Портфоліо вчителя початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо вчителя початкових класів закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ВМР” Руцької Ксенії Олександрівни Банник Марина Олександрівна
“Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями.” Ш. Амонашвілі * Руцька Ксенія Олександрівна Банник Марина Олександрівна
Дата народження: 10 лютого 1967 р. Освіта: вища Закінчила у 1988 році Вінницький державний педагогічний інститут за спеціальністю Педагогіка і методика початкового навчання Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Вінницька школа №19 Стаж роботи: 23 роки Категорія: перша Курси підвищення кваліфікації: «Системно-творчий підхід до організації навчально-виховного процесу в початковій школі», свідоцтво №4679 від 13.07.2012 р. Загальні відомості * Руцька Ксенія Олександрівна Банник Марина Олександрівна
* Руцька Ксенія Олександрівна Формування навичок каліграфічно правильного письма дітей шестирічного віку Проведення пальчикової гімнасти як один із засобів забезпечення тривалої працездатності та збереження здоров’я молодшого школяра Проблема, над якою працюю Банник Марина Олександрівна
Працюючи над проблемою, я активно використовую інноваційні підходи, інформаційно-комунікаційні технології. Систематично проводжу уроки з використанням різноманітних дидактичних матеріалів, тестів, презентацій Microsoft PowerPoint. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах. Руцька Ксенія Олександрівна * Вчитель початкових класів Банник Марина Олександрівна
Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, агітбригадах, конкурсах. Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження. Руцька Ксенія Олександрівна * Класний керівник Банник Марина Олександрівна
Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів. Застосовую на уроках інформаційно-комунікаційні технології. * Руцька Ксенія Олександрівна Банник Марина Олександрівна
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. * Руцька Ксенія Олександрівна Творчі вправи та завдання Банник Марина Олександрівна
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. * Руцька Ксенія Олександрівна Застосування інноваційних підходів Банник Марина Олександрівна
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. * Руцька Ксенія Олександрівна Виховна робота Банник Марина Олександрівна
Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. Серед творчих проектів класу “ЧЕРВОНА КНИГА ВІННИЧЧИНИ” . Руцька Ксенія Олександрівна * Творча діяльність Банник Марина Олександрівна
Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. Приймаю участь у педрадах. Проводжу відкриті уроки, позакласні заходи. Руцька Ксенія Олександрівна * Методична робота Банник Марина Олександрівна
Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Допомагає виявити ці особливості ряд тестів, інтерпретувавши результати яких, можна краще пізнати дитину, причини її поведінки. А значить побудувати навчально-виховний процес згідно принципів особистісно орієнтованого підходу. Руцька Ксенія Олександрівна * Дослідницька діяльність Банник Марина Олександрівна
* Руцька Ксенія Олександрівна Творчість учителя – запорука успіхів учня Банник Марина Олександрівна
Схожі презентації
Категорії