X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Мелечко Раїси Іванівни

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Мелечко Раїси Іванівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Портфоліо Мелечко Раїси Іванівни Вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів

Слайд 2

узагальнення перших успіхів та досягнень; чітке визначення напрямів розвитку задля полегшення самоосвіти; самоаналіз та самооцінка професійних умінь Мета створення портфоліо

Слайд 3

Мелечко Раїса Іванівна вчитель початкових класів Загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Будьмо знайомі

Слайд 4

Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна   Дата народження: 03.04.1958 р. Візитна картка Громадянство: Україна. Спеціальність: вчитель початкових класів Місце народження: Волинська область, с. Коритниця Освіта: ВДУ,1994 р. Стаж роботи: 33 років Володіння мовою: українська

Слайд 5

Освіта

Слайд 6

Курси підвищення кваліфікації Педагогічне зростання

Слайд 7

Педагогічне зростання

Слайд 8

Мої нагороди

Слайд 9

Моє життєве кредо Любити життя і цінувати кожну його хвилину. «Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»

Слайд 10

Моє педагогічне кредо «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим... Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»

Слайд 11

Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати, братися за діло та адаптуватися

Слайд 12

“ Впровадження сучасних підходів на уроках основ здоров’я як один із засобів формування та розвитку ціннісних ставлень особистості учня” Науково-методична тема, над якою працюю

Слайд 13

Мета Виховання здійснювати на ситуаціях , близьких до реального життя , з урахуванням рівня розвиту дітей, їх потреб і проблем Враховувати не лише актуальні потреби і проблеми, а й ті , що незабаром виникнуть у зоні їх найближчого розвитку Розвивати навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, практикувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати та відстоювати конкретну думку Розвивати навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, практикувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати та відстоювати конкретну думку

Слайд 14

Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність всебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, «Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.»

Слайд 15

Напрямки роботи Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційоване навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня

Слайд 16

Правила педагогічної майстерності ніколи не зупинятися на досягнутому займатися самоосвітою, вчити і вчитися самій ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.

Слайд 17

Форми уроків

Слайд 18

Урок - гра

Слайд 19

Урок з правил користування газу

Слайд 20

Слайд 21

Урок з правил дорожнього руху

Слайд 22

глибокі теоретичні знання ретельна підготовка до уроку творчий підхід вчителя Вважаю, що

Слайд 23

Позаурочна діяльність Проект «Безпека на дорозі»

Слайд 24

Слайд 25

Гурткова робота

Слайд 26

Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини. Завданням для мене є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!

Слайд 27

Я – заступник директора з навчально-виховної роботи Засідання методичної ради

Слайд 28

 Участь в майстер-класах

Слайд 29

Районні педагогічні читання  присвячені 195-ти річчю від дня народження класика світової педагогіки Костянтина Дмитровича Ушинського, на тему "Лише особистість здатна виховати особистість"

Слайд 30

Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи "Проблеми вдосконалення уроку в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського і практиці роботи сучасної школи"

Слайд 31

 Науково-практичну конференцію на тему "Формування конкурентоспроможного педагога в контексті концепції Нової української школи"

Слайд 32

Участь у семінар-тренінгу для заступників директорів з навчально-виховної роботи з метою підготовки їх до роботи в НУШ.

Слайд 33

Участь у районному семінару-практикуму заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на тему «Роль засобів STEM-навчання у формуванні навичок дослідницької діяльності, засвоєнні науково-технічних знань та розвитку креативного мислення».

Слайд 34

Семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему: «Формування конкурентоспроможного випускника в сучасному навчальному закладі».

Слайд 35

Засідання педагогічних рад

Слайд 36

Моя сім’я – моя гордість

Слайд 37

Систематично вживайте: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, Вчителю! Рецепт вчительської молодості

Слайд 38

Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів Приймати участь в професійних конкурсах Підвищувати професійну категорію Плани на майбутнє

Слайд 39

Дорогу я обрала у житті таку, Яку сама обрать хотіла. І скільки я по цій дорозі йду, Ніколи про свій вибір не жаліла. І завжди я гордитись буду тим, Що доля саме так у мене склалась. Якби ще раз прийшлося обирать, Я б ні хвилини не вагалась…

Слайд 40

Хай вам щастить! Нехай завжди з вами буде удача! А спілкування з дітьми приносить лише задоволення!!! Дякую за увагу!

Слайд 41

В презентації використано ресурси Інтернету

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо