X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо Ковальчук З.С.

Завантажити презентацію

Портфоліо Ковальчук З.С.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Портфоліо викладача української мови і літератури Ковальчук Зої Сергіївни

Слайд 2

Будьмо знайомі: Дата народження: 26.09.1976 року Освіта: вища. Посада: викладач української мови та літератури в ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» ВНЗ,рік, факультет: Кам’янець-Подільський педагогічний університет ім. І.Огієнка,1998р.,філологічний. Спеціальність – викладач української мови та літератури і зарубіжної літератури. Стаж педагогічної роботи: 24 роки. Рік попередньої атестації: 2015р. Кваліфікація – спеціаліст вищої категорії.

Слайд 3

Будьмо знайомі: ТЕЛЕФОН: +З80974991994 E-mail : KovalchukZoya26@gmail.com. Мій блог: vukladachzs. blogspot.com/p/blog-22.htm

Слайд 4

Будьмо знайомі:

Слайд 5

Будьмо знайомі:

Слайд 6

Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи, як ти робиш Моє життєве кредо:

Слайд 7

Педагогічне кредо: Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться

Слайд 8

Актуальні питання: Як розвивати творчі здібності учнів? Як сформувати креативну особистість? Які педагогічні технології доцільно обрати? Як зробити кожен урок словесності цікавим? Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?

Слайд 9

1.Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури 2.Формування ключових і предметних компетенцій на уроках української мови та літератури Проблема, над якою працюю:

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Хоча кожен вчитель - господар своєї праці, я хочу поділитися своїм власним доробком інтерактивних методів і форм роботи на уроці  

Слайд 15

Форми проведення нестандартних уроків

Слайд 16

ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ прес-конференція робота в малих та великих групах рольова та ділова гра частково пошукова робота учень замість учителя мікрофон, мозковий штурм

Слайд 17

Використання графічних організаторів

Слайд 18

Які асоціації у вас викликає словосполучення колискові пісні?

Слайд 19

Складіть гроно асоціацій до поняття “Християнська мораль”

Слайд 20

Знайдіть спільне та відмінне в ліричних піснях та баладах

Слайд 21

«Дерево рішень» Перед учнями ставиться запитання або проблема, учні шукають рішення для подолання цієї проблеми, зважують всі за і проти. Цей метод корисний під час проведення в класі дискусії на суперечливу тему Яке рішення могла б прийняти Катерина, коли залишилася б з позашлюбною дитиною? («Катерина» Т.Шевченка)

Слайд 22

Часто в своїй практиці використовую цей різновид нарису, в якому головну роль відіграє не відтворення факту, а відображення вражень, асоціацій.  «ЕСЕ» учні збирають необхідну інформацію за проблемою; Написання есе: аналізують інформацію; виявляють власну точку зору есе вільне від 5 до 20 хвилин Я використовую цей метод для підведення підсумків уроку, або як результат дискусії .

Слайд 23

«Сенкан» Це міні-стратегія, яка підсумовує інформацію, висловлює складні ідеї, відчуття й уявлення в декількох словах. Використовувати “сенкан” можна під час навчання будь-якого предмета. Він має чітку структуру. Це 5-рядковий вірш, який відкидає будь-яку другорядну інформацію. Слово “сенкан” походить від французького слова “п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.  

Слайд 24

«ПРЕС» Часто на уроках застосовую метод «Прес», де учням потрібно чітко, стисло, аргументовано висловити свою думку за схемою: Я вважаю, що ... Тому що,... Наприклад,... Отже,...

Слайд 25

«Розігрування ситуацій за ролями» Рольова гра імітує реальність призначення ролей, які учням дістались, та дає змогу діяти «як насправді». В ході рольової гри учасники «розігрують у ролях» певну проблему або ситуацію. Такі вправи проводжу в атмосфері довіри, щоб учні не почувалися ніяково. Після закінчення вправи учасники проводять ретельний і поглиблений аналіз. Не слід учням забувати, що, входячи в роль, ми приводимо в рух емоції, спогади.  Учні дуже люблять розігрувати ситуації за ролями, тому вже починаючи з 1 курсу використовую такі прийоми навчання.

Слайд 26

Мій кабінет

Слайд 27

«Мікрофон»

Слайд 28

Вивчаємо особистість письменника

Слайд 29

Знання – це скарб

Слайд 30

Знання – це скарб

Слайд 31

Знання – це скарб

Слайд 32

Знання – це скарб

Слайд 33

Знання – це скарб

Слайд 34

Знання – це скарб

Слайд 35

Науково – методична діяльність

Слайд 36

Обласна виставка матеріалів комплексно-методичного забезпечення предмнтів загальноосвітньої підготовки «Педагогічні ідеї та знахідки» -2019 http://zohmnmc.blogspot.com/p/blog-page.htm http://vukladachzs. blogspot.com/p/blog-22.htm

Слайд 37

творча діяльність

Слайд 38

творча діяльність

Слайд 39

творча діяльність

Слайд 40

творча діяльність Учасниця iii етапу творчого конкурсу ім.Т.Шевченка

Слайд 41

творча діяльність Учасниці i етапу конкурсу з української мови ім. П.Яцика

Слайд 42

Позаурочна діяльність

Слайд 43

Позаурочна діяльність

Слайд 44

Позаурочна діяльність

Слайд 45

Позаурочна діяльність

Слайд 46

ДУМКИ ВГОЛОС Справжній учитель не буде гнатися за зовнішнім ефектом, він пробуджуватиме пізнання й плекатиме любов до високого. Успішний учитель – це той, учні якого досягли в житті значно більше, ніж він сам. Успішний урок не той, що дає вичерпні відповіді, а той, що породжує безліч запитань. Це мандрівка широким життєвим полем, яке потрібно не тільки перейти, а й лишити на ньому добрий слід.

Слайд 47

НА ВСЕ ДОБРЕ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо