X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Поняття та еволюція етичної та соціальної відповідальності підприємства

Завантажити презентацію

Поняття та еволюція етичної та соціальної відповідальності підприємства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Поняття та еволюція етичної та соціальної відповідальності підприємства Виконали: Чехова М.О, ЯнковаТ.С

Слайд 2

Ділова етика – це галузь професійних знань, наука, яка розглядає та оцінює людські відносини, а також поведінку людей з точки зору їх відповідності загальноприйнятим нормам.

Слайд 3

Етика всебічно розглядає благо індивіда і благо суспільства, піддає критичному розгляду вчинки, дає приклад для удосконалення правил життєвої поведінки, керується виключно людським розумом.

Слайд 4

До основних принципів ділової етики можна віднести: Комплексність уявлень про призначення діяльності підприємця. Етика повинна відображати не тільки відношення між членами будь якої соціальної системи, але й давати уявлення про призначення, доцільність даної системи Історичність. Етика не підлягає механічному перенесенню того,що є добром та злом у свідомості людини. Вона розвивається впродовж часу, як і сама людина Відсутність силового втручання. Нелегко нав’язати людині пакет ідеальних якостей та вимагати безпомилкових дій. Хоча в процесі самовдосконалення та самооцінки певні зрушення відповідності етичним нормам, безумовно, будуть.

Слайд 5

На початку ХХ ст. російськими підприємцями були розглянуті такі моральні принципи ведення бізнесу: 1.Поважай владу. 2.Будь чесним та правдивим. 3.Поважай право приватної власності. 4.Люби та поважай людину. 5.Дотримуйся слова. 6.Живи, виходячи з наявних коштів. 7.Будь цілеспрямований.

Слайд 6

Морально-етичний кодекс підприємця – це систематизований перелік норм, якими повинен керуватись кожний суб’єкт підприємницької діяльності у бізнесі. Таким чином, морально-етичний кодекс сучасного підприємця виник як продукт історико-еволюційного розвитку уявлень про моральне обличчя та притаманні риси ділової людини, добросовісне ведення справ у бізнесі.

Слайд 7

Сучасні морально-етичні норми цивілізованого підприємця

Слайд 8

Підприємці несуть відповідальність перед різними групами і суб’єктами підприємницької діяльності. Це – вкладники, інвестори, кредитори, споживачі, вітчизняні та іноземні партнери по бізнесу, найманий персонал Підприємництво Споживачі Найманий персонал Партнери по бізнесу Вкладники Інвестори Кредитори Державні органи

Слайд 9

Підприємницькі структури несуть відповідальність як перед суспільством у цілому, так й перед окремими соціальними групами, включаючи пенсіонерів, інвалідів, жінок з дітьми, безробітних. За рахунок збільшення обсягу податків від підприємницьких структур забезпечується поповнення державного та місцевого бюджету, є можливість розв’язувати існуючі соціально-економічні питання.

Слайд 10

Етикет підприємця включає такі складові: • норми та правила коректної поведінки у відносинах зі своїми колегами та підлеглими, керівниками інших підприємств; • правила взаємного привітання, представлення, знайомства; • вимоги до зовнішнього вигляду, манер, одягу, службового приміщення; • культуру службового листування; • знання міжнародного протоколу та національних особливостей під час ділових контактів.

Слайд 11

Важливе значення має етика ділового співробітництва, виявом якої є дотримання правил і норм партнерства, конкурентної боротьби, турбота про ділову репутацію фірми та людей, причетних до неї. Не менш значущими для підприємців, менеджерів є відповідальність перед суспільством, соціальна етика.

Слайд 12

Дякуємо за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Правознавство