Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів Раїса Дем’янівна МАТОНІНА, вчитель початкових класів ЗОШ.№24 м. Чернівці Критичне мислення – модель для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього Н. Вукіна
1 – вміє сприймати думки інших критично 2 – компетентний 3 – небайдужий у сприйнятті подій 4 – самокритичний 5 – допитливий 6 – здатний до діалогу і дискусії Ознаки учня, який мислить критично 5 1 2 3 4 6
Активна позиція учнів у навчанні Спілкування Цінування думок інших Очікування ідей Віра в учнів Час Умови, які спонукають учнів до критичного мислення
Порушена послідовність Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовності Учні об`єднуються в групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих речень. Результат фіксується на дошці або окремих аркушах паперу Читають текст і перевіряють. Обговорюють 1 гр. 2 гр. 3 гр. 4 гр. 5 гр. Контрольна 1 3 2 1 3 2
Вільне письмо Дати відповідь на питання, яке стосується теми чи тексту Письмо в малюнках Речення з відкритим кінцем Запис тексту своїми словами або малюнками Складання резюме П’ятихвилинне есе
Ромашка Блума прості питання практичні питання оцінюючі питання Читаємо та запитуємо творчі питання пояснюючі питання уточнюючі питання
Діаграма Вена Техніка графічного подання інформації, що виявляється при обговоренні двох ідей або текстів, між якими існують загальні та відмінні риси. Інформацію подано у вигляді двох або кількох кіл, які наклада ють одне на одне.
Модель випускника початкової школи Вміє працювати в групі Всезнайко Шукач нового Дослідник Працює з інформацією Критично мислить Ставить запитання
Схожі презентації
Категорії