Портфоліо сучасного вчителя початкових класів Трубчинської ЗОШ І ступеня Туранської Оксани Василівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо вчителя початкових класів Трубчинської ЗОШ І ступеня Туранської Оксани Василівни Банник Марина Олександрівна
Кожен вчитель несе свою місію – місію перед Богом, Всесвітом, країною, дитиною. Банник Марина Олександрівна
Дата народження: 16 лютого 1972 р. Освіта: вища Закінчила у 1991 році Чернівецьке педагогічне училище імені О. Маковея по спеціальності “Виховання в дошкільних установах”. У 2000 році закінчила Кам'янець-Подільський державний педагогічний університет за спеціальністю “Початкове навчання”. Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Трубчинська ЗОШ I ступеня Стаж роботи: 20 років Категорія: спеціаліст І-ої категорії Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2010 році. Загальні відомості Банник Марина Олександрівна
“Підвищення якості і результативності навчання на основі впровадження інноваційних технологій та особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів”. Банник Марина Олександрівна
Дуже важливо з дитячих років виховати любов до батьківської хати, рідного краю. Учні школи багато подорожують рідними краєвидами та зберігають народні традиції. Жодне сільське свято не обходиться без участі школярів. Банник Марина Олександрівна
Пізнавальний портрет дитини включає в себе: Середовище для самореалізації особистості учня, прояву пізнавальної активності; Організація різноманітного середовища; Спостереження вчителя за навчальним процесом; Створення оптимального інформаційного середовища; Реалізація індивідуальних пізнавальних можливостей учня; Фіксація вчителем індивідуальної поведінки учня; Комплексна консультація психолога, медика, визначення рівня інтелекту учня; Накопичення своєрідного банку даних про учня. Банник Марина Олександрівна
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Банник Марина Олександрівна
Виховна робота у школі має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням діже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні.
Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Допомагає виявити ці особливості ряд тестів, інтерпретувавши результати яких, можна краще пізнати дитину, причини її поведінки. А значить побудувати навчально-виховний процес згідно принципів особистісно орієнтованого підходу. Банник Марина Олександрівна
Сценарій народного дійства “Наша Маланка-Наддністрянка” Підготувала: Туранська Оксана Василівна Банник Марина Олександрівна
Схожі презентації
Категорії