Формування професійної компетентності та культури учнів МПЛ з робітничих професій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методична проблема виховної роботи Формування професійної компетентності та культури учнів МПЛ з робітничих професій.
Напрямки роботи Співпраця з ПАТ «МГЗК» Профорієнта ційна робота Робота із ЗМІ Співпраця з профспілками Співпраця з органами місцевого самоврядування Учнівське самоврядування Співпраця з роботодавцями Створення сприятливих умов для навчання Працевлаштування випускників Вивчення потреб регіонального ринку праці Дослідження соціального партнерства
Дослідно – експериментальна діяльність Проектна діяльність дні відкритих дверей Прикатика на виробництві Зустрічі з випускниками МПЛ Конкурси професійної майстерності Шляхи вирішення проблеми Робота гуртків Виховні заходи Тренінги Зустрічі з ветеранами праці Виставки напрацювань Презентація професій Декади професій
Результати використання потреб регіонального ринку праці Позитивний імідж МПЛ Соціальне партнерство з роботодавцями Практика на виробництві сприятливі умови для професійного зростання стажування на виробництві педколективу Професійна культура учнів Працевлашту вання випускників Виконання плану держзамовлення Матеріали декад по професіям Посібники з професій
Виховний проект «НЕ КОЖНОМУ ДАНО ТАК ЩЕДРО ЖИТИ ДРУЗЯМ НА ПАМ’ЯТЬ МІСТА ДАРИТИ» професія – муляр, бетоняр, тесляр
професія штукатур, лицювальник- плиточник, маляр Виховний проект «МОЯ ПРОФЕСІЯ – ТВОРЕЦЬ КРАСИ»
Всеукраїнський конкурс фахової майстерності з професії ВИШИВАЛЬНИЦЯ Місто Рівне – 2007 рік. Артеменко Валентина ввійшла в десятку кращих вишивальниць України Виховний проект «КРАВЕЦЬ – КРАСИ ТВОРЕЦЬ»
Професія кухар розвивалася разом з цивілізацією. Виховний проект «Кухар – професія щедрої душі».
Відкриті уроки Конкурси професійної майстерності Презентація груп І курсу Виробниче навчання Практика на виробництві Профорієнта-ційна робота Позакласні заходи Загальноміські свята Інформаційні години Шляхи реалізації проектної діяльності Декади професій Конкурси плакатів
В 2013р кількість випускників загальноосвітніх шкіл м. Марганця складає: Повна загальна середня освіта - 248 учнів, з них 50 чол., а це складає 17,5 %, що навчаються в МПЛ з 01.09.13р базова загальна середня освіта – 425 учнів, з них навчаються в МПЛ з 01.09.13 – 86 чол., що складає 20,2 %.
«Модель коллективної взаємотворчості у формуванні професійної компетентності та культури учнів» - тема семінару керівників методоб’єднань класних керівників та слухачів Школи класного керівника, який проходив 21.11.11р. на базі МПЛ
20 грудня 2013 року відбувся семінар «Організація дослідно-експериментальної діяльності за темою “Формування професійної компетентності і корпоративної культури в учнів ПТНЗ»
Практична цінність у використанні: Створюються творчі групи викладачів, майстрів та учнів – впроваджується співпраця; Постійно вдосконалюється модель навчально – виховного процесу; Зростає інтерес до професії, підвищується професійна компетентність; Розробляються нові підходи до формування професійної культури учнів.
Підготовка молодих робітників в умовах виробництва проходить відповідно до конкретних інтересів роботодавців. В ході практики на виробництві підвищується загальна та професійна культура педагогів та учнів, рівень їх компетентності, адаптація учнів на ринку праці та реальних умов виробництва. Виховання висококваліфікованого та конкурентоспроможного робітника ведеться на уроках теоретичного курсу, на виробничому навчанні в цехах ліцею та безпосередньо на виробництві. Проблеми працевлаштування перекладені на навчальні заклади, однак сприяти їх вирішенню повинні також органи місцевого самоврядування. Висновки
враховувати дані моніторингів працевлаштування випускників ліцею при формуванні держзамовлення з тієї чи іншої професії; проводити стажування на виробництві не тільки майстрів виробничого навчання, а й викладачів; організувати роботу з інтеграції навчально – виховного та навчально – виробничого процесів з вимогами сучасного виробництва; залучати роботодавців до планування. Пропозиції:
Схожі презентації
Категорії