лишать мед. заклад

Слайд 14

Використання методів ПС ЖРВ, в Дніпропетровській області ЖРВ, які лишають мед. заклади

Слайд 15

Використання методів ПС ЖРВ, в Одеській області ЖРВ, які лишають мед. заклади

Слайд 16

Використання методів ПС ЖРВ, в Полтавській області ЖРВ, які лишають мед. заклади

Слайд 17

Використання методів ПС ЖРВ, в Вінницькій області ЖРВ, які лишають мед. заклади

Слайд 18

Використання методів ПС ЖРВ, в Волинській області ЖРВ, які лишають мед. заклади

Слайд 19

Практики мед. працівників: Консультування та надання послуг з ПС/РЗ

Слайд 20

ЖРВ про отриману інформацію під час консультування з ПС/РЗ

Слайд 21

ЖРВ, які отримали 3 з 5 ключових повідомлень під час консультування з ПС/РЗ

Слайд 22

ЖРВ, про отриману інформацію під час консультування щодо ІПСШ

Слайд 23

ЖРВ, які отримали 2 з 3 ключових повідомлень під час консультування щодо ІПСШ

Слайд 24

ЖРВ про поведінку мед. працівників під час консультування

Слайд 25

Бачення ЖРВ якості послуг в мед. закладах

Слайд 26

Мед. працівники, щодо якості консультування з ПС/РЗ, яке вони надають ЖРВ

Слайд 27

Мед. працівники, про консультування з ПС/РЗ, яке вони надають ЖРВ

Слайд 28

Мед. працівники, щодо якості консультування з ІПСШ, яке вони надають ЖРВ

Слайд 29

Мед. працівники, про консультування з ІПСШ, яке вони надають ЖРВ

Слайд 30

Наявність методів ПС / брендів в мед. закладах та аптеках

Слайд 31

Наявність безкоштовних контрацептивів в мед. закладах

Слайд 32

Наявність безкоштовних КОК в мед. закладах

Слайд 33

Наявність безкоштовних презервативів в мед. закладах

Слайд 34

Наявність безкоштовних ВМЗ в мед. закладах

Слайд 35

Наявність деяких брендів КОК в аптеках, за середньої ціною НИЖЧЕ 30 грн. Ціни на товари в грн вказані під назвами брендів.

Слайд 36

Наявність деяких брендів КОК в аптеках, за середньою ціною ВИЩЕ 30 грн.

Слайд 37

Наявність інших гормональних методів ПС в аптеках

Слайд 38

Наявність різних ВМЗ та презервативів в аптеках

Слайд 39

Наявність інформаційно-просвітницьких матеріалів (ІПМ) а медичних закладах та аптеках

Слайд 40

Наявність ІПМ матеріалів проекту в мед. закладах Плакат з ПС Брошури з ПС Майже всі ІПМ рекламують певні бренди методів ПС

Слайд 41

Наявність ІПМ матеріалів проекту в аптеках Плакати з ПС Брошури з ПС

Слайд 42

Висновки та рекомендації

Слайд 43

Загалом про вибірку Характеристики вибірки та респондентів у всіх 5-ти областях були дуже схожими Респонденти (ЖРВ) Середній вік: 27-29 років; Сімейний статус – переважно заміжні або цивільний шлюб (>75% респондентів); Головні причини візиту до мед. закладу: Консультація Щорічний огляд Облік по вагітності Відсоток ЖРВ, які звернулись з приводу аборту або послуг з ПС, майже однаковий серед областей, приблизно дорівнює 7%.

