ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСПЕРИМЕНТУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСПЕРИМЕНТУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН Л.О. Лузан, старший викладач КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 2012
Експеримент – один із основних методів наукового дослідження, у якому вивчення явищ відбувається за допомогою доцільно вибраних або штучно створених умов. [Великий тлумачний словник сучасної української мови ] Експеримент (від латинського слова – experimentum — проба, дослід) – активний вплив на педагогічне явище чи процес [Рябова З.В. ]
Експеримент – метод збору педагогічних фактів в спеціально створених умовах, що дають можливість вивчення та перевірки педагогічних впливів згідно проблеми дослідження. [Волков Б.С., Селевко Г.К., Басов А.В. ]
Види педагогічного експерименту: констатуючий, порівняльний, формуючий, пошуковий, контролюючий, навчаючий http://ukped.com «Українська педагогіка»
Педагогічний експеримент – зміна об'єкту шляхом цілеспрямованого впливу [Рябова З.] Педагогічний експеримент – зміна (або відтворення) педагогічного явища в найбільш сприятливих умовах [Загвязинский В.И. , Поташник М.М. ]
Педагогічний експеримент є методом комплексного характеру, так як припускає спільне використання методів спостережень, бесід, інтерв'ю, анкетних опитувань, діагностують робіт, створення спеціальних ситуацій тощо [Бабанский Ю.К. ]
Педагогічний експеримент – це своєрідний комплекс методів дослідження, призначений для об'єктивної і доказової перевірки достовірності педагогічних гіпотез [Рябова З.]
Види педагогічного експерименту: Констатуючий педагогічний експеримент Порівняльний педагогічний експеримент Формуючий педагогічний експеримент Пошуковий (коригуючий) педагогічний експеримент Контролюючий педагогічний експеримент Навчаючий педагогічний експеримент
Характеристика методів дослідження Бесіда – застосовується як самостійний або додатковий метод дослідження з метою з’ясування того, що було недостатньо зрозуміло при спостереженні.
Інтерв’ювання – це різновид бесіди. При підготовці до інтерв’ювання також заздалегідь складають запитання й ці запитання послідовно ставляться тому, з ким проводять інтерв’ю. Відповіді записуються. Характеристика методів дослідження
Характеристика методів дослідження Анкетування Передбачає масовий збір матеріалу за допомогою анкет, де відповіді на запитання пишуться тими, кому адресована анкета, – це можуть бути батьки учня, педагоги. Анкета застосовується для отримання таких даних, які в бесіді не можливо виявити.
Відеозйомки, фотографії, звукозаписи. Цей матеріал корисний для підтвердження деяких міркувань, положень, висновків. Характеристика методів дослідження
Моніторинг. Постійний контроль за будь-яким процесом з метою виявити, чи відповідає він бажаному результату або початковим прогнозам Характеристика методів дослідження
Експеримент створює умови для: 1) перевірки ефективності запроваджень у навчально-виховний процес; 2) порівняння ролі та впливу різних факторів на педагогічний процес; 3) вибору оптимальних факторів для організації певних ситуацій навчання та виховання; 4) виявлення умов реалізації певних педагогічних задач; 5) виявлення специфіки та закономірностей протікання педагогічного процесу в конкретних, в тому числі й заданих, умовах.
Схожі презентації
Категорії