Портфоліо вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Мелечко Раїси Іванівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо Мелечко Раїси Іванівни Вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів
узагальнення перших успіхів та досягнень; чітке визначення напрямів розвитку задля полегшення самоосвіти; самоаналіз та самооцінка професійних умінь Мета створення портфоліо
Мелечко Раїса Іванівна вчитель початкових класів Загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Будьмо знайомі
Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна Дата народження: 03.04.1958 р. Візитна картка Громадянство: Україна. Спеціальність: вчитель початкових класів Місце народження: Волинська область, с. Коритниця Освіта: ВДУ,1994 р. Стаж роботи: 33 років Володіння мовою: українська
Моє життєве кредо Любити життя і цінувати кожну його хвилину. «Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»
Моє педагогічне кредо «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим... Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати, братися за діло та адаптуватися
“ Впровадження сучасних підходів на уроках основ здоров’я як один із засобів формування та розвитку ціннісних ставлень особистості учня” Науково-методична тема, над якою працюю
Мета Виховання здійснювати на ситуаціях , близьких до реального життя , з урахуванням рівня розвиту дітей, їх потреб і проблем Враховувати не лише актуальні потреби і проблеми, а й ті , що незабаром виникнуть у зоні їх найближчого розвитку Розвивати навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, практикувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати та відстоювати конкретну думку Розвивати навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, практикувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати та відстоювати конкретну думку
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність всебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, «Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.»
Напрямки роботи Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційоване навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня
Правила педагогічної майстерності ніколи не зупинятися на досягнутому займатися самоосвітою, вчити і вчитися самій ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.
Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини. Завданням для мене є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!
Районні педагогічні читання присвячені 195-ти річчю від дня народження класика світової педагогіки Костянтина Дмитровича Ушинського, на тему "Лише особистість здатна виховати особистість"
Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи "Проблеми вдосконалення уроку в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського і практиці роботи сучасної школи"
Науково-практичну конференцію на тему "Формування конкурентоспроможного педагога в контексті концепції Нової української школи"
Участь у семінар-тренінгу для заступників директорів з навчально-виховної роботи з метою підготовки їх до роботи в НУШ.
Участь у районному семінару-практикуму заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на тему «Роль засобів STEM-навчання у формуванні навичок дослідницької діяльності, засвоєнні науково-технічних знань та розвитку креативного мислення».
Семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему: «Формування конкурентоспроможного випускника в сучасному навчальному закладі».
Систематично вживайте: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, Вчителю! Рецепт вчительської молодості
Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів Приймати участь в професійних конкурсах Підвищувати професійну категорію Плани на майбутнє
Дорогу я обрала у житті таку, Яку сама обрать хотіла. І скільки я по цій дорозі йду, Ніколи про свій вибір не жаліла. І завжди я гордитись буду тим, Що доля саме так у мене склалась. Якби ще раз прийшлося обирать, Я б ні хвилини не вагалась…
Хай вам щастить! Нехай завжди з вами буде удача! А спілкування з дітьми приносить лише задоволення!!! Дякую за увагу!
Схожі презентації
Категорії