Слайд 44

Загалом про вибірку Медичні заклади: Приблизно 50% мед. закладів, які були оцінені, у всіх областях були стаціонари (пологові будинки, відділення гінекології. ін.) друга половина мед. закладів належала до амбулаторно-поліклінічних закладів (жіночі консультації, ЦПС) В середньому, кожному мед. закладі, де проводилась оцінка працювали 5-8 акушер-гінекологів, 7-10 акушерок та 2 фельдшери Медичні працівники: Переважна більшість респондентів біли акушер-гінекологами або акушерками В середньому запрошували 3-5 мед. працівників заповнити анкету Аптеки: Понад 70% аптек, що були оцінені, були приватними за формою власності та належали до аптечної мережі Одна третина аптек знаходились безпосередньо в мед. закладі, решта на відстані 500-1000 метрів від мед. закладу В кожній аптеці, в середньому, працювали 1-2 провізори, 2 фармацевти та 1 першостільник

Слайд 45

Ставлення щодо методів ПС Ставлення ЖРВ щодо методів ПС було схожим при порівняні 5-ти областей: понад 60% мали позитивне ставлення до презервативів, ВМЗ та КОК (три найбільш відомих та поширених в консультування методів ПС) – але ще залишається багато роботи для розширення спектру методів, якими користуються жінки Ставлення до ін’єкційних методів ПС та невідкладної контрацепції залишається негативним: в середньому тільки 17% ЖРВ мають позитивне ставлення до невідкладної контрацепції та приблизно 12% до ін’єкційних методів Мед. працівники мають більш позитивне ставлення щодо різних методів ПС порівняно до ЖРВ, таким чином якщо мед. працівники будуть надавати якісне консультування з ПС/РЗ, є шанс змінити ставлення ЖРВ та порушити існуючі бар’єри

Слайд 46

Використання контрацепції (I) Використання контрацепції ЖРВ було неоднаковим в областях: Використання сучасних засобів значно відрізнялось: Найбільша кількість користувачів сучасних методів ПС спостерігалась в Дніпропетровській області – 50% Найменша у Вінницькій - 28% В Одеській, Полтавські та Волинській коливалась в межах 30-40% Використання традиційних методів ПС було схожим серед областей – приблизно 7% користувачів, за винятком Вінницької області 4% Таким чином, % ЖРВ, які не користуються контрацепцію складає від 43% до 68% у Дніпропетровській та Вінницькій областях відповідно

Слайд 47

Використання контрацепції(II) Частки використання різних методів ПС була не однаковими в областях : В середньому 20% респондентів використовують презервативи; найбільший – до 26% в Дніпропетровській, найменший в Полтавській – 14% Використання КОКів в середньому складало 8% - 13% Найвищий відсоток користувачів ВМЗ – у Дніпропетровській та Полтавській областях: 10%-11% Найнижчий - в Одеській, Вінницькій, Волинській областях: 5-6% Ін’єкційні методи та невідкладна контрацепція використовуються дуже рідко: Тільки 1% респондентів використовують невідкладну контрацепцію в Дніпропетровській, Одеській та Волинській областях Тільки 3% респондентів в усіх областях де проходило дослідження використовують сперміциди

Слайд 48

Використання контрацепції (III) Причини за яких спостерігалась значна різниця в кількості користувачів контрацепцією в усіх областях залишаються не з’ясованими ЖРВ користуються лише обмеженою кількістю сучасних методів ПС: презервативами, ВМЗ та КОК Жінкам потрібно надавати більше інформації щодо наявних різних методів контрацепції, їхніх переваг та недоліків таким чином ЖРВ зможуть зробити поінформований вибір щодо методу ПС

Слайд 49

Консультування с ПС/РЗ та ІПСШ (I) ЖРВ стверджують що в середньому 70% мед. працівників повідомляють не менш ніж 3 з 5 ключових повідомлень під час консультування з ПС; найменшим цей показник був у Волинській області – 54% ЖРВ стверджують що 2/3 мед. працівників повідомляють не менш ніж 2 з 3 ключових повідомлень під час консультування з ІПСШ; найменшим цей показник був у Волинській області – 55% Областям потрібно провести тренінги з метою поліпшення якості консультування з ПС/РЗ яке зараз надається ЖРВ

