X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії.

Завантажити презентацію

Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проблемне питання: Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії. Аналіз роботи Березанського районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії.

Слайд 2

І. Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання фізики та астрономії в школах району в навчальному році. ІІ. Піднесення якості й ефективності уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу. ІІІ. Удосконалення роботи з обдарованими дітьми. ІV. Стан роботи щодо забезпечення функціонування навчальних кабінетів. Аналіз роботи Березанського районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії.

Слайд 3

Слайд 4

2008-2009 н.р. І Вивчення літератури з теми. Опрацювання фахових видань з фізики і астрономії. ІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Новітні досягнення в галузі фізики та астрономії» «Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики». «Головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною» ІІІ Тематика розширених засідань РМО: «Технологія вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду» «Публічний захист досвіду роботи вчителя-майстра» (обмін досвідом). ІV Тематика методичних оперативок (МО): «Як описати власний досвід роботи» «Майстерність побудови діалогічної взаємодії на уроці» V Акмеологічний практикум: «Як народжується урок?» «Авторський урок. Яким йому бути?   Перспективний план роботи районного методичного об’єднання вчителів фізики і астрономії.

Слайд 5

І Теоретичний курс: «Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні». «Концептуальні засади визначення педагогічної майстерності». ІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Створення інноваційних педагогічних технологій – найвищий рівень педагогічної майстерності» «Майстерність вчителя у керуванні психічним самопочуттям учнів» «Спрямування учнів до самовиховання – шлях формування педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Тематика розширених засідань РМО: «Елементи акторської майстерності в педагогічній діяльності» «Публічний захист досвіду роботи вчителя-майстра» (обмін досвідом) «Технологія вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду» ІV Тематика методичних оперативок (МО): «Майстерність спілкування у процесі викладу нового матеріалу». «Способи педагогічної взаємодії» V Акмеологічний практикум «Духовне спілкування вчителя й учня» «Сучасний авторський урок» 2009-2010 н.р.

Слайд 6

І Теоретичний курс:  «Майстерність вчителя у корегуванні співвідношення між успіхом і невдачею учня» ІІ Педагогічні читання: «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання, виховання та розвитку – важлива складова педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Технологія конструювання вчителем рефлексії (зворотнього зв’язку) на різних етапах уроку». «Організація проведення дослідницьких робіт інтегрованого міжпредметного характеру». ІV Тематика розширених засідань РМО: «Професійні секрети вчителів-майстрів в організації навчально-виховного процесу». «Педагогічна техніка вчителя» V Тематика методичних оперативок (МО): «Майстерність педагогічного спілкування» «Із досвіду проведення пошуково-дослідницьких та пошуково-конструкторських лабораторних робіт». «Комунікативні якості професійного мовлення вчителя». VІ Акмеологічний практикум: «Психологія взаєморозуміння. Види потреб у спілкуванні». 2010-2011 н.р.

Слайд 7

І Бесіда за круглим столом: «Вчимося керувати почуттями учнів». «Засоби унаочнення фізичних задач» ІІ Педагогічні читання: «Включення позитивних почуттів учнів у роботу – високий рівень педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Авторська майстерність в педагогічній діяльності» «Технологія організації суперечки, дискусії, полеміки – важлива ознака педагогічної майстерності» «Використання фізичних задач на основі фактологічного матеріалу практичного та економічного змісту». ІV Тематика розширених засідань РМО: «Компетентність як педагогічне явище». «Оптимальний підбір ефективних форм та методів навчання в залежності від типу та мети уроку, індивідуальних особливостей класу». «Моделювання передового педагогічного досвіду: реалізація прогностичної та моделюючої функції» V Тематика методичних оперативок (МО): «Шляхи формування компетентностей учнів». «Виховання потреби набуття компетентності протягом усього життя». «Пропедевдика фізичних понять у курсі «Природознавство». VІ Акмеологічний практикум: «Розвитком життєвої компетентності особистості можна управляти» 2011-2012 н.р.

Слайд 8

І Професійна дискусія: «Виховний простір розвитку життєвої компетентності» ІІ Майстер – клас: відкриті уроки вчителів фізики і астрономії: «Значення педагогічної майстерності і особистості вчителя у навчально-виховному процесі» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Конкурс майстерності вчителя у захисті власного педагогічного кредо (ексклюзив-рада)». «Творчий звіт вчителів: пошук, дослідження, захист» ІV Акмеологічний практикум: «Якому бути вчителю-новатору, вчителю-досліднику, вчителю-вченому» V Районна науково-практична конференція ( підсумки роботи над проблемною темою) 2012-2013 н.р.

Слайд 9

Урок-практикум фізичних дослідів (вчитель Краснопільської ЗОШ Воронюк В. Г.). Організація проведення дослідницьких робіт інтегрованого міжпредметного характеру (вчитель Краснянської ЗОШ Жаркова Л.Ф.) Із досвіду проведення пошуково-дослідницьких та пошуково-конструкторських лабораторних робіт (вчитель Рибаківської ЗОШ Горбуров М. Л.) Засоби унаочнення фізичних задач (вчитель Березанської ЗОШ Сажнєва Є. Б.) Практичні заняття

Слайд 10

Районний форум юних шанувальників астрономії.

Слайд 11

Районний форум юних шанувальників астрономії.

Слайд 12

Проведення районного конкурсу навчально-методичного забезпечення викладання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах (квітень 2010р). Проведення районного семінару вчителів фізики «Розвиток розумових здібностей учнів на уроках фізики» (грудень 2009р). Районний семінар «Формування навичок самостійного набуття знань у процесі дослідницької діяльності учнів (лютий 2010р).

Слайд 13

* Відкритий урок з фізики «Оптичні прилади» 7 клас (Краснопільська ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Воронюк В. Г.) * Нестандартний урок у 7 класі «Агрегатні стани речовини» (Анатолівська ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Жак В.В.). * Урок фізики у 9 класі «Електричні явища» (Малахівська ЗОШ І-ІІ ст., вчитель Григоренко Т.В.). Піднесення якості й ефективності уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне