Атестація вителя початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація педагогічного досвіду вчителя початкових класів НВК № 122 ДМР Шевченко Людмили Миколаївни
Освіта. Вища. Стаханівське педагогічне училище, 1988р. Вчитель початкових класів. Луганський педагогічний університет, 1999р. Вчитель географії. Стаж роботи. 29 років Остання атестація. 2013р.І категорія В НВК № 122 працюю з 2017р.
Задача вчителя Не погасити вогник цікавості дитини, а розпалити справжній факел Уникнути пасивності учнів на уроках Учительське “треба” перетворити на учнівське “хочу” Навчитися дитину вчитися “Свій” урок зробити “їхнім” уроком.
Основні педагогічні правила Дитині, як і дорослому потрібна свобода думок Розвивай в учня допитливість, творчу фантазію Допомагай знайти істину в ході дискусії Підтримай і допоможи тому, хто цього потребує Умій зацікавити Люби дітей і вони віддячать тобі тим же
Проблема, над якою працюю ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО УРОКУ
Актуальність Актуальним стає завдання формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому починаючи з молодшого шкільного віку. Інтегроване навчання – це необхідний дидактичний засіб, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу.
Одним із підтипів уроків є їх проведення на основі інтеграції за віковими особливостями пізнавального розвитку молодші школярі тяжіють до цілісного сприймання світу; у змісті навчальних програм закладено передумови для міжпредметних зв´язків; формування ключових компетентностей грунтується на інтеграції змістового і процесуального компонентів навчальної діяльності.
Інтегровані уроки є потужними стимуляторами розумової діяльності дитини. Діти починають аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв'язки між предметами і явищами. Інтеграція - це надзвичайно приваблива форма уроку для дитини. Діти більш схильні стомлюваності, яку викликає одноманітність. Інший, незвичний хід уроку спонукає його інтерес і стимулює активність.
Уроки - вистави Урок літературного читання Урок позакласного читання “Дружний топот” “Казка про Пінгвіна”
Робота класним керівником. Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у виступах художньої самодіяльності, конкурсах.
Принципи виховної роботи - взаємопорозуміння - толерантність --творчий підхід - співпраця вчитель –батьки - діти Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні.
Робота з батьками Підвищення компетентності батьків з приводу виховання, установлення тісного контакту з батьківською спільнотою через: Відвідування сімей; Анкетування; Батьківські збори, тренінги; Індивідуальні бесіди; Листування через вайбер. Загальношкільні та класні заходи.
методична діяльність виступи на педраді, на засіданнях ШМО «Початкові класи», відкриті уроки, публікації на сайтах «Всеосвіта», «На Урок».
Відгуки. Про мене говорять батьки, вчителі, Рідні, знайомі і люди усі: «Учителем бути від Бога дар має, Чарівні ключі до сердець підбирає.»
Схожі презентації
Категорії