Слайд 50

Консультування с ПС/РЗ та ІПСШ (II) Мед. працівники стверджують, що надають значно більше інформації ЖРВ під час консультування: В середньому 85% мед. працівників в областях стверджують, що повідомляють не менш ніж 3 з 5 ключових повідомлень під час консультування з ПС А 75% мед. працівників в областях стверджують, що повідомляють не менш ніж 2 з 3 ключових повідомлень під час консультування щодо ІПСШ

Слайд 51

Наявність безкоштовних методів ПС в медичних закладах Загалом, наявність безкоштовних методів ПС була дуже низькою в областях де проводилась оцінка: Самим високий показник у Дніпропетровській області - 64% Найнижчий у Полтавській та Вінницькій - 14%; Безкоштовні КОК були наявні у Дніпропетровській – 32% в Одеській та Полтавській областях – 5% Безкоштовні ВМЗ були наявні у всіх областях; найвищий показнику Дніпропетровській – 50%, найнижчий у Полтавській -10% Презервативи були наявні у 32% мед. закладів в Волинській, в 14% в Одеській та Вінницькій та в 9% у Дніпропетровській Слід докладати зусиль, щоб певні категорії населення були забезпечені безкоштовними методами ПС

Слайд 52

Наявність методів та брендів ПС в аптеках (I) Наявність КОКів, які коштують до 30 грн. відрізнялась в областях де проводилась оцінка Сілест був в наявності в середньому у 12% аптек, за виключенням Волинської області, де він був відсутнім Регулон та Ригевідон є двома найбільш поширеними брендами доступної контрацепції : близько 65% аптек у всіх областях мали ці бренди в наявності Наявність КОКів, як і коштують понад 30 грн була схожою для всіх областей та брендів окрім Ярини та Мерсилона Наявність Депо-Провера була само високою в аптеках Одеської області - 25% та самою низькою у Винницькій - 6% Чисто-погестинові пігулки Есклютон були наявні в 16% аптек Дніпропетровської області і лише в 3% аптек Полтавської, Вінницької та Волинської областей

Слайд 53

Наявність методів та брендів ПС в аптеках(II) Наявність ВМЗ значно не відрізнялась в областях коливаючись в межах 10% аптек для Прегни та до 30% аптек для Мультілоуд, Юнона, Нова Т Результати дослідження свідчать по необхідність додаткових зусиль для Ж покращення наявності доступних за ціною брендів КОКів: покращення спектру різних методів ПС (ін’єкційних та чисто-прогестинових контрацептивів )

Слайд 54

Наявність ІПМ, виданих іншими організаціями в мед. закладах та аптеках Наявність ІПМ, що не вироблені РдЗ, по методам ПС була задовільною в медичних закладах всіх областей, де проводився моніторинг : Понад 70% медичних закладів мали плакати по методам ПС (за винятком Волині - 59% Понад 80% мед. закладів Дніпропетровської, Полтавської, Вінницької областей мали брошури по методам ПС і приблизно 60% в Одеські та Волинській Наявність ІПМ, що не вироблені РдЗ, по методам ПС в аптеках зазначених областей була низькою: В середньому менше ніж 30% аптек мали плакати по методам ПС (за винятком Полтавської області - 42%) Менш ніж 30% аптек мали брошури по методам ПС (за винятком Дніпропетровської області - 40%) ІПМ матеріали в переважній більшості рекламували деякі бренди замість надання коректної інформації про весь спектр існуючих засобів контрацепції

Слайд 55

Дякую! Ця презентація була розроблена завдяки щедрій підтримці американського народу з допомогою Агентства США з Міжнародного Розвитку. Відповідальність за зміст цієї презентації несе Корпорація Інститут Дослідництва та Тренінгів JSI; інформація, яка відображена в цій презентації не завжди поділяє погляди Агентства США з Міжнародного Розвитку або уряду Сполучених Штатів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Медицина