X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СПЕЦИФІКА РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Завантажити презентацію

СПЕЦИФІКА РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СПЕЦИФІКА РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Слайд 2

Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим” В.О. Сухомлинський

Слайд 3

«Обов'язок держави полягає в тому, щоб допомогти хворій дитині вести повноцінне й достойне життя в суспільстві, полегшуючи її активну участь у житті». «Конвенції про права дитини»

Слайд 4

Інклюзивна освіта (від англ. включення) – це система навчання і виховання, яка забезпечує включення всіх дітей, в тому числі і дітей з особливостями психофізичного розвитку, в повноцінний освітній процес.

Слайд 5

Слайд 6

Основні характеристики інклюзивної освіти: визнає, що всі діти можуть вчитися; сприймає і поважає індивідуальні особливості дітей; забезпечує відповідність освітніх структур, потребам усіх дітей; є частиною більш широкої стратегії розвитку інклюзивного суспільства; є динамічним процесом, що постійно розвивається.

Слайд 7

Основні інклюзивно-педагогічні компетенції, необхідні вчителю, який має в класі дитину з особливостями психофізичного розвитку «дитина - освітня система»; знання соціально-психологічних особливостей дитини; знання спеціальних педагогічних методів і прийомів навчання та виховання такої дитини; уміння створити команду педагогів, батьків.

Слайд 8

Напрями навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: перший - інтегроване навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи. другий - передбачає спільне перебування дітей з порушеннями психофізичного розвитку разом зі здоровими однолітками.

Слайд 9

Форми інклюзивного навчання: повна інтеграція; комбінована інтеграція; часткова інтеграція; тимчасова інтеграція.

Слайд 10

Умови ефективності інтегрованого навчання: раннє виявлення відхилень розвитку ; правильне діагностування; психологічна готовність дитини і її батьків до навчання; надання дитині кваліфікованої допомоги; створення відповідного навчального середовища; забезпечення матеріально-технічної бази навчального закладу.

Слайд 11

Умови успішності інклюзивного навчання: Підготовка до інтеграції усіх зацікавлених осіб (учні, батьки, педагоги). Тісна взаємодія спеціалістів, наявність взаєморозуміння між ними. Доброзичлива атмосфера. Особистий контакт з дитиною. Підтримка психічної активності під час занять, урахування динаміки втомлюваності. Поєднання методів корекції. Створення ситуації успіху.

Слайд 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне