“Активізація навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках фізики”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок колективної творчості 10кл. „ Основи МКТ” Мета: - повторити матеріал за тему „Основи МКТ”; - формувати в учнів уміння застосовувати набуті знання на практиці; - розвивати у дітей логічне мислення, вміння аналізувати і оцінювати.
Міжпредметні зв’язки у позакласному заході „ЕРУДИТ – ШОУ” Інтелектуальна гра „Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити” Т. Едісон „ Гра не є пустою забавою, це зміст життя дитини, її творча діяльність потрібна для її розвитку. У грі дитина живе, і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж слід дійсного життя” К. Ушинський
Гра Крок до зірок Мета: 1. Повторити з учнями курс фізики за 7кл. 2. Розвивати в них логічне мислення. 3. зацікавити учнів предметом – фізика.
ВІРШ Фізика – наука про природу Розум надає вона народу Формули фізичні треба вчити Щоб в майбутньому у Кембрідж поступити. (Орел Юлія 7кл.) Творчі домашні завдання Нема в науці вже пригод У ній багато перешкод. Усі ці вчені для науки Терпіли праці творчі муки: У Томпсона робота марна, Бо атома будова планетарна. Будова атома не торт Відкрив нам мудрий Резерфорд. Дав постулатів нам набор Великий датський вчений Бор. І хоч частково Бор зумів Довести все, що захотів. Все ж постулати не змогли Розвіять всіх питань імли. (Олійник Михайло)
Щоб правду дізнатися Чи володієш фізичним знанням? Почни з думками складатися, Бо незвичайне це випробування. Тобі даються завдання, Дай правильну відповідь на запитання: 1) Як побудований акамулятор? 2) Яку будову має електрон? 3) Що означає ізолятор? 4) Що таке протон? Творчі домашні завдання
Коли ви розгадуєте цей кросворд, то дізнаєтесь як називається прилад, яким вимірюють атмосферний тиск. Прилад, який допомагає підняти вантаж на висоту? Найдрібніші частинки речовини? Зміна форми тіла взаємодії з іншими тілами? Хто сконструював перший дзеркальний телескоп? Міра інертності тіла? Прилад для вимірювання тиску рідини? одна із семи еталонів – одиниць світу? Хто вивів формулу виштовхувальної сили, що діє на тіло, занурене в рідину? Це винахід братів Монгольф’є Творчі домашні завдання
Оголошується конкурс „Юні космонавти”. Мета конкурсу: підготувати групу дітей, які в майбутньому приймуть участь в експедиції „Вивчаємо космічні простори”. Вік і стать значення не мають. Головне – фізична підготовка і знання. Потрібно проявити себе в нестандартних ситуаціях, бути кмітливим і винахідливим, мати почуття самоконтролю і взаємодопомоги. Умова конкурсу: до групи „Юні космонавти” зараховуються ті учні, які зможуть виконати всі завдання і отримати 12 балів. Завдання конкурсу: 1. Складання опорного конспекту з теми та його захист; 2. Правильна орієнтація у світі формул; 3. Розгадування кросворду „Великі імена”; 4. Виконання експериментальних завдань; 5. Обчислення фізичних величин приладу. Час виконання: 45 хв. Відповідаюча за конкурс в Гаврилівській ЗОШ: Базиляк В.Л.
ПАНОРАМА МЕТОДИЧНИХ ІДЕЙ 1. Розуміння матеріалу 2. Розвиток логічного мислення 3. Розвиток творчого мислення
В долонях міцно ви тримайте Не дайте згаснути й на мить Вогню сердець і пам’ятайте – Від вас залежить, як він там горить. За девіз взяті слова Ейнштейна. „Умеет учить тот, кто учит интересно”.
АТОМНА ФАНТАСТИКА І РЕАЛІЇ АТОМНОЇ ЕРИ УРОК – ДОСЛІДЖЕННЯ 11 КЛАС Досить новою і водночас педагогічно виправданою формою навчання є уроки дослідження. Їх доцільно проводити при вивченні матеріалу, що зустрічається в інших предметах або який потребує деякої пошукової роботи. Учням можна запропонувати провести дослідження з теми “Атом і атомне ядро” з метою виявлення спільного та відмінного у вивченні цієї теми на уроках зарубіжної літератури та історії і зробити узагальнений висновок стосовно інтегрованого підходу до атомної проблеми.
Роботи учнів 11 класу Гаврилівської ЗОШ I-III ступенів Нововоронцовського району Керівник: В.Л.Базиляк 2005
Конкурс . . . . . „Юний конструктор” У конкурсі беруть участь учні 4-7 класів, які вміють робити літачки з паперу. Номінації конкурсу: „Дальність польоту” „Швидкість польоту” „Траєкторія польоту” „Маневрування” „Дизайн” Конкурс розроблений та проведений Сливканичем Олександром та Озарчуком Олександром
Конкурс „Космонавтика” У конкурсі беруть участь учні 6-10 класів, які повинні за 20 хвилин скласти якомога більше слів ( називний відмінок, однина), використовуючи букви даного. Конкурс розроблений та проведений Куц Наталкою та Мартинович Лілею
„...Главное в жизни – не утратить ощущения полёта, тянуться к своей звезде… ” Робота ученицы 11-го класса Латанишиной Марины
Конкурс „Побажання Марсіанам” Першою людиною, яка 20 липня 1969 року ступила на Місяць, був американський астронавт Нейл Армстронг. Разом з Едвіном Олдріном вони здійснили м’яку посадку у місячному модулі корабля „Аполлон-11” на західній околиці Моря Спокою, тоді як третій астронавт, Майкл Коллінз, залишався на орбіті Місяця. Покидаючи Місяць астронавти залишили вимпел, на якому написано: „Здесь впервые ступила нога человека с планеты Земля в июле 1969 от Р.Х. Мы пришли с миром от всего человечества”. А щоб ви написали, покидаючи Місяць? Конкурс розроблений та проведений Латанішиною Мариною
Конкурс малюнків „Початок космічної ери” Конкурс розроблений та проведений Руденко Катериною та Цегельник Ніною
МЕТА МОГО ДОСВІДУ організувати навчальний процес таким чином, щоб забезпечити максимальну активність учнів при постійно діючому зворотньому зв’язку; навчити дітей аналізувати, систематизувати, порівнювати, застосовувати знання в життєвих ситуаціях; стимулювати учнів до самоосвіти, творчості.
ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ Використання різноманітних форм, методів, прийомів організації навчально-виховного процесу з урахуванням здібностей учнів; творчий характер та емоційність навчання; диференціація завдань з урахуванням вікової категорії та рівнем засвоєння фізичного матеріалу;
підвищення мотивації та стимулювання навчальної діяльності шляхом пропозиції проблемних ситуацій та завдань відповідно до інтересів учнів певного віку; розвиток самостійного мислення учнів, спроможності до самореалізації та самоосвіти; розвиток комунікативних навичок
ПРИНЦИПИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ Я ДОСЯГАЮ МЕТИ. щоб учень засвоїв матеріал, його потрібно повторювати, повертатися до нього знову і знову, тільки тоді він “відкладеться у голові учня”. Отже, I принцип – багаторазове повторювання. виділення головного в параграфі, розділі, темі, курсі; зв’язок з іншими науками, що дає можливість інтегрованого підходу до вивчення фізики; самостійна робота учнів; щоденне опитування, що забезпечує систематичність у навчання
НАЙГОЛОВНІШІ ПРИНЦИПИ! Любити свою роботу, створювати атмосферу довіри на уроці, вірити в учня, поважати його особистість і проводити урок не для учнів, а з учнями
Схожі презентації
Категорії