ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Стрельник Олена Анатоліївна Вчитель початкових класів Загальноосвітньої школи №6 м. Селидового Категорія: спеціаліст Стаж роботи: 6 років Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна
Життєве кредо: Педагогічне кредо: Мій життєвий принцип: Мети досягає той, хто її прагне. «Хай буде вчитель Дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається , те саме ,як на зразкові , хай показує на самому собі.» Ніколи не зупиняюсь на досягнутому. «Относись к людям так, как бы ты хотел, чтобы они относились к тебе»
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати, братися за діло та адаптуватися
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів! Новогродівська школа №7 Селидівська школа №6
Середньо-спеціальна педагогічна Факультет: початкове навчання і виховання Відділення: денне Спеціальність: вчитель початкових класів, організатор роботи з дитячими об'єднаннями Донецький педагогічний коледж 2000-2004 рр.
2.Вища юридична Донецький інститут внутрішніх справ при МВС України 2002-2007 рр. Факультет: правознавство Відділення: заочне Спеціальність: юрист, з правом на викладацьку та наукову діяльність
3.Вища педагогічна Донецький національний університет 2008 – 2009 рр. Факультет: суміжних і додатковх професій Відділення: очне - заочне Спеціальність: вчитель інформатики
Практичне застосування педагогічних технологій на засадах компетентнісно-орієнтованого навчання для розвитку навчальних та творчих здібностей учнів. Проблемна тема школи Розвиток творчої компетентності молодших школярів Проблемна тема вчителя
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність усебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.»
Напрямки роботи Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційне навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня
Правила педагогічної майстерності «Ніколи не зупинятися на досягнутому» займатися самоосвітою «Вчити і вчитися самій» ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.
Методичні наробки Складання авторської програми «Розвиток творчої компетентності учнів 1 -4 класів" “Портфоліо учителя і учня початкових класів” Збірки та посібники Творчі завдання для учнів 1-4 класів Олімпіади, конкурси, задачі Інноваційно-навчальна програма “Розвиток творчої компетентності учнів 1-4 класів” Укладач: вчитель початкових класів Стрельник Олена Анатоліївна Селидове Портфоліо вчителя і учня початкових класів Посібник для вчителів, учнів, батьків “Вирушаємо до країни Знань” Перший раз у перший клас Збірка уроків, позакласних заходів для учнів 1-4 класів
“Робота на обласний конкурс-огляд Пришкільний табор “Антошка”2008рік Досвід роботи у пришкільному таборі “Антошка” Автор Стрельник О.А. Власні матеріали досвіду роботи у пришкільному таборі «Антошка» були надіслані на обласний конкурс огляду пришкільних таборів, де здобула 1місце
Тема самоосвіти «Розвиток творчої компетентності молодших школярів» Напрямки самоосвіти Самореалізація особистості Самооцінка діяльності Самоаналіз уроків, виховних заходів Самоконтроль Самокритичність
Перспективний план роботи над темою «Розвиток творчої компетентності молодших школярів» 1 етап інформаційно-діагностичний 2010-2011 н.р. Вивчення методичної бази з проблемної теми 2 етап практичний 2011-2012 н.р. Втілення ідей вчителя в роботі з проблемноїтеми 3 етап творчий 2012-2013 н.р. Розвиток педагогічної творчості з методичної теми. 4 етап результативний 2013н.р. Розгляд досягнутих результатів з теми. 5 етап підсумковий 2013-2014 н.р. Підбиття підсумку з проведеної роботи. Звіт.
Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В.Сухомлинський Шляхи формування творчої компетентності учнів вміння бачити та сформулювати проблему вміння знаходити нові рішення вміння діяти в нестандартних ситуаціях активізація творчих здібностей учнів реалізація творчого потенціалу учнів Діяльність вчителя направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, проведення нестандартних уроків, організування дослідницької роботи учнів. Діяльність учнів полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.
Формування творчої компетентності учнів на уроках Захист дитячого проекту “Українські народні свята”
Урок- телепередача, захист дитячих проектів “Дивовижне поряд” 1 клас Я і Україна “Світ тварин”
Робота з обдарованими учнями Шкільний дитячий Конкурс «Найрозумніший» Діти, які пізнали радість напруженої, організованої, успішної навчальної праці, накопичують величезний запас оптимізму та творчої енергії...
Нагородження дітей грамотами за перемогу в олімпіадах, міських конкурсах Міський конкурс знавців української мови ім. Петра Яцика 1місце Глєбова Поліна 2 місце Красільніков Микола Шкільні олімпіади з предметів: математика 1 місцеШишолік Володимир, 3 місцеБубнова Нонна мова і читання 1 місцеГлєбова Поліна, 2 місце Красільніков Микола, 3 місце Огінський Владислав Я і Україна 1 місце Гончаров Олександр, 2 місце Бабакова Марина, 3 місце Звиринський Богдан образотворче мистецтво 1 місцеІгнтенко Анастасія
Якість знань учнів 2 класу Читання – 89% Мова – 82% Математика – 82% Я і Україна – 82% Російська мова –68 %
Основні напрямки виховної роботи Взаємо- розуміння Творчій підхід Патріотизм Толерантність Розвиток особистості Формування учнівського колективу Співпраця вчитель-батьки
Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини , а головними чинниками цього стають навчання та виховання.
Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини. Завданням для мене є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!
Плани на майбутнє Сприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію - атестуватися
Схожі презентації
Категорії