Формування соціальної компетентності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування соціальної компетентності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій Підготувала: Духовченко Л.Є., вчитель іноземної мови
Соціалізація (лат. socialis - суспільний) процес входження індивіда в суспільство, активного засвоєння ним соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для успішної життєдіяльності в певному суспільстві. Сфера соціалізації середовище дії, в якому відбувається процес розширення та примноження соціальних зв’язків індивіда із зовнішнім світом. Інститути соціалізації конкретні групи, в яких людина долучається до системи норм, цінностей і соціальних зв’язків (сім’я, школа, неформальні організації, засоби масової інформації тощо).
Соціальна компетентність розглядаємо як знання сутності спілкування, як процес самореалізації особистості, неможливість існування індивіда поза зв’язками з іншими людьми, суспільством та одночасним сприйманням його як відносно автономної системи, яка протистоїть цим зв’язкам. передбачає вироблення таких умінь:
ІКТ це сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, опрацювання, передачі та подання інформації, що розширює знання людей і розвиває їхні можливості щодо керування технічними і соціальними проблемами. ІТК відкривають кожному, хто навчається, доступ до практично необмеженого обсягу інформації, що забезпечує «безпосередню включеність» в інформаційні потоки суспільства.
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ І ДІТИ Термін «соціальна мережа» був введений в 1954 році соціологом з Манчестерської школи Джеймсом Барнсом. Служба соціальних мереж (англ. social networking service) — веб-сайт або інша служба у Веб, яка дозволяє користувачам створювати публічну або напівпублічну анкету, складати список користувачів, з якими вони мають зв'язок та переглядати власний список зв'язків і списки інших користувачів.
Згідно з дослідженням компанії «Майкрософт Україна» на сьогодні 96% дітей нашої країни віком від 10-ти до 17-ти років користуються Інтернетом. 53% дітей використовують Інтернет з метою спілкування у соціальних мережах.
Згідно з дослідженням в нашій школі на сьогодні 97% дітей нашої школи віком від 11-ти до 18-ти років користуються Інтернетом. 75% дітей використовують Інтернет з метою спілкування у соціальних мережах (з них 81 % найчастіше спілкуються один з одним у мережі «ВКонтакті”)
Найоптимальнішими способами опосередкованого спілкування однокласників та учнів з різних навчальних закладів є
РІВЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ УКРАЇНЦІВ ЩОДО БЕЗПЕКИ ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ В Україні 1. 96% дітей-користувачів Інтернету віком від 10 до 17 років 2. 52% дітей виходять в Інтернет передусім для спілкування у соціальних мережах 3. 46% залишають свій номер мобільного телефону 4. 36% залишають домашню адресу 5. 51% особисті фото 6. 24% були в ризикованих ситуаціях (ходили на зустріч з віртуальними знайомими) 7. 72% дітей хочуть отримувати більше інформації про те, як убезпечити себе в Інтернеті Наша школа 97% 18% 13% 6% 60% 22% 63%
Використані джерела: http://www.centersot.org/oldblog/329.html http://pklessons.net.ua/?p=49 http://www.ph4.ru/kids_sockids.ph4 (соціальні мережі для дітей) http://ideafor.info/?p=3322 http://www.ukrrudprom.ua/digest/Seti_v_kotorie_popadayut_nashi_deti_nazivayutsya_sotsialnie.html http://ru.wikipedia.org/wiki/%D1%EE%F6%E8%E0%EB%FC%ED%E0%FF_%F1%E5%F2%FC_(%C8%ED%F2%E5%F0%ED%E5%F2) http://ain.ua/2009/08/12/9133 http://www.newsland.ru/news/detail/id/876870/ http://lady.tochka.net/12155-chem-polezny-dlya-podrostka-sotsialnye-seti-i-telefon/ http://www.trainings.ru/library/articles/?id=10067 http://www.onlandia.org.ua/
Схожі презентації
Категорії