Портфоліо Ковальчук З.С.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Будьмо знайомі: Дата народження: 26.09.1976 року Освіта: вища. Посада: викладач української мови та літератури в ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» ВНЗ,рік, факультет: Кам’янець-Подільський педагогічний університет ім. І.Огієнка,1998р.,філологічний. Спеціальність – викладач української мови та літератури і зарубіжної літератури. Стаж педагогічної роботи: 24 роки. Рік попередньої атестації: 2015р. Кваліфікація – спеціаліст вищої категорії.
Будьмо знайомі: ТЕЛЕФОН: +З80974991994 E-mail : KovalchukZoya26@gmail.com. Мій блог: vukladachzs. blogspot.com/p/blog-22.htm
Актуальні питання: Як розвивати творчі здібності учнів? Як сформувати креативну особистість? Які педагогічні технології доцільно обрати? Як зробити кожен урок словесності цікавим? Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?
1.Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури 2.Формування ключових і предметних компетенцій на уроках української мови та літератури Проблема, над якою працюю:
Хоча кожен вчитель - господар своєї праці, я хочу поділитися своїм власним доробком інтерактивних методів і форм роботи на уроці
ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ прес-конференція робота в малих та великих групах рольова та ділова гра частково пошукова робота учень замість учителя мікрофон, мозковий штурм
«Дерево рішень» Перед учнями ставиться запитання або проблема, учні шукають рішення для подолання цієї проблеми, зважують всі за і проти. Цей метод корисний під час проведення в класі дискусії на суперечливу тему Яке рішення могла б прийняти Катерина, коли залишилася б з позашлюбною дитиною? («Катерина» Т.Шевченка)
Часто в своїй практиці використовую цей різновид нарису, в якому головну роль відіграє не відтворення факту, а відображення вражень, асоціацій. «ЕСЕ» учні збирають необхідну інформацію за проблемою; Написання есе: аналізують інформацію; виявляють власну точку зору есе вільне від 5 до 20 хвилин Я використовую цей метод для підведення підсумків уроку, або як результат дискусії .
«Сенкан» Це міні-стратегія, яка підсумовує інформацію, висловлює складні ідеї, відчуття й уявлення в декількох словах. Використовувати “сенкан” можна під час навчання будь-якого предмета. Він має чітку структуру. Це 5-рядковий вірш, який відкидає будь-яку другорядну інформацію. Слово “сенкан” походить від французького слова “п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.
«ПРЕС» Часто на уроках застосовую метод «Прес», де учням потрібно чітко, стисло, аргументовано висловити свою думку за схемою: Я вважаю, що ... Тому що,... Наприклад,... Отже,...
«Розігрування ситуацій за ролями» Рольова гра імітує реальність призначення ролей, які учням дістались, та дає змогу діяти «як насправді». В ході рольової гри учасники «розігрують у ролях» певну проблему або ситуацію. Такі вправи проводжу в атмосфері довіри, щоб учні не почувалися ніяково. Після закінчення вправи учасники проводять ретельний і поглиблений аналіз. Не слід учням забувати, що, входячи в роль, ми приводимо в рух емоції, спогади. Учні дуже люблять розігрувати ситуації за ролями, тому вже починаючи з 1 курсу використовую такі прийоми навчання.
Обласна виставка матеріалів комплексно-методичного забезпечення предмнтів загальноосвітньої підготовки «Педагогічні ідеї та знахідки» -2019 http://zohmnmc.blogspot.com/p/blog-page.htm http://vukladachzs. blogspot.com/p/blog-22.htm
ДУМКИ ВГОЛОС Справжній учитель не буде гнатися за зовнішнім ефектом, він пробуджуватиме пізнання й плекатиме любов до високого. Успішний учитель – це той, учні якого досягли в житті значно більше, ніж він сам. Успішний урок не той, що дає вичерпні відповіді, а той, що породжує безліч запитань. Це мандрівка широким життєвим полем, яке потрібно не тільки перейти, а й лишити на ньому добрий слід.
Схожі презентації
Категорії