Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проблемне питання: Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії. Аналіз роботи Березанського районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії.
І. Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання фізики та астрономії в школах району в навчальному році. ІІ. Піднесення якості й ефективності уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу. ІІІ. Удосконалення роботи з обдарованими дітьми. ІV. Стан роботи щодо забезпечення функціонування навчальних кабінетів. Аналіз роботи Березанського районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії.
2008-2009 н.р. І Вивчення літератури з теми. Опрацювання фахових видань з фізики і астрономії. ІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Новітні досягнення в галузі фізики та астрономії» «Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично – орієнтованих завдань на уроках фізики». «Головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною» ІІІ Тематика розширених засідань РМО: «Технологія вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду» «Публічний захист досвіду роботи вчителя-майстра» (обмін досвідом). ІV Тематика методичних оперативок (МО): «Як описати власний досвід роботи» «Майстерність побудови діалогічної взаємодії на уроці» V Акмеологічний практикум: «Як народжується урок?» «Авторський урок. Яким йому бути? Перспективний план роботи районного методичного об’єднання вчителів фізики і астрономії.
І Теоретичний курс: «Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні». «Концептуальні засади визначення педагогічної майстерності». ІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Створення інноваційних педагогічних технологій – найвищий рівень педагогічної майстерності» «Майстерність вчителя у керуванні психічним самопочуттям учнів» «Спрямування учнів до самовиховання – шлях формування педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Тематика розширених засідань РМО: «Елементи акторської майстерності в педагогічній діяльності» «Публічний захист досвіду роботи вчителя-майстра» (обмін досвідом) «Технологія вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду» ІV Тематика методичних оперативок (МО): «Майстерність спілкування у процесі викладу нового матеріалу». «Способи педагогічної взаємодії» V Акмеологічний практикум «Духовне спілкування вчителя й учня» «Сучасний авторський урок» 2009-2010 н.р.
І Теоретичний курс: «Майстерність вчителя у корегуванні співвідношення між успіхом і невдачею учня» ІІ Педагогічні читання: «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання, виховання та розвитку – важлива складова педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Технологія конструювання вчителем рефлексії (зворотнього зв’язку) на різних етапах уроку». «Організація проведення дослідницьких робіт інтегрованого міжпредметного характеру». ІV Тематика розширених засідань РМО: «Професійні секрети вчителів-майстрів в організації навчально-виховного процесу». «Педагогічна техніка вчителя» V Тематика методичних оперативок (МО): «Майстерність педагогічного спілкування» «Із досвіду проведення пошуково-дослідницьких та пошуково-конструкторських лабораторних робіт». «Комунікативні якості професійного мовлення вчителя». VІ Акмеологічний практикум: «Психологія взаєморозуміння. Види потреб у спілкуванні». 2010-2011 н.р.
І Бесіда за круглим столом: «Вчимося керувати почуттями учнів». «Засоби унаочнення фізичних задач» ІІ Педагогічні читання: «Включення позитивних почуттів учнів у роботу – високий рівень педагогічної майстерності вчителя» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Авторська майстерність в педагогічній діяльності» «Технологія організації суперечки, дискусії, полеміки – важлива ознака педагогічної майстерності» «Використання фізичних задач на основі фактологічного матеріалу практичного та економічного змісту». ІV Тематика розширених засідань РМО: «Компетентність як педагогічне явище». «Оптимальний підбір ефективних форм та методів навчання в залежності від типу та мети уроку, індивідуальних особливостей класу». «Моделювання передового педагогічного досвіду: реалізація прогностичної та моделюючої функції» V Тематика методичних оперативок (МО): «Шляхи формування компетентностей учнів». «Виховання потреби набуття компетентності протягом усього життя». «Пропедевдика фізичних понять у курсі «Природознавство». VІ Акмеологічний практикум: «Розвитком життєвої компетентності особистості можна управляти» 2011-2012 н.р.
І Професійна дискусія: «Виховний простір розвитку життєвої компетентності» ІІ Майстер – клас: відкриті уроки вчителів фізики і астрономії: «Значення педагогічної майстерності і особистості вчителя у навчально-виховному процесі» ІІІ Участь у засіданнях методичного об’єднання: «Конкурс майстерності вчителя у захисті власного педагогічного кредо (ексклюзив-рада)». «Творчий звіт вчителів: пошук, дослідження, захист» ІV Акмеологічний практикум: «Якому бути вчителю-новатору, вчителю-досліднику, вчителю-вченому» V Районна науково-практична конференція ( підсумки роботи над проблемною темою) 2012-2013 н.р.
Урок-практикум фізичних дослідів (вчитель Краснопільської ЗОШ Воронюк В. Г.). Організація проведення дослідницьких робіт інтегрованого міжпредметного характеру (вчитель Краснянської ЗОШ Жаркова Л.Ф.) Із досвіду проведення пошуково-дослідницьких та пошуково-конструкторських лабораторних робіт (вчитель Рибаківської ЗОШ Горбуров М. Л.) Засоби унаочнення фізичних задач (вчитель Березанської ЗОШ Сажнєва Є. Б.) Практичні заняття
Проведення районного конкурсу навчально-методичного забезпечення викладання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах (квітень 2010р). Проведення районного семінару вчителів фізики «Розвиток розумових здібностей учнів на уроках фізики» (грудень 2009р). Районний семінар «Формування навичок самостійного набуття знань у процесі дослідницької діяльності учнів (лютий 2010р).
* Відкритий урок з фізики «Оптичні прилади» 7 клас (Краснопільська ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Воронюк В. Г.) * Нестандартний урок у 7 класі «Агрегатні стани речовини» (Анатолівська ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель Жак В.В.). * Урок фізики у 9 класі «Електричні явища» (Малахівська ЗОШ І-ІІ ст., вчитель Григоренко Т.В.). Піднесення якості й ефективності уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу.
Схожі презентації
Категорії