Без труда нема й плода. Переказую текст, змінюючи особу розповідача
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Каліграфічна хвилинка с. 36 На морозі щічки щипле щільний вітер.
Зошит “Щебетун” с.36 впр. 1 -Визнач тип тексту, вкажи на його ознаки. -Підкресли речення, яке виражає головну думку твору. -Підкресли прикметники та іменники, від яких вони залежать. -Від чйого імені ведеться мова? Зошит “Щебетун” с.36 впр.2 -Прочитай, визнач ознаки казки. -Добери влучне речення для кінцівки. -Від чйого імені ведеться мова?
Зошит “Щебетун” с.37 впр.3 -Прочитай твір. -Визнач тип цього тексту. -Дай відповіді на запитання с. 38 впр. 4 -Від чйого імені ведеться мова? Зошит “Щебетун” с.38 впр.5 -Поясни значення слів.
Зошит “Щебетун” с.38 впр. 6 -Напиши короткий переказ твору, використовуючи план. Однина Множина 1 особа - я 1 особа - ми 2 особа – ти 2 особа - ви 3 особа – він, вона, воно 3 особа - вони
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Без труда нема й плода. Переказую текст, змінюючи особу розповідача Мета: ознайомити з особовими займенниками однини та множини, вчити їх використовувати у усному мовленні; вчити переказувати текст, змінюючи особу розповідача; удосконалювати навички визначати головну думку твору, будувати текст, визначати його тип; розвивати зв᾿язне мовлення, творче та продуктивне мислення учнів; поширювати активний словник; виховувати активність, охайність у письмі, кмітливість. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, програма каліграфічної хвилинки, зошит з друкованою основою «Щебетун». Тип уроку: комбінований
Схожі презентації
Категорії