Активізація пізнавальної діяльності на уроках навчання грамоти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Активізація пізнавальної діяльності на уроках навчання грамоти З досвіду роботи вчителя початкових класів Куксової Антоніни Василівни Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське НВО “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок”
Державний стандарт початкової освіти визначає навчання - як передумову активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартну, цікаву творчу роботу, що пробуджує у дітей інтерес до знань, сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Актуальність теми
формування внутрішніх мотивів навчально- пізнавальної діяльності; новизна; складність та практичність спрямованості змісту навчального матеріалу; забезпечення достатнього ступеня самостійності учнів; організація міжособистісного спілкування; Умови активізації пізнавальної діяльності
Мовні розминки Логічні завдання Творчі завдання Створення проблемних ситуацій Ігри Основні прийоми активізації пізнавальної діяльності
Рі-рі-рі,рі-рі-рі! –Кріт сидить в своїй норі. Ра-ра-ра,ра-ра-ра! –Йде до школи дітвора. Рі-рі-рі, рі-рі-рі! –Добре в школі дітворі. Розігрування пантомімічних сцен Чистомовки
( Хто з двох дітей назве більше слів на заданий звук, склад ) Тато – тарілка тигр – тир трактор – трамвай театр - телефон торт - томат тітка - тісто Розігрування діалогів
Загадки Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток. кольорів у ньому сім – він подобається всім. (Веелкса) Є у мого татка на колесах хатка. Возить хатка невеличка нас на дачу і до річки. ( Мшнаиа) Логічні завдання
Нагодуйте тварину. Учні, що сидять зліва, будуть називати їжу для тварин, що складається з двох складів, а справа – з трьох. Також говоріть, якій тварині це можна дати. Молоко Трава Сало Овес Морква Сметана Ковбаса Ігри-пошуки
Що буде, якщо поміняємо місцями першу і останню букви у словах краб вам сир бук … Що буде,якщо прочитаємо слова у протилежному напрямку рисак ірис ворон … Ігри-припущення
Активізація пізнавальної діяльності формує позитивне ставлення до навчання; спонукає до активності; сприяє розвитку розумової обдарованості; дарує радість творчості і пізнання; загострює увагу; розвиває мислення і пам'ять; карбує волю. “ Важких наук немає . Є лише важке викладання.” “Вчитись можна лише весело.” (Анатолій Франц) Висновки
Схожі презентації
Категорії