X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Романішиної Олександри Володимирівни

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Романішиної Олександри Володимирівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація роботи вчителя зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с. Бубнів Романішиної Олександри Володимирівни

Слайд 2

Загальні відомості Освіта: вища Спеціальність: вчитель російської мови та літератури Категорія: перша Стаж роботи: 33 роки Курси підвищення кваліфікації: 2019 рік

Слайд 3

Освіта

Слайд 4

Педагогічне зростання

Слайд 5

Педагогічне зростання

Слайд 6

Нагороди

Слайд 7

Нагороди

Слайд 8

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО «Сіяти в душі дитини розумне, добре і вічне.» Найголовніший слід у душі дитини залишає той учитель, який зумів розбудити почуття людської гідності , той хто примусив маленьку людину задуматися над тим , для чого вона живе на світі” В. Сухомлинський

Слайд 9

МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО Господи, дай мені сили, щоб справитися з тим, що я можу зробити, дай мені мужність, щоб змиритися з тим , що я не можу зробити, і дай мені мудрість, щоб відрізнити одне від іншого.

Слайд 10

« М о ж л и в о , в ц ь о м у с в і т і – т и л и ш е л ю д и н а , а д л я д е к о г о ц і л и й с в і т » Г а б р і е л ь Г а р с і а М а р к е с Сучасний Сучасний вчитель вчитель Співавтор Творець Координатор Яскрава, приваблива особистість Яскрава, приваблива особистість Партнер Консультант

Слайд 11

Піраміда самовдосконалення

Слайд 12

Проблема, над якою працюю Формування вдумливого, зацікавленого читача як засіб становлення гуманної творчої особистості

Слайд 13

Основні завдання, які ставлю перед собою на уроках зарубіжної літератури сформувати стійкий інтерес учнів до читання; розширити й поглибити коло літературознавчих понять, якими мають оперувати учні; розвивати навички зв'язного мовлення, уміння вільно, аргументовано висловлювати свої думки; формувати в учнів творчу уяву, розвивати естетичні емоції та почуття; навчити учнів самостійно віднаходити матеріал з проблеми, готувати доповідь, повідомлення на відповідну тему; формувати духовний світ учнів, цілісність світоглядних уявлень, загальнолюдські ціннісні орієнтири шляхом прилучення через мову до культурних надбань рідного народу і людства взагалі

Слайд 14

Формування творчої людини засобами художньої літератури насамперед передбачає: систематичне розв’язання на уроці різноманітних творчих завдань; урахування вікових особливостей учнів; залучення до роботи на уроці всіх учнів; відштовхування в постановці творчих проблем від тексту; використання різних засобів, підходів до учня; проблемний підхід до вивчення творів.

Слайд 15

Виховна мета на уроках літератури: Сформувати особистість, яка вміє репрезентувати себе, адаптуватися до незвичних життєвих реалій, обстоювати свою думку і власну гідність, бути активною, ініціативною, наполегливою у досягненні поставленої мети і водночас співчутливою і милосердною

Слайд 16

У кожній дитині треба побачити питання, ту Божу іскру, яку вихователь завдяки мистецтву виховання, пройнятого любов’ю, має вирішувати доти, доки ця дитина не знайде саму себе. Рудольф Штайнер. Продовжуючи себе у своїх дітях, ми творимо не тільки людину. Ми творимо час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, яка школа, що їй народ довірив своє майбутнє. Василь Сухомлинський

Слайд 17

Формування творчої особистості засобами художньої літератури передбачає: систематичне розв'язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань; урахування вікових особливостей учнів; залучення до роботи на уроці всіх учнів; відштовхування в постановці творчих проблем від тексту; використання різних засобів, підходів до учня; проблемний підхід до вивчення творів.

Слайд 18

Модель творчої особистості учня Творче спілкування Творчий пошук Творча активність Творча діяльність Творче мислення Творча особистість

Слайд 19

Складові сучасного уроку літератури Традиційні форми навчання Інтерактивні форми навчання Інформаційно – комп’ютерне навчання Дистанційне навчання “Місія освіти – допомогти кожному учневі досягти мети, здобути знання, вміння, які йому потрібні, щоб стати повноцінним членом суспільства” Б. Беннет

Слайд 20

Форми і методи роботи урок-лекція урок-комп'ютерна презентація урок-дослідження урок-диспут урок-подорож урок-конференція урок-інтерв'ю урок-рольова гра урок-інсценізація урок-літературно-музичних композицій

Слайд 21

6 Виховувати терпеливість Мета педагогічної діяльності “Навчити молодь, як думати, а не що думати” Сидні Шуґарман

