Портфоліо вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бубнів Локачинського району Волинської області Новосад Світлани Олексіївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. с. Бубнів Новосад Світлани Олексіївни Портфоліо
Немає складніше вчительської долі, Немає краще долі вчителів! Вони науку сіють на не зораному полі, Всім своїм учням замінюють матерів. Покрита тернами їх не пожата нива, Ведуть за руку діток у життя. Та вчителю, людина ти щаслива, Бо відкриваєш учням істину буття. Думка вголос
Дата народження: 11 квітня 1964 року Освіта: вища. Закінчила: Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1992; Володимир – Волинське педагогічне училище ім. ак. А.Ю. Кримського, 1983. Категорія за дипломом: спеціаліст. Кваліфікація: вчитель початкових класів середньої школи. Посада: вчитель початкових класів. Педагогічний стаж : 36 р. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Попередня атестація: 2014 р. Візитна картка
Життєве кредо: «Перед минулим – схили голову, Перед майбутнім – закоти рукава». Педагогічне кредо: «Учитель, як фахівець,живе доти,доки вчиться». К.Д. Ушинський
Яке це щастя – на урок іти, Як на побачення. І скільки років викладаю – Не має значення. В моєму серці хвилювання вир: Як зацікавити? Щоб в кожнім слові – доброта і мир, Щоб не злукавити. Та розповісти, щоб забило дух, Словами чистими. Щоб - тільки правду, щоб почався рух Думок до істини.
Проблема над якою працюю: «Розвиток пізнавальних інтересів і логічного мислення на уроках математики». Арифметика – наче вхідна брама до всіх і нших наук, бо без її пізнання ніхто не може зробити жодного кроку вперед до храму науки.
5 основних заповідей, яких я дотримуюсь в своїй роботі 1. Люби дитину! Любов до дітей – серцевина педагогічної моральності, основа культури вчителя. 2. Вір у дитину! Без віри в дитину, без довіри до неї вся педагогічна мудрість, методи і прийоми навчання і виховання руйнуються, як будиночки з піску. 3. Знай дитину! Без знання дитини немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога і педагогічного колективу. Якомога глибше знати духовний світ кожної дитини – перше і найважливіше завдання педагога. 4. Поважай дитину! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належить вирішити юній особистості. 5. Розумій дитину! Вмій поставити себе на її місце, побачити світ її очима, зрозуміти, чим дитина живе, до чого прагне
Участь у МО вчителів початкових класів. Круглий стіл «Формування творчої особистості молодшого школяра в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського»
Мій кабінет – моє робоче місце, а для дітей – другий дім. Тому завжди намагаюся зробити його затишним, зручним і красивим.
Для дітей у кабінеті є: довідкова література (довідники школяра, словники); куточок народознавства; художньо – творчий осередок; ігровий; дитяча класна бібліотека; осередок відпочинку; матеріали з безпеки життєдіяльності; виставка дитячих робіт; стенди, які відображають життя класу
Мої задачі, як класного керівника Соціалізація дітей Зміцнення та поліпшення контактів між учнями, батьками, вчителями Привчання учнів до самоорганізації, самоконтролю у навчальній та виховній діяльності Проведення пояснювальної та корекційної роботи з батьками щодо поліпшення та відповідального ставлення до виконання своїх батьківських обов'язків Активізувати та мотивувати участь дітей та батьків у загальношкільній та внутрішньокласній колективній роботі Формувати єдиний колектив з батьками класу
Весела дружна шкільна сім'я Народна мудрість говорить: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито, якщо на десятиліття – саджай сад, а якщо твої плани розраховані на віки – виховуй дітей ». І ось уже 36 років я щоранку поспішаю на зустріч із своїми непосидючими і допитливими вихованцями – зараз другокласниками
Діти у класі дружні, веселі, відповідальні, вболівають один за одного, радіють і сумують разом
Активну участь у житті класу беруть батьки. Вони є справжніми друзями дітей і їх помічниками
Любимо ми і відпочивати, здійснювати екскурсії на природу, де маємо можливість милуватися її красою та вивчати і пізнавати свій рідний край
До 100 річчя В. О. Сухомлинського. Доброта та милосердя людської душі у творах В.О. Сухомлинського
Учительське щастя… Що ж це таке? Це ЩАСТЯ працювати у школі, багатій своєю історією й традиціями. Це ЩАСТЯ вчити дітей і вчитися разом із ними. Це ЩАСТЯ пишатися своїми випускниками, що зуміли стати гідними людьми. Я йду на урок… як багато ще треба зробити, щоб бути гідною поваги і любові моїх учнів. Треба допомогти кожному стати особистістю, людиною, яка вміє приймати рішення й бути відповідальною за них. Дзвенить дзвінок на урок… Я щаслива!
Схожі презентації
Категорії