Презентація Остапчук О.В.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ДНЗ “Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей” Психологія – це стан душі… Практичний психолог Остапчук Ольга Василівна Дитина – це не чаша, яку треба наповнити, а факел, який треба розпалити. Та розпалити факел може лише той, хто сам горить.
Моя робота – це великий відрізок мого життя, де я викладаюсь. Але водночас намагаюсь створити щось дійсно результативне, прогресивне, корисне, сучасне…
В і з и т к а 1. Прізвище, ім’я, по батькові. Остапчук Ольга Василівна 2. Рік народження. 09 січня 1980 рік 3. Освіта. Вища 4. Які навчальні заклади закінчила, у якому році - Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія 2009 Фах. Магістр в освіті, викладач педагогіки і психології. Хмельницький університет “Україна” 2013 Фах. Практичний психолог 5. Місце роботи ДНЗ “Теофіпольський ПАПЛ” 6. Посада. Практичний психолог з 2009 року. 7. Педстаж 18 років. На посаді 10 років 8.Курси підвищення кваліфікації 2018 рік 9. Кваліфікаційний рівень спеціаліст І категорії
Нормативно-правова база Конституція України Закон України про освіту Указ Президента України « Про додаткові заходи щодо запобігання дитячій бездоглядності» від 28.01.2000 року № 113/2000; Закон України “Про охорону дитинства” Міжнародна концепція “Про права дитини” наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Положення про психологічну службу в системі освіти України« та "Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України"; наказ Міністерства освіти і науки України " Про затвердження Типового положення про центри практичної психології і соціальної роботи"; наказ Міністерства освіти і науки України "Про виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки з питання "Про стан та подальший розвиток психологічної служби системи освіти України"; Указ Президента України «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002року №258/2002; Лист МОН України «Щодо посилення боротьби проти розповсюдження та вживання психоактивних речовин» від 11.04.2011 року №1/9-259; Листа Міністерства освіти і науки України «Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів«» Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім’ї».
Проблема, над якою працюю я Превентивне виховання в закладі професійної (професійно-технічної) освіти.
Перелік діагностичного інструментарію Підручник М.В.Лемак , В.Ю.Петрище “Психологу для роботи” 1. Дослідження соціально-психологічної адаптації . Опитувальник К.Роджерса і Р.Даймонда; 2. Методика “КОС”; 3. «Дослідження суб’єктивного відчуття самотності». Опитувальник Д.Рассела і М. Фергюсона; 4. Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів (Б.Пашнєв); 5. Опитувальник для дослідження психотравмуючої події (В.Г.Панок) ; 6. Визначення типу темпераменту за методикою (А.Полєжаєва); 7. Методики: “Неіснуюча тварина”, “Дім-дерево-людина”, “Малюнок дерева”, “Автопортрет” 8. Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н.Шавровська); 9. Діагностика лідерських здібностей (Є.Жариков, Є.Крушельницький); 10. Діагностика рівня емпатії (В.В.Бойко); 11. Методика О.Кондаша «Дослідження соціально-ситуаційної тривоги» 12. Методика «Визначення спрямованості особистості» Б.Басса 13. Діагностичний мінімум В.Панка Методичні рекомендації Н.М.Каспрік “Діагностика наркотизації учнів ПТНЗ” 1. “Визначення ступення ризику залучення учнів до вживання наркогенних речовин” методика В.М.Оржеховської; Підручник Л.В.Туріщева “Настільна книга шкільного психолога” 2. “Діагностика моделі педагогічного спілкування” методика І.М.Юсупова; 3. Тест “Ваш психологічний тип” 4. Методика “Ваш тип акцентуації”.
Досягнення у роботі Стаття в науково-методичному журналі “Професійна освіта” “Превентивне виховання в закладі професійної (професійно-технічної) освіти” № 1, 2020 - Виступ на обласному семінарі. Тема: “Профорієнтаційна робота” - Участь у науковій роботі МАН. учениця 33 групи Медвідь Альона. Тема: “Психологія казки” – ІІІ місце - Науково-методичний посібник “Превентивне виховання в закладі професійної (професійно-технічної) освіти”
Участь в ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції “Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців”
Діагностика обдарованості Методика «Карта обдарованості» (Савенков А.І. «Обдарована дитина вдома і в школі) - для батьків Рівень сформованості властивостей особистості, що характеризують обдарованість у дитини (Савенков А.І. «Обдарована дитина вдома і в школі») – для батьків та вчителів Опитувальник для вивчення пізнавальної активності Б.К.Пашнєва Опитувальник особистісної схильності до творчості за Г.Девісом (відредагований Б.К. Пашнєвим) Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності учнів Б.К.Пашнєва Короткий тест творчого мислення П.Торренса Матриці Равена
Робота з батьками Діагностична робота з батьками та індивідуальні консультації Щоб виховати життєво компетентну, творчу особистість, здатну до саморозвитку і самовдосконалення, необхідно, щоб заклад освіти і батьки діяли як партнери. Темами батьківських зборів є: «Праця неповнолітніх: правознавчий аспект»; «Родинне виховання: традиції і сучасність»; «Протидія домашньому насильству і конфліктам»; «Взаємодія сім’ї та закладу професійної освіти»; «Молодь і соціум: проблеми самореалізації».
Робота з вчителями Консультування вчителів щодо вікових особливостей неповнолітніх Виступи на педагогічних радах Розміщення психологічної інформації на стенді Розробка рекомендацій щодо виховання та подолання негативних чинників, які впливають на молодь
Для результативності моєї роботи я керуюся такими принципами: Принцип творчого саморозвитку Принцип самопізнання Принцип співпраці вчителя, батьків і психолога
Представлені докази моєї результативності в: нормативно-правова та методична база достатньо систематизована. надано рекомендації усім учасникам освітнього процесу робота чітко організована, документально підтверджена, розроблені методичні матеріали щодо її здійснення. консультування здійснюється систематично, ведеться необхідна документація.
Ступаючи на шлях практичної психології, я присягалася, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу. У моїх руках душа, значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене. Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, гаряче бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися. І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.. І хай успіх супроводить мене в моєму щирому прагненні спонукати і розвивати добро в дитині, допомогти їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності…
Схожі презентації
Категорії