Слайд 22

М е т о д и 1 3 “Рольова гра” 4 5 “Метод-прес” 6 “Мікрофон” 7 “Мозковий штурм” 2 “Коло ідей” 8 “Метод проектів” 9 “Презентація” 10 Робота в групах, парах, індивідуальна “Займи особисту позицію” “Розв’язання проблеми” “Кінцева мета – ніщо, рух – усе” Е. Берштейн

Слайд 23

Уроки світової літератури Урок- презентація Урок- лекція Урок- дослідження Урок-гра “Якщо ми зуміємо передати любов до навчання, то навчання прийде само собою” Дж. Лубок

Слайд 24

Оцінювання учнівських умінь та навичок Самооцінювання Оцінювання учнями один одного Оцінювання вчителем “Треба прямувати від типових форм оцінювання до справжнього вимірювання здобутків і знань ” Дж.Овкс

Слайд 25

“Викладання – це мистецтво. Вічно винаходити, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя” М.Рибникова Педагогічна майстерність Інтегровані технології Диференціація навчального процесу Поетична дискусійна кав’ярня Методичний бенефіс Поетичний майстер-клас Інформаційно- комп’ютерні технології

Слайд 26

Результати педагогічної діяльності

Слайд 27

. Використання Даний вид діяльності варто використовувати на етапі поглибленої роботи над текстом. «Запитання до автора» Методика спрямована на формування умінь щодо формулювання запитань та пошуку на них відповіді в тексті Ініціюючі: Що автор прагне тут сказати? Що хоче передати нам автор? Про що говорить автор? Подальші: Що тут має на увазі автор? Як пов’язане це з тим, що автор говорить нам тут? Чому, на вашу думку, автор каже нам це саме тут? Запитання, які передбачають зв’язну розповідь: Як, на вашу думку, живеться зараз цьому герою? Як автор дав нам знати, що дещо змінилося? Як автор уладнав це? Зважаючи, що автор уже розповідав нам про цього героя, що, на вашу думку, збирається робити герой? Алгоритм роботи 1. Виявлення складних для розуміння учнями фрагментів тексту. 2. Планування зупинок у тексті, робота над змістом частин. 3. Розробити запитання для кожної зупинки. 4. Дати можливість учням поставити свої запитання й спробувати знайти на них відповідь у тексті

Слайд 28

Використання Дану методику можна застосувати на етапі усвідомлення, закріплення та контролю знань Метод «Кубування» Навчальна методика, яка пропонує учням відповісти на шість запитань різних типів, що стосуються теми Алгоритм роботи 1.Опиши це. 2.Порівняй це. 3.Підбери асоціації. 4.Проаналізуй (з чого складається). 5.Як його використати. 6.Що в ньому доброго й поганого: «за» «проти» Відповіді на останній пункт бажано підбирати порівну щодо «за» та «проти»

Слайд 29

Метод «Аукціон» Навчальна методика, що пропонує учням детально підготуватися до аналізу життєвого і творчого шляху письменника Попередня підготовка: учні (9-11 кл.) отримують завдання детально ознайомитися з біографією письменника, скористатися додатковою літературою, підготувати цікаві повідомлення по лотах аукціону. Наприклад, при вивченні біографії Л.Толстого у 10 класі, пропоную наступні «лоти»: 1. Дитячі роки в Ясній Поляні. 2. «Університети» Толстого. 3. Участь в Кримській війні. 4. Початок творчої діяльності. 5. Реформаторська діяльність у Ясній Поляні. Використання Дану методику можна застосувати при вивченні біографії письменника Найвищий бал отримують учні, які підготували найповніші та найцікавіші повідомлення і «викупили» декілька лотів.

Слайд 30

Метод «Мікрофон» Навчальна методика, яка допомагає учням запам'ятовувати вивчений розділ, вміння виділяти головне із вивченого Алгоритм роботи Учні повинні в уявний мікрофон дати відповіді, які перед ними ставить учитель. Це може бути одне слово, речення або промова. Наприклад, при ознайомленні з твором Д.Лондона «Біле Ікло»учням пропонується скласти промову на захист природи. Використання Можна використовувати на уроках закріплення знань, контролю

Слайд 31

Використання «Літературні листи» застосовуються на етапі усвідомлення змісту уроку «Літературні листи» Стратегія спрямована на формування в учнів умінь обмінюватися думками щодо прочитаного Алгоритм роботи Учні повинні написати «цільового листа» літературному персонажеві, в якому підтримати його або ,навпаки, засудити, допомогти порадою, висловити своє ставлення до його вчинків. Наприклад: при вивченні роману М.Сервантеса «Пригоди Дон Кіхота» учні пишуть листа підтримки Дон Кіхоту; при вивченні трагедії В.Шекспіра « Гамлет» - допомагають розв’язати Гамлету його проблему « Бути чи не бути»; при вивченні роману Л.Толстого « Анна Кареніна» – допомагають порадою попередити фатальний вчинок головної героїні тощо.

