Розвиток критичного мислення шляхом використання ІКТ на уроках української мови і літератури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Майстер-клас «Я так роблю» учителя української мови і літератури Мостівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волочнюк Інни Володимирівни
Розвиток критичного мислення шляхом використання ІКТ на уроках української мови і літератури
Виховуючи критично грамотну особистість, яка буде здатна діяти у спільноті як мисляча людина, ми зробимо крок на шляху до створення демократичної держави. Д.Стіл
Сьогодні учні повинні вміти: -самостійно аналізувати інформацію і діяти; -досліджувати нові ідеї; -породжувати нові судження стосовно їх достовірності; -оцінювати й визначати цінність цих ідей на основі власних потреб, цілей.
Для реалізації проблеми , я поставила перед собою такі завдання: -систематично удосконалювати організаційні вміння; -перед кожним уроком психологічно налаштовувати учнів на роботу , відволікати від попередніх вражень; -постійно виховувати зібраність , прагнення до порядку та дисципліни у навчанні,до самоорганізованості.
Організаційний момент уроку: -націлюю на підготовку учнів до продуктивної роботи; -визначаю емоційний фон класу; -процес мовленнєвої взаємодії починаю з привітання, яким задаю тон спілкування , заряджаю позитивним настроєм.
При цьому використовую моделі: -оптимізуючі («Рада вас бачити.Нас чекає сьогодні незвичайний матеріал…», «Подібне ми вже робили, тому ви з цим завданням легко впораєтесь.Спробуємо закріпити успіх»); -нейтральні ( “Перевірте готовність робочих місць . Налаштуйтеся на серйозну роботу.Нам сьо- годні потрібно буде…”) -гальмівні ( “Ви сьогодні дуже неуважні.Мені це не подобається.Заспокойтеся й пригадайте, що ви на уроці”)
Мотивація навчання Гра “Станція ДЧЦМЗ” –”Для чого Це мені Знадобиться?” Знаємо Хочемо Дізналися дізнатися
Розминка для мотивації навчання Міні-інтерв'ю; Формула успіху; “Ім'я з малюнком” “Комплімент”; “Психологічна настанова”
Ідеальний урок спонукає до самостійної діяльності різні види творів ігри-вправи схеми таблиці ВИКОРИСТОВУЮ алгоритми різні види диктантів
Там,де створюється сплав міцних знань із досвідом практичної діяльності , який склався у процесі самостійної роботи , народжувається творчість. В.Сухомлинський Використовую прийоми: -”Інтелектуальна розминка”; -”Вірю-не вірю”; -”Гронування”; -”Так-ні”; -”Сенкан”; -”Шпаргалка”; -”Паспорт” твору”; -”Логічний ланцюжок”; -Метод” Прес”; -”Кола Вена”; -”Квітка узагальнень”…
Тестування Під час проведення поточного й тематичного оцінювання Як контрольну форму перевірки знань,умінь і навичок Основні об'єкти тестового оцінювання Аналіз літератур-них творів Літера- турні процеси Зміст літера- турних творів Теоретико-літературні поняття Бібліографічні відомості
Рефлексія в навчанні процес усвідомлення людиною своєї діяльності усна письмова «Незакінчене речення…”
Оцінювання учнів Експрес-оцінювання Контрольна вправа, творче завдання Спостереження Самооцінка Ігрові моменти оцінювання
Лист самооцінювання Прізвище та ім'я: Тема: Знання Застосування теоре - Уміння аналізу - Творче теоретичного тичного матеріалу на вати, зіставляти, завдання матеріалу практиці порівнювати Над чим треба працювати:
Результативність за 2010-2013н.р. 2010-2011н.р. – ІІ місце в обласній олімпіаді з української мови (11 кл.) І місце в районній олімпіаді з української мови (11кл.) ІІ місце в районній олімпіаді з української мови (10кл.) ІІІ місце в районному етапі мовно – літературного конкурсу ім. Шевченка (10кл.) ІІІ місце в районному конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням (10кл.) 2011-2012н.р. – ІІ місце в районній олімпіаді з української мови (11кл.) ІІІ місце в районному конкурсі знавців рідної мови ім. П.Яценка (11кл.) ІІ місце в районному конкурсі знавців рідної мови ім. П.Яценка (5-6кл.) ІІ місце в районному етапі мовно – літературного конкурсу ім. Шевченка (6кл.)
Результативність 2012-2013н.р. – ІІІ місце в обласному конкурсі творів про вчителя (8кл.) ІІІ місце в обласному етапі мовно – літературного конкурсу ім. Шевченка (11кл.) ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови (7кл.) І місце в районному конкурсі творів про вчителя (8кл.) ІІ місце в районному конкурсі рідної мови ім. П. Яцика (6кл., 10кл.) ІІІ місце в районному конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика (7кл.) ІІІ місце в районному етапі мовно – літературної творчості ім. Шевченка (7,10кл.) ІІ місце в районному конкурсі мовно – літературної творчості ім. Шевченка (11кл.) Учасник ІІ Всеукраїнського конкурсу “ Творчий учитель, творчий учень”
Схожі презентації
Категорії