Методичне об’єднання вчителів історії та географії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методичне об’єднання вчителів історії та географії Гасан В.П. – вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Синяєва О.А. – вчитель географії, спеціаліст вищої категорії Мартиненко С.М. – вчитель історії, спеціаліст І категорії
Формування громадянської компетентності учнів засобами суспільствознавчих дисциплін Методична тема, над якою працюють вчителі історії та географії:
Гасан В.П.: Формування життєвих компетентностей учнів шляхом залучення до науково-дослідницької діяльності із суспільствознавчих дисциплін Синяєва О.А.: Впровадження ігрових технологій як складової частини компетентнісного підходу у вивченні географії Мартиненко С.М.: Формування ключової компетентності “вміння вчитися” шляхом активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії Річна тема, над якою працюють вчителі історії та географії:
Гасан Валентина Павлівна Формування громадянської компетентності учнів засобами суспільствознавчих дисциплін Складові громадянської компетентності: громадянські знання, на основі яких формуються уявлення про форми та способи функціонування особистості в політичному, правовому, економічному, соціальному та культурному полях демократичної держави; громадянські вміння та досвід участі в суспільно-політичному житті суспільства і практичного застосування знаннь; громадянські чесноти – норми, установки, цінності та якості, притаманні громадянинові демократичного суспільства.
Методична робота вчителя 16-17 листопада 2011 р. – участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції “Створення регіональної організаційно-методичної моделі педагогічного супроводу обдарованої учнівської молоді “; 17 листопада – виступ з доповіддю. Спецкурси: “Економіка”, “Людина і світ”, “Історія та правознавство” 9 грудня 2011 р. – районний етап конкурсу-захисту робіт МАН – 5 учасників; 13 грудня 2011 р. – участь в міській конференції ХМОУС “Героїчні віхи Великої Вітчизняної Війни” 17 грудня 2011 р. – ХІІІ Молодіжна історико-краєзнавча конференція “Военное прошлое родного края”
Синяєва Оксана Анатоліївна Впровадження ігрових технологій як складової частини компетентнісного підходу у вивченні географії Інтерактивна технологія будується як цілісне утворення, що охоплює певну частину навчального процесуй об’єднане загальним змістом, сюжетом і персонажем. У ній включаються послідовно ігри та вправи, що формують уміння виділяти основні характерні ознаки предметів, порівнювати та зіставляти їх.
Використання ігор у навчанні географії ігри сприяють становленню творчої особистості учня; формування вміння виділяти проблеми й ухвалювати рішення; розбудовують пізнавальнй інтерес до предмета; впливають на учнів; формують риси характеру; стимулюють до пошуку розв’язання, формування власних позицій.
Конструктор уроку з використанням дидактичних ігор. Тема» Походження материків і океанів. Геологічний час» Структура уроку Повторення вивченого матеріалу Гра «Так-ні». Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності Зацікавленість учнів Вивчення нового матеріалу Випереджувальне завдання Графічне конспектування Гра.»Фантастична добавка» Закріплення нових знань: Географічний крос. Домашнє завдання: вивчити п.24, міні-твір “Мандрівка у давні часи”.
Мартиненко Світлана Миколаївна Формування ключової компетентності “вміння вчитися” шляхом активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії Головне на уроці – дотримання одного з базових принципів педагогіки: створення “ситуації успіху” для учнів. Завдання охоплюють всі категорії історичних компетентностей учнів: вміння орієнтуватися в історичному часі; використовувати поняття і терміни; характеризувати історичні постаті; працювати з історичними джерелами;
характеризувати історико-культурні пам’ятки; установлювати причинно-наслідкові зв’язки, а також всі галузі історії: соціально-економічну, політичну, релігійну, культурну, повсякденне життя, історичне краєзнавство
Науково-дослідницька діяльність Мала Академія Наук – загальнодержавний науково-громадський проект, спрямований на пошук, підтримку, сприяння творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової діяльності учнів. Науково-дослідницькі проекти – надійний шлях пізнання кожним юним дослідником своїх творчих можливостей, а часто – й професійного самовизначення. Головна мета МАН – дати дитині можливість розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності, з урахуванням індивідуальних особливостей і нахилів.
Конкурси, конференції, турніри Учні школи представляли кафедру на різних інтелектуальних та творчих змаганнях. Предметні турніри: юних істориків (районний етап) – призові місця впродовж 4 років (ІІ, ІІІ) – керівник команди Гасан В. П.; юних правознавців (районний етап) - призові місця впродовж 4 років (ІІ) – керівник команди Гасан В. П.; юних економістів – ІІ місце у районному етапі та участь у загальноміському (2011 рік);
юних географів (районний етап) – ІV місце у 2011 році Конференції: “Воєнне минуле рідного краю” – 2 призери “Славетні земляки – у пам’яті нащадків” – 2 лауреати “Православні храми рідного краю” – 2 беззаперечні переможці “Слобожанські дзвони Перемоги” – 7 лауреатів “Моя Батьківщина – Україна” – 1 переможець (історія), 2 лауреата (географія)
Публікації у фахових виданнях 1.Синяєва О.А. “Позакласний захід з природознавства”;ж.”Географія”,квітень,2011 2.Синяєва О.А.”Зоряні відкриття”ж.”Позакласний час”,квітень,2011 3.Гасан В.П.,Синяєва О.А. Інтегрований урок “Про мій Харків- моїм учням”;електронний журнал,листопад,2011 4.Синяєва О.А. Інтелектуальний лабіринт “Країни Західної Європи”;грудень,2011.
Схожі презентації
Категорії