СПЕЦИФІКА РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим” В.О. Сухомлинський
«Обов'язок держави полягає в тому, щоб допомогти хворій дитині вести повноцінне й достойне життя в суспільстві, полегшуючи її активну участь у житті». «Конвенції про права дитини»
Інклюзивна освіта (від англ. включення) – це система навчання і виховання, яка забезпечує включення всіх дітей, в тому числі і дітей з особливостями психофізичного розвитку, в повноцінний освітній процес.
Основні характеристики інклюзивної освіти: визнає, що всі діти можуть вчитися; сприймає і поважає індивідуальні особливості дітей; забезпечує відповідність освітніх структур, потребам усіх дітей; є частиною більш широкої стратегії розвитку інклюзивного суспільства; є динамічним процесом, що постійно розвивається.
Основні інклюзивно-педагогічні компетенції, необхідні вчителю, який має в класі дитину з особливостями психофізичного розвитку «дитина - освітня система»; знання соціально-психологічних особливостей дитини; знання спеціальних педагогічних методів і прийомів навчання та виховання такої дитини; уміння створити команду педагогів, батьків.
Напрями навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: перший - інтегроване навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи. другий - передбачає спільне перебування дітей з порушеннями психофізичного розвитку разом зі здоровими однолітками.
Форми інклюзивного навчання: повна інтеграція; комбінована інтеграція; часткова інтеграція; тимчасова інтеграція.
Умови ефективності інтегрованого навчання: раннє виявлення відхилень розвитку ; правильне діагностування; психологічна готовність дитини і її батьків до навчання; надання дитині кваліфікованої допомоги; створення відповідного навчального середовища; забезпечення матеріально-технічної бази навчального закладу.
Умови успішності інклюзивного навчання: Підготовка до інтеграції усіх зацікавлених осіб (учні, батьки, педагоги). Тісна взаємодія спеціалістів, наявність взаєморозуміння між ними. Доброзичлива атмосфера. Особистий контакт з дитиною. Підтримка психічної активності під час занять, урахування динаміки втомлюваності. Поєднання методів корекції. Створення ситуації успіху.
Схожі презентації
Категорії