Підготовка вчителів початкових класів до реалізації нових навчальних програм у 2012-2013 навчальному році (мовно-літературний напрям)
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготовка вчителів початкових класів до реалізації нових навчальних програм у 2012-2013 навчальному році (мовно-літературний напрям)
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (mon.gov.ua) Діяльність Освіта Дошкільна і середня освіта Загальна середня освіта Навчальні програми Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніхнавчальних закладів
Авторський колектив Вашуленко Микола Самійлович, керівник творчого колективу; завідувач кафедри теорії та методики початкового навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, академік, доктор педагогічних наук, професор Пономарьова Катерина Іванівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Прищепа Ольга Юхимівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Мартиненко Валентина Олександрівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Караман Станіслав Олександрович, завідувач кафедри української мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор; Лунько Наталія Іванівна, учитель початкових класів гімназії імені Лесі Українки № 117 м. Києва, вчитель – методист.
Українська мова Мета курсу: формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра; ( здатність успішно користуватися мовою) формування соціокультурної компетентності молодшого школяра; ( загальнокультурний розвиток учнів) формування компетентності уміння вчитися; ( вміння організовувати свою навчальну діяльність)
Предмет “Українська мова” будується за змістовими лініями мовленнєва; мовна; соціокультурна; діяльнісна.
Сруктура програми Навчання грамоти; Мовленнєва змістова лінія; Мовна змістова лінія; Соціокультурна змістова; Діяльнісна змістова лінія.
Навчання грамоти аналітико - синтетичний метод; метод цілих слів; Формування координації дій рухового і зорового аналізаторів, графічної навички письма, засвоєння гігієнічних правил. Робота з дитячою книжкою (20 хв. уроку навчання грамоти 1 раз на тиждень)
Мовленнєва змістова лінія слухання-розуміння (аудіювання); говоріння; читання; письмо. Уроки розвитку усного і писемного зв'язного мовлення (проводяться не рідше як один раз на два тижня 17 год на рік)
Мовна змістова лінія Текст; Речення; Слово; Звуки мовлення. Основним завданням початкового навчання мови є формування елементарних умінь орфографічно правильно писати слова, вживати пунктуаційні знаки. Важливою складовою початкового навчання мови є формування графічних навичок, техніки письма.
Соціокультурна змістова лінія Загальнокультурний розвиток молодших школярів і підготовка їх до життєдіяльності в українському соціумі.
Діяльнісна змістова лінія Формування навчально-організаційних навичок; Формування навчально-інформаційних навичок; Формування навчально-інтелектуальних і творчих навичок; Формування контрольно-оцінних навичок.
Навчання грамоти (1 клас) 245 год (7 годин на тиждень) добукварний букварний післябукварний період період період Читання 16 год 75 год 32 год 123 год Письмо 15 год 75 год 32 год 122 год
Українська мова (2-4 класи) І семестр – 4 години на тиждень ( 64 год) ІІ семестр – 3 години на тиждень ( 57 год)
Літературне читання Літературний: належний творам художньої літератури; пов’язаний з вивченням літератури. Літературне читання.
Мета курсу: розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності; формування читацької компетентності молодших школярів; ознайомлення з дитячою літературою; підготовка учнів до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі.
Структура програми Коло читання. Формування й розвиток навички читання. Літературознавча пропедевтика. Досвід читацької діяльності. Робота з дитячою книжкою, інформацією. Розвиток літературно - творчої діяльності.
Формування й розвиток навички читання Технічна і смислова сторона спосіб правильність виразність темп
На кінець навчального року знає напам'ять: 1 клас до 5 віршів; 2 клас 6-7 віршів; 3 клас 7-8 віршів; 4 клас 8-10 віршів, 2-3 уривки з прозових творів
Показники темпу читання вголос (мовчки) 1 клас 20-30 слів; 2 клас І семестр не менше 40 слів; ІІ семестр не менше 60 слів; 3 клас не нижче 75 слів; не нижче 80 слів. 4 клас не нижче 95 слів, не нижче 110 слів.
Кількість слів для списування та диктанту Диктант списування 1 клас слова, речення 20-30 слів з 3-4 слів 2 клас 30-50 слів 30-50 слів 3 клас 50-70 слів 50-70 слів 4 клас 70-90 слів 70-90 слів
Схожі презентації
Категорії