Державна підсумкова атестація 2012
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Державна підсумкова атестація 2012 С.Б.Ставицький, завідувач Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти Харківської академії неперервної освіти
Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 №94) зі змінами (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2010 №1116) наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.11.2011 №1310 «Про форми, зміст і підготовку до проведення у 2011/2012 навчальному році державної підсумкової атестації учнів системи загальної середньої освіти» наказ МОНмолодьспорт від 13.01.2012 №20 та №21 «Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації» лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.07.2011 №1/9-556 «Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році»
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.01.2012 № 1/9-61 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році» лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.02.2012 № 1/9-111 «Про внесення змін до листа МОНмолодьспорту від 27.01.12 №1/9-61 «Порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році» типові навчальні плани (лист Міністерства освіти і науки України від 20.02.2009 №1/9-120) типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню (наказ Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 №834)
У 4-х класах ДПА проводиться з 11 по 20 травня ДПА з української мови (мова та читання) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання українською мовою для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012)
У 4-х класах ДПА проводиться з 11 по 20 травня ДПА з української мови (мова та читання) Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Конкретні варіанти завдань обираються державною атестаційною комісією, яка створюється в навчальних закладах місцевими органами управління освітою
У 4-х класах ДПА проводиться з 11 по 20 травня ДПА з математики «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Конкретні варіанти завдань обираються державною атестаційною комісією, яка створюється в навчальних закладах місцевими органами управління освітою
У 4-х класах ДПА проводиться з 11 по 20 травня ДПА з мови навчання (мова і читання) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури , 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Лапшина І.М., Попова Т.Д. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Конкретні варіанти завдань обираються державною атестаційною комісією, яка створюється в навчальних закладах місцевими органами управління освітою
У 4-х класах ДПА проводиться з 11 по 20 травня Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці. В один день можна проводити атестацію лише з одного предмета. На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година.
У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня ДПА проводиться з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні.
ДПА з української мови У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Проводитиметься 14 травня «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас» (укл. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) (диктант)
ДПА з математики У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Інтегрована письмова роботи з алгебри та геометрії Хто формує завдання для складання ДПА Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин – Головне управління освіти і науки «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Комаренко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). Тривалість 3 академ. години для учнів загальноосвітніх класів. 4 академ. години для учнів класів з поглибленим вивченням математики.
ДПА з біології У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас» (авт. Костильов О.В., Андерсон О.А., Закревська В.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). Тривалість 60 хв для учнів загальноосвітніх класів. 90 хв для учнів класів з поглибленим вивченням біології.
ДПА з географії У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас» (авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) Тривалість 90 хвилин
ДПА з іноземної мови У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Письмова та усна частини Хто формує завдання для складання ДПА Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Білети добирає вчитель. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О.Я., Несвіт А.М., Чепурна О.В., Шулікіна Н.Г. К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас» (авт. Коваленко О.Я., Горбач Л.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 9 клас» (авт. Коваленко О.Я., Клименко Ю.М., Костилев А.І. К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) Тривалість
ДПА з мови навчання У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Державна атестаційна комісія «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури , 2012) Тривалість 1 астрономічна година
ДПА з української літератури, світової літератури, інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)», практичного курсу правознавства, історії України, всесвітньої історії, художньої культури, хімії, фізики, інформатики У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня
ДПА з української літератури, світової літератури, інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)», практичного курсу правознавства, історії України, всесвітньої історії, художньої культури, хімії, фізики, інформатики У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня Форма проведення ДПА Письмово або усно (форму проведення обирають учні) Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу Тривалість 90 хвилин; фізика – 3 академічні години
ДПА з інформатики У 9-х класах ДПА проводитиметься з 14 по 30 травня За вибором учнів можливо проводити у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи).
У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня ДПА проводиться з трьох предметів: українська мова; профільний предмет (для учнів які навчалися у класах з профільним навчанням), історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах універсального профілю); предмет за вибором. При вивченні двох профільних предметів (наприклад, фізики і математики у фізико-математичному профілі) атестацію складають із одного з них замість предмета за вибором
ДПА з української мови Проводитиметься 4 травня «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г.Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня (переказ)
ДПА з мови навчання (російська) «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання. 11 клас» (укл. Король Г.М., Мельникова Л.В., Путій Т.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість 90 хвилин (переказ)
ДПА з української літератури, зі світової літератури, з інтегрованого курсу “Література (національної меншини та світова)” У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість 90 хвилин Форма проведення ДПА Письмово (тестування) Хто формує завдання для складання ДПА Загальноосвітні навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів атестаційних робіт для кожного класу
ДПА з іноземної мови У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість Форма проведення ДПА Складається з письмової та усної частини Хто формує завдання для складання ДПА Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Білети добирає вчитель.
ДПА з математики У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість Для учнів класів рівня стандарту та академічного рівня - 3 академ. години; для учнів профільних класів – 3,5; для учні класів з поглибленим вивченням математики – 4. Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Головне управління освіти і науки
ДПА з історії України, зі всесвітньої історії, «Людина і світ», з художньої культури, географії, економіки, креслення, правознавства У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість 90 хвилин Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу.
ДПА з хімії, біології, екології У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Рівень змісту Час виконання Рівень стандарту 90 хвилин Академічний рівень 90 хвилин Профільний рівень 120 хвилин
ДПА з трудового навчання (технологій) У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня ДПА з технологій (профільний рівень) Тривалість 90 хвилин Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу.
ДПА з інформатики У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість За програмою рівня стандарту -2 академ. години, за програмою академічного ‑ 3, а за програмою профільного рівня ‑ 4. За вибором учнів можливо проводити державну підсумкову атестацію з інформатики у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи). Форма проведення ДПА Письмово Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу.
ДПА з фізичної культури У 11-х класах ДПА проводиться з 4 по 11 травня Тривалість На виконання тестових завдань відводиться 45 хвилин, практичних завдань – 90 хвилин. Загальна тривалість атестації не повинна перевищувати 3 академічні години Форма проведення ДПА ДПА складається з трьох частин: тестові завдання з теоретико-методичних основ фізичної культури (у письмовій формі), практичних завдань інструктивно-оздоровчого спрямування та залікових вправ Хто формує завдання для складання ДПА Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для рівня стандарту та п’яти варіантів для профільного рівня
Державна підсумкова атестація 2012 С.Б.Ставицький, завідувач Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти Харківської академії неперервної освіти
Схожі презентації
Категорії