Слайд 32

Алгоритм роботи Вчитель пропонує учням втрутитися в сюжет і допомогти героям у складних ситуаціях, розробити для них план дій. Наприклад, при вивченні роману Ж.Верна «П’ятнадцятирічний капітан» вчитель задає учням запитання: «Коли, на вашу думку, необхідно втрутитися в сюжет і допомогти героям уникнути помилок, що призвели до багатьох нещасть»; «Як можна порадою змінити долю Грегора Замзи» (за романом Ф.Кафки). «Допоможи героям» Стратегія спрямована на формування в учнів вміння дискутувати, висловлювати власну думку Використання Дану методику можна використовувати на етапі аналізу художнього тексту

Слайд 33

Метод «Колективна розповідь» Стратегія спрямована на розвиток в учнів зв'язного мовлення, правильної побудови висловлювання Алгоритм роботи Вчитель пропонує учням скласти колективно розповідь на задану тему. Кожен промовляє одне речення, пов’язуючи його з попереднім. Наприклад, при вивченні теми «Казки» у 5 класі учні складають колективно казку про пригоди героя в фантастичному світі за заданим початком: «Не за синіми морями , не за високими горами , а в нашому …»; при вивченні теми «Міфи народів світу» учні складають міф про виникнення ночі і зірок. Використання Даний вид роботи можна використовувати під час проведення узагальнення та підведення підсумків вивченого матеріалу, на уроках розвитку зв'язного мовлення

Слайд 34

Метод «Таємничий герой» Стратегія стимулює міркування та роздуми після прочитаного тексту Алгоритм роботи Вчитель пропонує учням впізнати літературного героя за його особистими прикметами. Наприклад, при проведенні залікового заняття з теми «Драматургія ХІХ ст.» учні впізнають героїв за такими характеристиками: «Вона молода, непогана на вроду дівчина. Одягнена бідно. Потребує послуг дантиста. Заробляє на прожиття, продаючи квіти на вулиці. Має досить прямий, жорсткий характер, вміє відстояти свої інтереси. Розмовляє засміченою і грубою мовою. У неї є мрія – працювати в магазині квітів». (Еліза Дулітл з «Пігмаліона» Б. Шоу) «Вона – молода, вродлива жінка. Заміжня, має двох дітей. Її палко кохає чоловік, називає її «моя пташечка, мій жайворонок». На перший погляд, вона цілком щаслива жінка, але у неї є таємниця, яку вона ревно оберігає від усіх. Використання Даний метод можна застосовувати на підсумкових уроках

Слайд 35

Метод «Збережи останнє слово за собою» Методика стимулює міркування та роздуми після прочитаного тексту Алгоритм роботи Використавши кольорові олівці або фломастери, виконайте такі завдання : намалюйте предмет, який символізував би твір чи був би символом літературного героя. Наприклад, троянда – символ казки Г.Андерсена «Снігова королева»; жовті квіти – символ Маргарити з роману «Майстер і Маргарита» М.Булгакова; визначте колір настрою уривка поезії; намалюйте ілюстрацію до твору, допустивши помилку в зображуваному та запропонуйте своїм товаришам знайти цю помилку; створіть діафільм за сюжетом твору (робота в групах). Використання Дану стратегію варто використовувати на етапі закріплення отриманих знань.

Слайд 36

Тема уроку : «Віддзеркалення в історії Робінзона Крузо шляху людства до цивілізації. Даніель Дефо «Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо» Урок-комп′ютерна презентація літературного твору

Слайд 37

Форми реалізації позаурочної роботи “Залучити до позакласної роботи учнів за їхніми здібностями та допомагати розвивати їх“ Л.Мірошниченко

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Кабінет зарубіжної літератури

Слайд 42

Я – класний керівник Мені дуже відрадно, що у мене є так багато вдячних учнів!

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Слайд 46

Слайд 47

Слайд 48

Слайд 49

Шкільні будні

Слайд 50

Ч и м б і л ь ш е п р а ц ю ю з д і т ь м и , т и м б і л ь ш е в і д ч у в а ю в і д п о в і д а л ь н і с т ь , т о м у щ о м е н і д о в і р и л и м а л е н ь к у д у ш у , а я п о в и н н а с т в о р и т и л ю д и н у , і н е п р о с т о л ю д и н у , а ч и т а ч а , т в о р ц я , м и т ц я . Душа – мистецтво незбагненне й незрівнянне, Його не може розум осягнуть. Є в ньому вічна і священна тайна, Що кличе людство на духовну путь. Душа – це наша таємниця - пізнай її. Душа – це наша мудрість - дерзай її. Душа – це голос Божий - вклонись і помолись. Сонцесяйність прояви і з любов`ю ти скажи: Господи, допоможи!

Слайд 51

Дякую за увагу!!! Бажаю всім педагогам творчих злетів та натхнення.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо