Творча група вчителів Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та художньої культури, ІІ категорія, секретар м/о Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, Вища категорія, старший вчитель, голова м/о гуманітарного циклу Творча група вчителів Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Педагогічна ідея – це повітря, у якому розправляє крила педагогічна творчість. В.О. Сухомлинський Педагогічне кредо
Вчитель - диригент учнівського оркестру Технологія Учень Учитель Активний учасник процесу навчання Технолог Так ми працюємо!!!
Шлях учня від образного світу уроку – до образного власного “Я” (Рекомендації МОН України “література має викладатися як мистецтво слова”) Необхідність інноваційних технологій Психологічне спонукання до активної діяльності
Планування результатів Вибір методів і прийомів навчання Засоби оцінювання для корекції Моделі навчання розроблені учителем для цієї теми Педагогічна технологія Комплекс
Критерії педагогічної технології Науковість (наукове обґрунтування) Системність (логіка, взаємозв'язок частин Керованість (можливість діагностики цілей, планування процесу навчання) Ефективність (вибирати відповідно до затрат, гарантувати певний стандарт навчання) Відтворюваність (можливість застосування іншими суб'єктами в однотипних навчальних закладах)
Перехід від до Навчання Знання Мотивація Освітні технології Запам'ятовування Процес розумового розвитку Асоціативне, статичне Динамічне Структурована система розумових дій Зовнішня Внутрішня морально-вольова
активні форми діяльності, які залучають до творчого процесу пізнання, дослідження проблем, формування власної думки та самореалізації Сучасні інноваційні технології
Критичне мислення це: Уміння урівноважувати у свідомості різні точки зору Подавати ідею м'якому скепсису Поєднання активного і інтерактивного процесів Перевірка окремих ідей на можливість їх використання Моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору Переоцінка та переосмислення понять та інформації Здатність знайти інформацію та використовувати її при самостійному рішенні
Структура уроку за методикою критичного мислення Фази 1 2 3 Евокація Осмислення Рефлексія Актуалізація Вивчення нового матеріалу Роз мірковування
Схема роботи вчителя у напрямку творчої активності учнів Психологічно – педагогічні семінари в школі Методичне об'єднання вчителів школи Основні ідеї Міністерства науки і освіти Адміністрація Педагогічна рада Методичні розробки та психолого – педагогічна література Теоретична база Батьки Вчитель Батьківська рада Батьківські збори Індивідуальна робота Методичні розробки та психологічно – педагогічна література Учнівський комітет Вчителі Актив групи Предметні гуртки Індивідуальна робота Уроки Робота за блоками здібностей Колективи художньої самодіяльності, секції та гуртки
Інтерактивний урок - має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, що веде до максимального прояву здібностей.
Методи навчання за рівнем активності учасників освітнього процесу Пасивні Активні Інтерактивні Вчитель учень учень Вчитель учень учень Вчитель учень учень
Методи навчання – це способи спільної діяльності вчителя та учнів, направлені на досягнення ними навчальних цілей. Передача інформації Одержання інформації За домінуванням учасників освітнього процесу
Схожі презентації
Категорії