Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МО Вчителів початкових класів Науково-методична проблемаМО: “ Використання інноваційних форм та креативних методів у навчанні і вихованні учнів початкових класів ” Коваленко І.М Ремінська В.О. Мікуляк Л.П. Качмар Ю.С. Фуголь В.Б. Онищенко С.А.
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Старший вчитель 1 Відмінник освіти 1 Спеціаліст 2 Спеціаліст Вищої категорії ” 3 “ спеціаліст 2 категорії “ 1 6 вчителів початкових класів 2 1 Робота вчителів початкових класів; - творчі групи; школа молодого вчителя; - групові консультації; - взаємо відвідування уроків молодими вчителями; - відвідування уроків досвідчених колег, педагогів наставників. 4 3
5 Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість, є і турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Коваленко Ірина Миколаївна
Освіта Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду, треба робити помилки. вища 23 роки Спеціаліст “Вищої категорії” Стаж роботи Кваліфікаційна категорія Вчитель початкових класів Посада
Це перше покоління, яке виросте серед цифрових комунікаційних засобів. Дон Тапскот Учитель Учень Розвиток творчих здібностей та природніх задатків учнів початкових класів мультимедійними засобами навчання ПРОБЛЕМА
Педагогічна модель розвитку творчих здібностей учнів початкових класів Інтенсивний розвиток розумових і творчих здібностей дітей, формування у них різних видів пізнавальної діяльності, накопиченої в соціальному досвіді людства Педагогічні умови розвитку творчих здібностей і природніх задатків учнів початкових класів Мультимедійні презентації Електронні підручники, комп’ютерні програми Руханки під музику Розробка змісту процесу навчання, орієнтованого на творчий розвиток учнів Використання сучасних педагогічних технологій Співпраця вчителя і учнів Дотримання психологічно- комфортної атмосфери Керування розвитком творчих здібностей учнів початкових класів Результат: підвищення рівня розвитку творчих здібностей та природніх задатків
ж Коваленко Ірина Миколаївна Працювати на учня; Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат; Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю; Прислухатися до думки учня; Не нав'язувати своїх ідей; Вчити своїми вчинками, діями, справами; Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість; Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей. Стиль роботи
Творче кредо: “ Найдорожча в світі цінність – дитина, а спілкування з нею – то найбільша насолода ” Життєве кредо: “ Діяти так, як велить серце ” Фуголь Валентина Борисівна “ Стимулювання креативності молодих школярів як необхідної умови формування життєвих компетентностей ” Головна мета: Стимулювання загальної креативності учнів, особистісне зростання та розвиток їх творчого потенціалу Девіз: “Щоб діти навчилися думати, вони насамперед повинні навчитися придумувати”
Етапи роботи над проблемою (1 клас) Визначення початкового рівня креативності дітей: Спостереження за учнями Робота з батьками Анкетування, тестування Передбачає розвиток наочно-дійового мислення І етап Організаційний (2 клас) Розвиток креативності учнів на уроках та в поза- класний час Передбачає розвиток причинного мислення ІІ етап Моделюючий ІІІ етап Креативний (3 клас) Формування вміння передбачати наслідки взаємодій об'єктів і явищ, встановлення причинно-наслідкових відносин Передбачає розвиток нестандартного мислення (4 клас) Використання проблемних ситуацій високого ступеня невизначеності, узагальнення набутого досвіду Спрямований на розвиток еврестичного мислення Передбачає вироблення в учнів трьох параметрів креативності: швидкість, гнучкість, оригінальність IV етап Підсумковий Період узагальнення напрацьованих матеріалів Очікувані результати Підготовчий І етап Організаційний Активізація творчого потенціалу учнів Залучення дітей до творчої діяльності Зростання рівня творчої компетентності молодшого школяра
Загін “Сонечко” Наш девіз: Ми маленькі сонечка – України сини й донечки. Будем все старанно вчити, Веселитись і дружити. Рідну мову шанувати, Україну прославляти. Вихованці третього класу Ключові компетентності молодшого школяра Вміння вчитись Створення сприятливого середовища для розвитку творчої особистості Загально- културна Здоров’я- зберігаюча Громадянська Соціальна Поєднання навчально-виховного процесу і позанавчальної освіти Комплексне здійснення виховних завдань Залучення батьків до спільної діяльності Розширення світогляду Розвиток самодіяльності учнів Зайнятість дітей в позаурочний час Підприємницька ІКТ
Онищенко Св ітлана Анатоліївна Вчитель початкових класів Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії стаж педагогічної роботи 22 роки Творче кредо: “ Знання—це скарб, йому ціни не зложиш. Визбируй же його, де тільки можеш!” Рудакі Особистісно орієнтований підхід до навчання в початковій школі” заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи , аналізувати способи роботи інших учнів, вибирати й застосовувати більш раціональні створення педагогічних ситуацій спілкування на уроці, що дають змогу кожному учневі виявити ініціативу, самостійність, вибірковість оцінювання діяльності учня не тільки за кінцевим результатом (правильно – неправильно), а й за процесом його досягнення використання під час уроку дидактичного матеріалу, який дає змогу учневі вибрати найбільш значущі для нього вид та форму навчального змісту стимулювання учнів до ви-словлювання , використання різних способів виконання завдань, без будь якого остраху помилитись чи да-ти неправильну відповідь створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу використання різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності Особистісно орієнтоване навчання
Ремінська Вікторія олександрівна Розвиток діалогічного мовлення в початковій школі Уроки-лекції Уроки-подорожі Практичні заняття Основні форми та методи моєї роботи
Бібліотекар Радіонівської СЗШ Мікуляк Лариса Петрівна Для мене книги – світло дня , Для мене книги – зорі ночі…. Моя сім'я, моя рідня, Мій розум, серце моє, очі… Без книги я не проживу Вже , як без вирію лелека Я і крізь вічність оживу В отім святім – бібліотека … Проблема: Оновлення і удосконалення роботи бібліотеки з використанням нових технологій
Качмар Юлія Сергіївна Дата народження: 27 липня 1985 року. Освіта: вища Закінчила у 2008 році Криворізький державний педагогічний університет за спеціальністю «Початкове навчання» Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Радіонівсько середня загальноосвітня школа Стаж роботи: 6 років Категорія: ІІ Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2010 році.
Проблема, над якою працюю: “РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ КАЗКИ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ”
Вчитель початкових класів Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології, але не забувати про диво на яке чекають учні кожного уроку. Систематично проводжу уроки-зустрічі, подорожі, ставимо п’єси-казки та ін.
Схожі презентації
Категорії